Want je komt echt heel sneu over maatje. Misschien kun je een keer je vrouw mee uiteten nemen en daar eens een leuke avond mee hebbenquote:
Onwijs kutseizoen, bizar dat je dan nog tweede kan worden en de beker kan winnen.quote:Op zondag 16 april 2023 21:35 schreef Malavita het volgende:
[..]
echt strompelend naar volgend seizoen. Nu maar hopen op een goede transferzomer
Gek genoeg zou dat Heitinga in het zadel houden en de ellende dus verlengen.quote:Op zondag 16 april 2023 21:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Onwijs kutseizoen, bizar dat je dan nog tweede kan worden en de beker kan winnen.
Niet alleen met Heitinga maar ook met de leiding die maar een beetje loopt aan te klotenquote:Op zondag 16 april 2023 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gek genoeg zou dat Heitinga in het zadel houden en de ellende dus verlengen.
Guardiola wil helaas niet komen... en hopen dat je team verliest is sowieso kansloosquote:Op zondag 16 april 2023 21:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gek genoeg zou dat Heitinga in het zadel houden en de ellende dus verlengen.
Hoeft ook geen Guardiola te zijn maar veel is beter dan mavo-trainer Heitinga.quote:Op zondag 16 april 2023 21:40 schreef Malavita het volgende:
[..]
Guardiola wil helaas niet komen... en hopen dat je team verliest is sowieso kansloos
Noem eens 2 realistische optiesquote:Op zondag 16 april 2023 21:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoeft ook geen Guardiola te zijn maar veel is beter dan mavo-trainer Heitinga.
Dan blijf je toch lekker weg met je kansloze postsquote:Op zondag 16 april 2023 21:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Caland is kenmerkend voor het kliekje in het Feyenoordtopic.
veel liever een reactiequote:Op zondag 16 april 2023 21:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker weg met je kansloze posts
Dank.quote:Op zondag 16 april 2023 21:45 schreef Malavita het volgende:
[..]
veel liever een reactie
van pietje dan caland trouwens
Jaquote:
de eerste wint geen prijzen maar zie ik wel liever dan heitinga en de 2e niet realistischquote:
Gewoon een reguliere overwinning, je ziet aan alles dat Heitinga er weer een echt team van maakt. Wat mij betreft maken ze dat contract voor hem aankomende week nog in orde.quote:
Hij maakt er een echt kutteam van haha.quote:Op zondag 16 april 2023 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een reguliere overwinning, je ziet aan alles dat Heitinga er weer een echt team van maakt. Wat mij betreft maken ze dat contract voor hem aankomende week nog in orde.
Lambíco Mexicanoquote:Op zondag 16 april 2023 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat het bijna exact 1999/2000 is lol
Schreuder was een nog betere trainer, maar wat mij betreft geven ze domme Sjonnie een contract voor het leven.quote:Op zondag 16 april 2023 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een reguliere overwinning, je ziet aan alles dat Heitinga er weer een echt team van maakt. Wat mij betreft maken ze dat contract voor hem aankomende week nog in orde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |