Qua veldspel misschien maar ik verwacht eerlijk gezegd niet dat PSV van Ajax gaat winnen.quote:Op maandag 17 april 2023 10:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat behoorlijk kut worden zegt mijn gevoel.
quote:Op maandag 17 april 2023 10:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het boeit ook totaal niet nu je geen kampioen meer gaat worden. Best sneu dat het in Eindhoven wel leeft.
Laten we in godsnaam dan wel 2e worden.. als je nu 3e wordt heb je echt een probleemquote:Op maandag 17 april 2023 10:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het boeit ook totaal niet nu je geen kampioen meer gaat worden. Best sneu dat het in Eindhoven wel leeft.
Er moet een hoop gebeuren om in de CL iets te presteren zo'n afgang als dit seizoen is ook niks.quote:Op maandag 17 april 2023 11:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Laten we in godsnaam dan wel 2e worden.. als je nu 3e wordt heb je echt een probleem
Nee oke maar financieel gezien dan...quote:Op maandag 17 april 2023 11:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er moet een hoop gebeuren om in de CL iets te presteren zo'n afgang als dit seizoen is ook niks.
Ook sportief gezien is het wel belangrijk om dat CL momentum te houden maar met deze ploeg kom je de vcl niet door dus dan moet er vroeg en goed ingekocht worden en dat zal weer niet meevallen zonder garantie op CL, niet zo zeer financieel maar qua aantrekkelijkheid voor beoogde spelers.quote:Op maandag 17 april 2023 11:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee oke maar financieel gezien dan...
Qua inkopen; er moet mijns inziens in elke linie een gearriveerde speler bijkomen. Aankoop ala Tadic of Blind.quote:Op maandag 17 april 2023 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook sportief gezien is het wel belangrijk om dat CL momentum te houden maar met deze ploeg kom je de vcl niet door dus dan moet er vroeg en goed ingekocht worden en dat zal weer niet meevallen zonder garantie op CL, niet zo zeer financieel maar qua aantrekkelijkheid voor beoogde spelers.
Zoiets ja, in ieder geval een lcv die kan voetballen en dan is het afwachten of Timber, Alvarez en Kudus vertrekken, daar moet je ook weer wat behoorlijks voor terug halen.quote:Op maandag 17 april 2023 11:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Qua inkopen; er moet mijns inziens in elke linie een gearriveerde speler bijkomen. Aankoop ala Tadic of Blind.
Succes Mislintat haha
Je bent een vuile tering Duitser.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik vind die hersenbloeding opmerking niet kunnen trouwens. Graag aanpassen en noten @:onlogisch
Wat is er mis met Duitsers. Als zelfs ons leger nu gedeeltelijk onder Duitse leiding valt wordt het misschien eens tijd om duiders niet als slecht te zien.quote:
Wat is er mis met Russen?quote:Op maandag 17 april 2023 11:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is er mis met Duitsers. Als zelfs ons leger nu gedeeltelijk onder Duitse leiding valt wordt het misschien eens tijd om duiders niet als slecht te zien.
Ik zou Rus gebruiken ipv Duitser.
Doe maar. Vooral geen gelijkspel alsjeblieft. Kampioenen in de Kuip geeft toch meer voldoening.quote:Op maandag 17 april 2023 08:43 schreef Heeinz het volgende:
Ik denk dat we er verschrikkelijk af gaan zondag
Een hoop.quote:
ajax heeft sowieso een probleem. Deze interne bende oplossen gaat j a r e n duren.quote:Op maandag 17 april 2023 11:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Laten we in godsnaam dan wel 2e worden.. als je nu 3e wordt heb je echt een probleem
Wel de vraag hoeveel spelers er zijn in de categorie Tadic/Blind, spelers die in een topcompetitie spelen, maar terug gaan qua niveau/competitie en ook achteruit gaan qua salaris. Bij Blind speelde mee dat het een Ajacied is en bij Tadic dat hij graag echt voor titels wilde spelen i.p.v. de middenmoot in Engeland (en hij kende Nederland al). Dat lijken mij uitzonderingen dan dat je er beleid op kan voerenquote:Op maandag 17 april 2023 11:30 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Qua inkopen; er moet mijns inziens in elke linie een gearriveerde speler bijkomen. Aankoop ala Tadic of Blind.
Succes Mislintat haha
Russen zijn gewoon de nieuwe Duitsers en dat maakt Duitsers niet opeens automatisch goed.quote:Op maandag 17 april 2023 11:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat is er mis met Duitsers. Als zelfs ons leger nu gedeeltelijk onder Duitse leiding valt wordt het misschien eens tijd om duiders niet als slecht te zien.
Ik zou Rus gebruiken ipv Duitser.
Waarom zouden de Duitsers van nu slecht zijn?quote:Op maandag 17 april 2023 12:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Russen zijn gewoon de nieuwe Duitsers en dat maakt Duitsers niet opeens automatisch goed.
Als je alleen al scout op wat voor type je nodig hebt, ipv dat hapsnap van afgelopen zomer, zeg maar de AZ methode die ze bij Feyenoord nu ook toepassen dan kom je al een heel eind en dan heb je het voordeel dat je een grote club bent, ook nog eens met bewezen trackrecord als prima opstap naar de top.quote:Op maandag 17 april 2023 12:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel de vraag hoeveel spelers er zijn in de categorie Tadic/Blind, spelers die in een topcompetitie spelen, maar terug gaan qua niveau/competitie en ook achteruit gaan qua salaris. Bij Blind speelde mee dat het een Ajacied is en bij Tadic dat hij graag echt voor titels wilde spelen i.p.v. de middenmoot in Engeland (en hij kende Nederland al). Dat lijken mij uitzonderingen dan dat je er beleid op kan voeren
Haha baasquote:Op maandag 17 april 2023 12:50 schreef mabo11 het volgende:
‘We hebben in korte tijd vaak tegen Feyenoord gespeeld. Nu twee keer tegen PSV. Prachtig, toch’, zegt Tadic tegen het Algemeen Dagblad. “We hebben zeker een iets moeilijker programma, maar dat maakt niet uit als je alles wint. Wij hebben wel meer ervaring dan PSV, al denk ik niet in het behalen van de tweede plek.”
hahaha die Tadic
Terecht punt, maar ze zijn er dus wel. Ziyech zou wel een mooi begin zijn.quote:Op maandag 17 april 2023 12:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel de vraag hoeveel spelers er zijn in de categorie Tadic/Blind, spelers die in een topcompetitie spelen, maar terug gaan qua niveau/competitie en ook achteruit gaan qua salaris. Bij Blind speelde mee dat het een Ajacied is en bij Tadic dat hij graag echt voor titels wilde spelen i.p.v. de middenmoot in Engeland (en hij kende Nederland al). Dat lijken mij uitzonderingen dan dat je er beleid op kan voeren
Ziyech kon naar PSG afgelopen winter, die zie ik echt niet naar Ajax komen, veel te duur.quote:Op maandag 17 april 2023 13:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Haha baas
[..]
Terecht punt, maar ze zijn er dus wel. Ziyech zou wel een mooi begin zijn.
Genetische aanleg.quote:Op maandag 17 april 2023 12:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom zouden de Duitsers van nu slecht zijn?
Ja, eens hoor, maar je kunt dan niet verwachten dat je zo'n speler uit de middenmoot van de PL kan halen..quote:Op maandag 17 april 2023 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je alleen al scout op wat voor type je nodig hebt, ipv dat hapsnap van afgelopen zomer, zeg maar de AZ methode die ze bij Feyenoord nu ook toepassen dan kom je al een heel eind en dan heb je het voordeel dat je een grote club bent, ook nog eens met bewezen trackrecord als prima opstap naar de top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |