Je zou er vanuit mogen gaan dat ze beter slaapt nuquote:Op donderdag 13 april 2023 17:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Misschien scheelt het met slapeloosheid, das dan sowieso een win.
Obesitas en slapeloosheid gaan hand in hand.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Misschien scheelt het met slapeloosheid, das dan sowieso een win.
Kenzy is niet obesitasquote:Op donderdag 13 april 2023 17:52 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Obesitas en slapeloosheid gaan hand in hand.
Ze is wat flinker, maar obesitas? Zou ook dan meer beweging niet vermoeidheid kunnen opwekken?quote:Op donderdag 13 april 2023 17:52 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Obesitas en slapeloosheid gaan hand in hand.
Sommige mensen vroegen zich daar en hier af hoe het kwam dat iedereen afviel maar Kenzi niet. Dat kan dus door slapeloosheid komen. Ik zeg niet dat ze obese is maar dat het hand in hand gaat. Ze sport al veel langer met ice en toch slaapt ze slecht.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze is wat flinker, maar obesitas? Zou ook dan meer beweging niet vermoeidheid kunnen opwekken?
Ik heb er totaal geen verstand van, dus vraag het me zomaar af
Michelin blijft trotse sponsor dus....quote:Op donderdag 13 april 2023 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
Neuhh.. daar is nog nix van af.. en 15 min rondjes lopen helpt ook niet
[ afbeelding ]
Ah op die manierquote:Op donderdag 13 april 2023 17:57 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Sommige mensen vroegen zich daar en hier af hoe het kwam dat iedereen afviel maar Kenzi niet. Dat kan dus door slapeloosheid komen. Ik zeg niet dat ze obese is maar dat het hand in hand gaat. Ze sport al veel langer met ice en toch slaapt ze slecht.
15 min rondjes lopen is geen sporten, dat is een frisse neus halen, waarna Kenzz steevast zichzelf beloont met urenlang bedlegerig zijnquote:Op donderdag 13 april 2023 17:57 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Sommige mensen vroegen zich daar en hier af hoe het kwam dat iedereen afviel maar Kenzi niet. Dat kan dus door slapeloosheid komen. Ik zeg niet dat ze obese is maar dat het hand in hand gaat. Ze sport al veel langer met ice en toch slaapt ze slecht.
Prima hoor.quote:Op donderdag 13 april 2023 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
15 min rondjes lopen is geen sporten, dat is een frisse neus halen, waarna Kenzz steevast zichzelf beloont met urenlang bedlegerig zijn
Soms ziet ze er slanker uit dan ze is , dit is wel een 'dikke' fotoquote:Op donderdag 13 april 2023 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
En De Kenzz...Moppie.. heeft dus niet lekker gerent .. voor mensen die denken dat De kenzz is afgevallen.. ze is dat proppie rechtsachter in de hoek
[ afbeelding ]
Ze houdt haar buik hier niet in, als ze rent wordt het nog enigszins verhuld en kan ook de camera angle zijn.quote:Op donderdag 13 april 2023 18:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Soms ziet ze er slanker uit dan ze is , dit is wel een 'dikke' foto
Het gaat om de houding.. Kenzz is een brok arrogantie en valt geen gram af.. Moira doet haar best en valt misschien óók nix af...quote:Op donderdag 13 april 2023 18:08 schreef Verida het volgende:
Toch wel bijzonder, als Morrie haar rondjes rent rolt de Cos over elkaar heen om te applaudiseren. Maar als Kenzi haar rondjes rent is het waardeloos.
Moraima doet dan misschien haar best met die rondjes, maar dat is dan ook verder wel, de rest lacht ze weg.quote:Op donderdag 13 april 2023 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het gaat om de houding.. Kenzz is een brok arrogantie en valt geen gram af.. Moira doet haar best en valt misschien óók nix af...
Ze is zwaarder als toen ze binnenkwam.. zijn haar eigen woorden. Gisteren is ze nog gewogen en woog ze 77.6quote:Op donderdag 13 april 2023 17:57 schreef Alocanda het volgende:
[..]
kenzy is een jonge meid die bij de marine wil,,,,,,toch iets anders dan een 60 jarige vrouw die af wil vallen!quote:Op donderdag 13 april 2023 18:08 schreef Verida het volgende:
Toch wel bijzonder, als Morrie haar rondjes rent rolt de Cos over elkaar heen om te applaudiseren. Maar als Kenzi haar rondjes rent is het waardeloos.
Mooi roze lijstje krijgt Wendyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |