En alles wat op FB staat is waar, dus aldus bij deze besloten...quote:Op donderdag 13 april 2023 17:14 schreef greysbones het volgende:
Op FB een nieuwe naam voor Tiano
Marcipulator![]()
Ieke kooke allen vers en kiekererwten cen wortel Oh soooo lekker en zo gezondquote:Op donderdag 13 april 2023 17:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat 'vieze' gezicht van Eunice...... 'ik kook nooit met diepvriesgroente'!!
Dan moeten Sasha en Bern maar ruzie gaan maken voor het vermaak. Of Zoė en Isaac.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:32 schreef 5thencounter het volgende:
Eigenlijk is de week al weer een beetje over..
Sportdag geweest
Babbel heeft ¤500
Wendie heeft ¤470 om 18 mensen te late eten
Eliminatie kunnen weer weken vergeten
Geen geld voor VrijMiBo zuipen
Ze hebben net een beetje geld gewonnen, dat kun je dus vergetenquote:Op donderdag 13 april 2023 17:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dan moeten Sasha en Bern maar ruzie gaan maken voor het vermaak. Of Zoė en Isaac.
quote:
quote:
Chapeautjes voor Kenzy, ik hoop dat ze het ook volhoudt na vandaag, maar ik kan me wel voorstellen dat je daar elke dag een beetje luier wordt.quote:
Ik zie het nietquote:Op donderdag 13 april 2023 17:41 schreef Verida het volgende:
Als je nu Kenzy ziet rennen, is ze volgens mij best wel afgevallen al.
Ziet er sportief uit.
Niet echtquote:Op donderdag 13 april 2023 17:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik wel![]()
het gaat net snel, maar gestaag vind ik.
Ik zie haar echt wel regelmatig sporten en misschien hoort een vollere bouw gewoon bij haar. Niet iedereen heeft een snelle stofwisseling.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:41 schreef Verida het volgende:
Als je nu Kenzy ziet rennen, is ze volgens mij best wel afgevallen al.
Ziet er sportief uit.
quote:Op donderdag 13 april 2023 17:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet echt![]()
Maar goed dat ze nu een soort van geactiveerd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |