Tiano lag zelf de hele dag achter die dikke reet van KimK en had met Martin bovendien zelfs al een trouw huisdierquote:Op donderdag 13 april 2023 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano vind het volgens mij niet coool dat ice zo goed is met Jeff
300% zeker weten..quote:Op donderdag 13 april 2023 15:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zullen wel afspraken met achter over zijn gemaakt
quote:Op donderdag 13 april 2023 15:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tiano lag zelf de hele dag achter die dikke reet van KimK en had met Martin bovendien al een huisdier
Dat lijkt zo, van Jeffrey's kant wel, maar Marciano probeert nog steeds (net zoals van de week met Babette) om Jeffrey eruit te krijgenquote:Op donderdag 13 april 2023 15:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toch trekken Tiano en Jeff weer steeds meer met elkaar op, vooral met muziek draaien.
Zoe is totaal niet geïnteresseerd in die draaitafel en heeft er in de verste verte ook geen aanleg voorquote:Op donderdag 13 april 2023 15:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Zoe heeft het weer voor elkaar, aandacht van Ice
Ze heeft alleen aanleg voor poetsen, verder heb ik nog geen extra kwaliteiten bij haar kunnen ontdekkenquote:Op donderdag 13 april 2023 15:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe is totaal niet geïnteresseerd in die draaitafel en heeft er in de verste verte geen aanleg voor
Neemt Isaac zelf wel afstand dan?quote:Op donderdag 13 april 2023 15:52 schreef humpty het volgende:
[..]
ooh dit is afstand nemen van Isaac ?
Haarolie?quote:Op donderdag 13 april 2023 15:56 schreef xsaskiax het volgende:
De kratten stonden er, Babette was er als eerste bij, stond te zoeken en stopte heel snel 2 dingen in haar zakken........ haar zilvershampoo????/
nee dat bedoel ik dus....heeft ook vaak van die dubbelzinnige opmerkingenquote:Op donderdag 13 april 2023 15:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Neemt Isaac zelf wel afstand dan?
Ze is ook niet zo schoon op haar zelfquote:Op donderdag 13 april 2023 15:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zie Janet alleen nog in kleding van anderenlopen, ze kreeg dat bij mij niet voor elkaar. Wendy wil ook niet meer dat Janet haar kleding draagt, ze maakt overal vlekken in.
Isaac draait 'All I need is your love tonight' en daarna de übergeile Enrique Iglesias erachteraan terwijl Zoe staat te soppenquote:
Als de pannen maar schoon zijn (met schuurspons) dan is Janet tevredenquote:Op donderdag 13 april 2023 15:58 schreef humpty het volgende:
[..]
Ze is ook niet zo schoon op haar zelf
Leen je iets uit aan Janet, krijg je het onder de (verf)vlekken terug...... ik vind haar steeds smoezeliger ruit gaan zien, wast haar haren zonder shampoo, doucht volgens haarzelf 1 minuut, en meer van dergelijke dingenquote:Op donderdag 13 april 2023 15:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zie Janet alleen nog in kleding van anderenlopen, ze kreeg dat bij mij niet voor elkaar. Wendy wil ook niet meer dat Janet haar kleding draagt, ze maakt overal vlekken in.
ook schoon..... dingen wegboenen door een kussen te gebruiken (niet even een sopje of zo pakken, ben je mal, anderen zien dat toch niet..... ff raggen en klaar!!!)quote:Op donderdag 13 april 2023 15:58 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ze weer zitten knoeien?
maar die is slim..sluit zich steeds aan bij de sterkste groep op dat moment, net als Marcia eten van 2 walletjes.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:58 schreef Judiwi het volgende:
Janet mag ook lekker naar huis. Veel te bazig bezig.
Dat klopt helemaal, in rap tempo zie je de ware Janet naar boven komen, leek het eerst nog leuk dat ze alles hergebruikte e.d., nu wordt het een vervelend, bitchy, irritante grootmuil en ik vraag me af of ze altijd zo geweest is of dat het nu extra op gaat vallenquote:Op donderdag 13 april 2023 15:58 schreef humpty het volgende:
[..]
Ze is ook niet zo schoon op haar zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |