Vind dit geil om te lezen.quote:Op donderdag 13 april 2023 18:37 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Mag ik wat vragen?
Waarom ga je altijd zo verschrikkelijk tekeer in je topics? En de laatste zin vind ik echt heel erg.
Is dat iets wat homo's eigen is? Rozevla, Streamjohan en Sirdanilot kunnen namelijk ook zo verschrikkelijk schelden en tekeer gaan, maar jij bent wel een graadje erger? Waar komt dat vandaan?
Ik ken ook homo's op mijn werk, maar dat zijn gewoon heel normale mensen die zich gewoon keurig gedragen.
Gay als fuck die flikker.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:36 schreef Marsenal het volgende:
Is @:rozevla homosueel? Nooit geweten.
hij was zijn oude (beter betaalde) baan kwijt geraakt. Nu heeft hij wel een nieuwe baan, maar is er wel 1000 netto op achteruit gegaan. En ik, ik ja.. ik ben een buitenlander. Ik ga pas werken als het geld op is. (nee ik werk bij een soort aannemer, maar deeltijd.)quote:Op donderdag 13 april 2023 18:01 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Dus jij bent 22, hij heeft geen baan, maar jullie kunnen wel 600k hypotheek krijgen? Klinkt best plausibel.
Jij brengt mij op ideeën. Ik koop die woning en ga het verhuren voor een belachelijk hoog bedrag.quote:Op donderdag 13 april 2023 18:47 schreef Leandra het volgende:
Voor 125K heb je amper een recreatiewoning, en daar mag je dus niet wonen, alleen recreatief verblijven.
Je leunt dus bijna volledig op zijn salaris, waardoor het mede jouw schuld is dat jullie zijn vorige huis zijn kwijtgeraakt, en nu richt je je woede op een echtpaar dat niet bereid is je 2 ton te schenken voor de aankoop van een ander huis.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:48 schreef Pendule het volgende:
[..]
hij was zijn oude (beter betaalde) baan kwijt geraakt. Nu heeft hij wel een nieuwe baan, maar is er wel 1000 netto op achteruit gegaan. En ik, ik ja.. ik ben een buitenlander. Ik ga pas werken als het geld op is. (nee ik werk bij een soort aannemer, maar deeltijd.)
En toen hij zijn baan kwijtraakte had hij een koopwoning?quote:Op donderdag 13 april 2023 20:48 schreef Pendule het volgende:
[..]
hij was zijn oude (beter betaalde) baan kwijt geraakt. Nu heeft hij wel een nieuwe baan, maar is er wel 1000 netto op achteruit gegaan. En ik, ik ja.. ik ben een buitenlander. Ik ga pas werken als het geld op is. (nee ik werk bij een soort aannemer, maar deeltijd.)
Ik ben gewoon een valse flikker. Staat denk ik los van mijn geaardheid. Weet ik niet eigenlijk. Misschien heeft het wel met mijn afkomst/genen te maken.quote:Op donderdag 13 april 2023 18:37 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Mag ik wat vragen?
Waarom ga je altijd zo verschrikkelijk tekeer in je topics? En de laatste zin vind ik echt heel erg.
Is dat iets wat homo's eigen is? Rozevla, Streamjohan en Sirdanilot kunnen namelijk ook zo verschrikkelijk schelden en tekeer gaan, maar jij bent wel een graadje erger? Waar komt dat vandaan?
Ik ken ook homo's op mijn werk, maar dat zijn gewoon heel normale mensen die zich gewoon keurig gedragen.
Lieve schat, wat dacht jij van hypotheek en dan kopen? en toen kwam ik erbij. Ik heb nog geprobeert om het met mijn loon te dragen, maar dat lukte niet. Maar nu heeft hij weer vast contract.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toen hij zijn baan kwijtraakte had hij een koopwoning?
Die heeft hij zelf verkocht, of heeft de bank dat voor hem gedaan?
Dat zie jij verkeerd. Hij had dat huis voordat ik hem leerde kennen.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je leunt dus bijna volledig op zijn salaris, waardoor het mede jouw schuld is dat jullie zijn vorige huis zijn kwijtgeraakt, en nu richt je je woede op een echtpaar dat niet bereid is je 2 ton te schenken voor de aankoop van een ander huis.
Helder.
WOZ waarde wordt altijd te hoog geschat. Lekker makkelijk vanachter jouw gemeente computertje.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:21 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, de WOZ van dat huis is ongeveer 3 keer je bod, dus zelfs als de eigenaar het al voor dat bedrag aan je zou verkopen zou de BD het als schenking of wellicht zelfs fraude zien, je krijgt dan in iig een naheffing schenkbelasting over ongeveer 250K.
Verder denk ik dat je het met dat bizar lage bod en daarna ook nog eens een giftig briefje in de bus behoorlijk lastig voor jezelf gemaakt hebt, makelaars bespreken het echt wel als ze zulke zogenaamde kopers zijn tegengekomen, succes met verder nog bezichtigingen krijgen.
Nou, niet iedereen, want dat echtpaar waarvan je de woning wilt kopen laten zich niet door je naaien.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:59 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een valse flikker. Staat denk ik los van mijn geaardheid. Weet ik niet eigenlijk. Misschien heeft het wel met mijn afkomst/genen te maken.
Ik kom hier niet vandaan. Al vind ik de meeste Nederlanders een juist beetje onderdanig. Durven nergens voor op te komen en laten zich door alles en iedereen spreekwoordelijk naaien.
Dacht een vriend van me ook, totdat hij het liet uitrekenen door zo'n bezwaar bureau, en toen bleek de WOZ veel te laag...quote:Op donderdag 13 april 2023 21:03 schreef Pendule het volgende:
[..]
WOZ waarde wordt altijd te hoog geschat. Lekker makkelijk vanachter jouw gemeente computertje.
Is best wel pauper, dat een baanwissel plus tweede inkomen niet kon voorkomen dat hij het huis kwijtraakte.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:01 schreef Pendule het volgende:
[..]
Lieve schat, wat dacht jij van hypotheek en dan kopen? en toen kwam ik erbij. Ik heb nog geprobeert om het met mijn loon te dragen, maar dat lukte niet. Maar nu heeft hij weer vast contract.
En hij was het huis kwijt voordat je hem leerde kennen?quote:Op donderdag 13 april 2023 21:02 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat zie jij verkeerd. Hij had dat huis voordat ik hem leerde kennen.
Mwah, dat valt wel mee met dat "altijd te hoog geschat".quote:Op donderdag 13 april 2023 21:03 schreef Pendule het volgende:
[..]
WOZ waarde wordt altijd te hoog geschat. Lekker makkelijk vanachter jouw gemeente computertje.
Gaan zij lekker uit zijn naam iedere keer bezwaar maken als hem bij de gemeente. Nooit doen een bureau. Altijd zelf bezwaar maken.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dacht een vriend van me ook, totdat hij het liet uitrekenen door zo'n bezwaar bureau, en toen bleek de WOZ veel te laag...
ik vind van niet. Voordat jij ermee klaar bent ben jij 100.000 verder.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, dat valt wel mee met dat "altijd te hoog geschat".
Punt is dat als het niet klopt dat je dan bezwaar moet aantekenen, het heeft op heel veel vlakken effect, ook bij overlijden bijvoorbeeld.
Maar dat het huis 125K waard zou zijn is gewoon nonsens en een ronduit onbeschoft bod.
Daarom is mijn vraag of hij het huis zelf verkocht heeft of dat de bank dat voor hem gedaan heeft.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:01 schreef Pendule het volgende:
[..]
Lieve schat, wat dacht jij van hypotheek en dan kopen? en toen kwam ik erbij. Ik heb nog geprobeert om het met mijn loon te dragen, maar dat lukte niet. Maar nu heeft hij weer vast contract.
Ja, een ton ben je zo kwijt en als je dat goed doet (voornamelijk zelf, mits je weet waarmee je bezig bent) is het ook gewoon 450K waard.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:13 schreef Pendule het volgende:
[..]
ik vind van niet. Voordat jij ermee klaar bent ben jij 100.000 verder.
Nee? Hij ik heb hem gezegd jij moet het verkopen want anders raak jij mij in de schulden. En toen kreeg hij nieuw werk maar daarmee kon hij het niet alleen betalen en met mij erbij ook niet,quote:Op donderdag 13 april 2023 21:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
En hij was het huis kwijt voordat je hem leerde kennen?
Sorry Leandra, dat had ik niet begrepen. Hij heeft het verkocht voordat het naar mijn idee fout ging. Ik heb hem ertoe aangezet. Ik was zelf verliefd geworden op het huis. Het was zo mooie woning….quote:Op donderdag 13 april 2023 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom is mijn vraag of hij het huis zelf verkocht heeft of dat de bank dat voor hem gedaan heeft.
Het was toch een koophuis waar jullie in eerste instantie woonden?
Okay, dat scheelt al.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:15 schreef Pendule het volgende:
[..]
Sorry Leandra, dat had ik niet begrepen. Hij heeft het verkocht voordat het naar mijn idee fout ging. Ik heb hem ertoe aangezet. Ik was zelf verliefd geworden op het huis. Het was zo mooie woning….
Nee geen BKR registraties, als jij daar op doelde. Ik heb een hekel aan schulden. Ik probeer mensen er altijd van te weerhouden en hen zonodig te ondersteunen financieel.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dat scheelt al.
Dat beperkt zijn mogelijkheden tot opnieuw kopen iig niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |