Ben benieuwdquote:Op donderdag 13 april 2023 13:25 schreef Frummelie het volgende:
Yes.... op tijd voor het vreselijk grote geldbedrag....hatsjikidee..
Ze hebben het ook altijd gezelli..quote:Op donderdag 13 april 2023 13:24 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey: het is toch weer gezellig zo met zijn allen he, ik vind dat we dit eigenlijk iedere dag even moeten doen, rond een uur of 1 doen we een zoemer na en gaan we hierheen
Hoorde Jappie en Jeff net ook zeggen, als het weer een pittenspel is of groot dartbord, dan blijven we nog evenquote:Op donderdag 13 april 2023 13:24 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey: het is toch weer gezellig zo met zijn allen he, ik vind dat we dit eigenlijk iedere dag even moeten doen, rond een uur of 1 doen we een zoemer na en gaan we hierheen
Viel me al op dat ze in de uitzendingen de tijd die we ze in kamers zien wachten op opdrachten ook flink ingekort hebben.quote:Op donderdag 13 april 2023 13:27 schreef Silves het volgende:
Niemand die dit nog spannend vind, ze weten precies wanneer en waarom..ja de boodschappen en waar ze zin in hebben...boring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |