Oké dat wist ik niet.. wel heel handig alles in éénquote:Op donderdag 13 april 2023 12:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De crockpot in de loods kan beide en ook bv te gebruiken als rijstkoker of "snelle" stoofvlees gerechten.
Kleine loder als er iemand is die veel over Esther zegt en zich zelf met haar vergelijkt is het Eunice wel. (zie reactie na Esthers eliminatie)quote:Op donderdag 13 april 2023 12:34 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe tegen JW: "Wie was strenger, Eunice of Esther?"
Eunice: "Ey! We gaan niemand vergelijken he, serieus, ik wil echt het woord Esther niet meer horen"
Zoe: "Esther Esther Esther"
Eunice: "Nee maar ik bedoel met vergelijkingen, dat moet je niet doen, puur uit respect voor haar."
Zoe: "Nee joh, ze hoort toch niks"
Eunice: "Nee maar Zoe, serieus, je moet dit goed leren, je moet het niet, maar het is fijn dat je dit leert, je gaat niet mensen vergelijken"
Zoe: "Ja Kenzy!"
Kenzy: "Wat heb ik nu weer gedaan?"
Zoe: "Nee niks, maar het is leuk om het op iemand anders af te schuiven."
Welkom hier!quote:Op donderdag 13 april 2023 12:38 schreef Springisintheair49 het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier, veel meegelezen en lijkt me leuk soms mee te reageren, ik volg af en toe de live streams als ik thuis ben en kijk ook soms s,avonds nog, het is vreselijk verslavend soms haha, moet nog wel even uitvogelen hoe ik op commentaren kan reageren en waarrrr zitten de emoticons hier?
Welkom en veel plezier hierquote:Op donderdag 13 april 2023 12:38 schreef Springisintheair49 het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier, veel meegelezen en lijkt me leuk soms mee te reageren, ik volg af en toe de live streams als ik thuis ben en kijk ook soms s,avonds nog, het is vreselijk verslavend soms haha, moet nog wel even uitvogelen hoe ik op commentaren kan reageren en waarrrr zitten de emoticons hier?
Welkomquote:Op donderdag 13 april 2023 12:38 schreef Springisintheair49 het volgende:
Ok dat ga ik proberen, dank jequote:Op donderdag 13 april 2023 12:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Welkom en veel plezier hier![]()
Er staat een smiley naast 'invoeren', als je daarop klikt kun je kiezen
Hebben ze een instantcooker of een slowcooker?quote:Op donderdag 13 april 2023 12:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo'n crockpot is toch gewoon een elektrische snelkookpan?
Welkomquote:Op donderdag 13 april 2023 12:38 schreef Springisintheair49 het volgende:
Erg spitsvondigquote:Op donderdag 13 april 2023 12:45 schreef mootie het volgende:
Man man, die Jw is ook zo spitsvondig, minstens drie keer gezegd ‘van prei word ik blij’ en andere varianten.
Ook dat is TV.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:48 schreef spapaars het volgende:
Elke keer Erik in beeld brengen wanneer hij weer eens z'n neus leegeet. moeten ze eens mee ophouden.
halloquote:Op donderdag 13 april 2023 12:38 schreef Springisintheair49 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is waarschijnlijk de enige die die gewoonte niet heeft thuisgelatenquote:Op donderdag 13 april 2023 12:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Is ook deels framen, hij is vast niet de enige neuspeuteraar daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |