abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208757585
quote:
17s.gif Op donderdag 13 april 2023 12:12 schreef lojanda het volgende:

[..]
Regelmatig of heel af en toe ;)

Ik zie haar vooral zitten liggen en eten en dan op dat eten een lekkere klodder vette mayonaise. Gisteren at ze haar pizza met mayo 8)7
Maar ze eet thuis nooooit vet hoor!
pi_208757596
quote:
17s.gif Op donderdag 13 april 2023 12:14 schreef lojanda het volgende:
Ik weer kippenbouten liggen voor het avondeten.. kan Moraima weer heerlijk genieten van haar kip :D
Moet ze ze wel krokant bakken!
pi_208757604
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 12:06 schreef R0T29 het volgende:

[..]
Ik weet niet of dat volgens de verdragen van Geneve wel is toegestaan.
_O- _O-
pi_208757609
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 12:14 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Wel duidelijk verschil met Kim tijdens deze sport activiteiten. Nou was zij ook niet vies van de mayo, maar die deed net zo fanatiek mee terwijl ze de rest aan het oppeppen was.
Idd die was zelf ook druk bezig met sporten tijdens het trainen van de bewoners _O_

En zij at ook veel mayonaise wat ook voor haar niet goed is en zeker niet voor haar huid.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_208757616
Wat een kleutergedoe in die keuken. JW vraagt of Eunice naast hem wil zitten met de film.
Zij wil geen antwoord geven, doet ze straks wel bij de thee...
Zoe vindt dit natuurlijk gek want Isaac zat toch ook gewoon naast haar?
Rupert zegt dat ze liever op JW wil zitten.
Er wordt gevraagd of het JW dan niks uitmaakt naast wie hij zit, waarop hij zegt dat hij het liefst naast een klein Mexicaantje zit.
Uiteraard schreeuwt Zoe bij elke opmerking, antwoord, of weigering van antwoord als een dier dat op de slachtbank ligt...
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_208757617
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2023 12:15 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Moet ze ze wel krokant bakken!
In de crockpot en dan daarna even de oven in voor een krokant velletje :Y) :9
pi_208757619
Nu wordt ff Esther belachelijk gemaakt door JW Rupi Eunice en Zoë....ze hebben de grootste lol 🙃
pi_208757633
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 12:19 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een kleutergedoe in die keuken. JW vraagt of Eunice naast hem wil zitten met de film.
Er wordt gevraagd of het JW dan niks uitmaakt naast wie hij zit, waarop hij zegt dat hij het liefst naast een klein Mexicaantje zit.
Uiteraard schreeuwt Zoe bij elke opmerking, antwoord, of weigering van antwoord als een dier dat op de slachtbank ligt...
Leila kreeg altijd naar haar hoofd geslingerd “geile Leila” maar daar kan nu ook Eunice aan worden toegevoegd. Ze gedraagt zich op dit moment echt als een verliefde geile bakvis.

Ze zegt de hele tijd niets te willen van hem maar haar gedrag zegt iets heel anders.
pi_208757640
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2023 12:19 schreef pingu66 het volgende:
Nu wordt ff Esther belachelijk gemaakt door JW Rupi Eunice en Zoë....ze hebben de grootste lol 🙃
Dat ze dat doen kan ik me wel iets bij voorstellen maar dat JW daaraan meedoet vind ik niet oké.
pi_208757659
Waarom staan ze nu al die kippenpoten kapot te prikken met een vork?? Als ze nu twee kleine sneetjes in alleen het vel geven is het genoeg..
  donderdag 13 april 2023 @ 12:27:14 #136
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_208757665
quote:
17s.gif Op donderdag 13 april 2023 12:19 schreef lojanda het volgende:

[..]
In de crockpot en dan daarna even de oven in voor een krokant velletje :Y) :9
Zo'n crockpot is toch gewoon een elektrische snelkookpan?
pi_208757666
quote:
17s.gif Op donderdag 13 april 2023 12:22 schreef lojanda het volgende:

[..]
Leila kreeg altijd naar haar hoofd geslingerd “geile Leila” maar daar kan nu ook Eunice aan worden toegevoegd. Ze gedraagt zich op dit moment echt als een verliefde geile bakvis.

Ze zegt de hele tijd niets te willen van hem maar haar gedrag zegt iets heel anders.
Ze loopt (en ligt op de bank) als een krolse poes door de loods
pi_208757671
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 12:27 schreef spapaars het volgende:

[..]
Ja
pi_208757673
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 12:27 schreef spapaars het volgende:

[..]
Een slowcooker.. om iets lang te laten garen.
pi_208757686
Sasha vraagt aan Moraima of zij ook met Isaac mee wil lopen tijdens zijn 24u loop, half uurtje, of een uurtje.
Moraima: "Nee uurtje niet!"
S: "Half uurtje?"
M: "Nee kwartiertje, keer een kwartiertje, dan half uurtje, dan zie ik, bouw ik op"
S: "Ok! Ja dat kan ook! En hoeveel in totaal, wil je ook 's nachts lopen of alleen overdag?"
M: "Nee! 's Nachts ook!"
S: " 's Nachts? Ok!"
Rupert: "3 Uur 's nachts he!?"
M: "Ja ja, 's Nachts en overdags ook, is prima!"
S: "Ok! Gaaf!"
  donderdag 13 april 2023 @ 12:29:36 #141
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_208757687
quote:
17s.gif Op donderdag 13 april 2023 12:28 schreef lojanda het volgende:

[..]
Een slowcooker
Dacht dat een slowcooker juist het tegenovergestelde is, die gaart heel langzaam, maar je hebt ze die beide kunnen.
pi_208757703
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 12:29 schreef spapaars het volgende:

[..]
Dacht dat een slowcooker juist het tegenovergestelde is, die gaart heel langzaam, maar je hebt ze die beide kunnen.
Klopt.. in een slowcooker gaar je een gerecht heel langzaam en dat duurt meerdere uren. Bij een snelkookpan gaat het juist heel erg snel een gerecht bereiden en dat komt door de hoge druk.

In de loods hebben ze een slowcooker en vandaar dat ze nu al die kippenpoten gaan garen voor het avondeten.
  donderdag 13 april 2023 @ 12:33:37 #143
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_208757704
quote:
17s.gif Op donderdag 13 april 2023 12:12 schreef lojanda het volgende:

[..]
Regelmatig of heel af en toe ;)

Ik zie haar vooral zitten liggen en eten en dan op dat eten een lekkere klodder vette mayonaise. Gisteren at ze haar pizza met mayo 8)7
regelmatig.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_208757706
Zoe tegen JW: "Wie was strenger, Eunice of Esther?"
Eunice: "Ey! We gaan niemand vergelijken he, serieus, ik wil echt het woord Esther niet meer horen"
Zoe: "Esther Esther Esther"
Eunice: "Nee maar ik bedoel met vergelijkingen, dat moet je niet doen, puur uit respect voor haar."
Zoe: "Nee joh, ze hoort toch niks"
Eunice: "Nee maar Zoe, serieus, je moet dit goed leren, je moet het niet, maar het is fijn dat je dit leert, je gaat niet mensen vergelijken"
Zoe: "Ja Kenzy!"
Kenzy: "Wat heb ik nu weer gedaan?"
Zoe: "Nee niks, maar het is leuk om het op iemand anders af te schuiven."

:N
  donderdag 13 april 2023 @ 12:34:47 #145
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_208757709
Groot leeftijdsverschil, hij een behoorlijk negatieve instelling, denk dat ze gewoon van de situatie gebruik maakt, en verders niets met hem wil.

pi_208757721
quote:
17s.gif Op donderdag 13 april 2023 12:33 schreef lojanda het volgende:

[..]
Klopt.. in een slowcooker gaar je een gerecht heel langzaam en dat duurt meerdere uren. Bij een snelkookpan gaat het juist heel erg snel een gerecht bereiden en dat komt door de hoge druk.

In de loods hebben ze een slowcooker en vandaar dat ze nu al die kippenpoten gaan garen voor het avondeten.
De crockpot in de loods kan beide en ook bv te gebruiken als rijstkoker of "snelle" stoofvlees gerechten.
pi_208757729
JW heeft net aan die rauwe kip gezeten en zonder zijn handen te wassen en zijn werkplek schoon te maken is hij nu wortels aan het snijden. Babette komt de keuken in en neemt wat gesneden wortel..

Dit is niet goed hoor.. kun je erg ziek van worden. Ik ben altijd panisch met het schoonmaken waar rauwe kip heeft gelegen.
pi_208757730
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 12:19 schreef KinKiJan het volgende:
Dan kan JW namelijk zijn bioscoopbroek aantrekken....je weet toch...
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator donderdag 13 april 2023 @ 12:38:00 #149
18653 crew  D.
pi_208757732
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 12:34 schreef spapaars het volgende:
Groot leeftijdsverschil, hij een behoorlijk negatieve instelling, denk dat ze gewoon van de situatie gebruik maakt, en verders niets met hem wil.

[ afbeelding ]
Ik vind dat pas een negatieve instelling :Y

En geloof daar ook niet in :N
pi_208757735
Hallo, ik ben nieuw hier, veel meegelezen en lijkt me leuk soms mee te reageren, ik volg af en toe de live streams als ik thuis ben en kijk ook soms s,avonds nog, het is vreselijk verslavend soms haha, moet nog wel even uitvogelen hoe ik op commentaren kan reageren en waarrrr zitten de emoticons hier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')