Maar ze eet thuis nooooit vet hoor!quote:Op donderdag 13 april 2023 12:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Regelmatig of heel af en toe![]()
Ik zie haar vooral zitten liggen en eten en dan op dat eten een lekkere klodder vette mayonaise. Gisteren at ze haar pizza met mayo
Moet ze ze wel krokant bakken!quote:Op donderdag 13 april 2023 12:14 schreef lojanda het volgende:
Ik weer kippenbouten liggen voor het avondeten.. kan Moraima weer heerlijk genieten van haar kip
quote:Op donderdag 13 april 2023 12:06 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat volgens de verdragen van Geneve wel is toegestaan.
Idd die was zelf ook druk bezig met sporten tijdens het trainen van de bewonersquote:Op donderdag 13 april 2023 12:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel duidelijk verschil met Kim tijdens deze sport activiteiten. Nou was zij ook niet vies van de mayo, maar die deed net zo fanatiek mee terwijl ze de rest aan het oppeppen was.
In de crockpot en dan daarna even de oven in voor een krokant velletjequote:
Leila kreeg altijd naar haar hoofd geslingerd “geile Leila” maar daar kan nu ook Eunice aan worden toegevoegd. Ze gedraagt zich op dit moment echt als een verliefde geile bakvis.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:19 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een kleutergedoe in die keuken. JW vraagt of Eunice naast hem wil zitten met de film.
Zij wil geen antwoord geven, doet ze straks wel bij de thee...
Zoe vindt dit natuurlijk gek want Isaac zat toch ook gewoon naast haar?
Rupert zegt dat ze liever op JW wil zitten.
Er wordt gevraagd of het JW dan niks uitmaakt naast wie hij zit, waarop hij zegt dat hij het liefst naast een klein Mexicaantje zit.
Uiteraard schreeuwt Zoe bij elke opmerking, antwoord, of weigering van antwoord als een dier dat op de slachtbank ligt...
Dat ze dat doen kan ik me wel iets bij voorstellen maar dat JW daaraan meedoet vind ik niet oké.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:19 schreef pingu66 het volgende:
Nu wordt ff Esther belachelijk gemaakt door JW Rupi Eunice en Zoë....ze hebben de grootste lol 🙃
Zo'n crockpot is toch gewoon een elektrische snelkookpan?quote:Op donderdag 13 april 2023 12:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
In de crockpot en dan daarna even de oven in voor een krokant velletje![]()
Ze loopt (en ligt op de bank) als een krolse poes door de loodsquote:Op donderdag 13 april 2023 12:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Leila kreeg altijd naar haar hoofd geslingerd “geile Leila” maar daar kan nu ook Eunice aan worden toegevoegd. Ze gedraagt zich op dit moment echt als een verliefde geile bakvis.
Ze zegt de hele tijd niets te willen van hem maar haar gedrag zegt iets heel anders.
Jaquote:Op donderdag 13 april 2023 12:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo'n crockpot is toch gewoon een elektrische snelkookpan?
Een slowcooker.. om iets lang te laten garen.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo'n crockpot is toch gewoon een elektrische snelkookpan?
Dacht dat een slowcooker juist het tegenovergestelde is, die gaart heel langzaam, maar je hebt ze die beide kunnen.quote:
Klopt.. in een slowcooker gaar je een gerecht heel langzaam en dat duurt meerdere uren. Bij een snelkookpan gaat het juist heel erg snel een gerecht bereiden en dat komt door de hoge druk.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht dat een slowcooker juist het tegenovergestelde is, die gaart heel langzaam, maar je hebt ze die beide kunnen.
regelmatig.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Regelmatig of heel af en toe![]()
Ik zie haar vooral zitten liggen en eten en dan op dat eten een lekkere klodder vette mayonaise. Gisteren at ze haar pizza met mayo
De crockpot in de loods kan beide en ook bv te gebruiken als rijstkoker of "snelle" stoofvlees gerechten.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt.. in een slowcooker gaar je een gerecht heel langzaam en dat duurt meerdere uren. Bij een snelkookpan gaat het juist heel erg snel een gerecht bereiden en dat komt door de hoge druk.
In de loods hebben ze een slowcooker en vandaar dat ze nu al die kippenpoten gaan garen voor het avondeten.
Dan kan JW namelijk zijn bioscoopbroek aantrekken....je weet toch...quote:Op donderdag 13 april 2023 12:19 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een kleutergedoe in die keuken. JW vraagt of Eunice naast hem wil zitten met de film.
Zij wil geen antwoord geven, doet ze straks wel bij de thee...
Zoe vindt dit natuurlijk gek want Isaac zat toch ook gewoon naast haar?
Rupert zegt dat ze liever op JW wil zitten.
Er wordt gevraagd of het JW dan niks uitmaakt naast wie hij zit, waarop hij zegt dat hij het liefst naast een klein Mexicaantje zit.
Uiteraard schreeuwt Zoe bij elke opmerking, antwoord, of weigering van antwoord als een dier dat op de slachtbank ligt...
Ik vind dat pas een negatieve instellingquote:Op donderdag 13 april 2023 12:34 schreef spapaars het volgende:
Groot leeftijdsverschil, hij een behoorlijk negatieve instelling, denk dat ze gewoon van de situatie gebruik maakt, en verders niets met hem wil.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |