Heerlijk om naar te kijken die 2.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Filmpje: https://streamable.com/hbytpn
Als je dit vergelijkt met het enthousiasme waar Kim het mee deed..... wat een ramp is die meid!!!quote:
quote:Op donderdag 13 april 2023 11:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Valt best mee toch?
Ze krijgt die zonneluiken amper omhoog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om je benen?quote:Op donderdag 13 april 2023 11:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Doe gewoon een t-shirt aan op die leeftijd
Ik bedoel het gezicht dat ze trekt tijdens het sporten.. ze haat sportenquote:Op donderdag 13 april 2023 11:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar kan ze wat aan doen me dunkt, geen make-up en geen wimpers. Ze 'oogt' echt als een mongooltje nu.
In schoonmaken dan weer nietquote:
quote:Op donderdag 13 april 2023 12:03 schreef xsaskiax het volgende:
Nu snap ik wat Kenzy bij de marine wil gaan doen!!!!
Ze wil vast en zeker 'scheepstoeter' worden op een fregat of zo
quote:Op donderdag 13 april 2023 12:03 schreef xsaskiax het volgende:
Ze heeft meerdere keren aangegeven dat ze wil afvallen maar dat het niet lukt in de loods..quote:Op donderdag 13 april 2023 11:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Is Kenzy eigenlijk erg bezig met haar gewicht of vindt ze het wel ok?
Ik weet niet of dat volgens de verdragen van Geneve wel is toegestaan.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:03 schreef xsaskiax het volgende:
Ik zie haar regelmatig sporten met Ice.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze heeft meerdere keren aangegeven dat ze wil afvallen maar dat het niet lukt in de loods..
Ze zegt een fitt girl te zijn..
Dat is ook echt wat ze uitstraalt en laat zien daar
Ze zei dat ze dit hoesten nu al acht jaar heeft.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft ze in het verleden misschien gerookt? Als je dan mindert of helemaal stopt dan hoest je je longen uit je lijf.
Wauw, heftig hoor.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zei dat ze dit hoesten nu al acht jaar heeft.
Koksmaatje!quote:Op donderdag 13 april 2023 12:06 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat volgens de verdragen van Geneve wel is toegestaan.
Ja daarom dat er in die acht jaar geen oplossing voor is. Misschien met haar gewicht te maken.quote:
Regelmatig of heel af en toequote:Op donderdag 13 april 2023 12:06 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik zie haar regelmatig sporten met Ice.
Wel duidelijk verschil met Kim tijdens deze sport activiteiten. Nou was zij ook niet vies van de mayo, maar die deed net zo fanatiek mee terwijl ze de rest aan het oppeppen was.quote:Op donderdag 13 april 2023 12:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Regelmatig of heel af en toe![]()
Ik zie haar vooral zitten liggen en eten en dan op dat eten een lekkere klodder vette mayonaise. Gisteren at ze haar pizza met mayo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |