Fijn al die losse flodders weer, weeks voor weer een nieuwe eliminatie...quote:
Beetje een overbodige vraag ook, de verlichting buiten gaat altijd op een bepaalde tijd uit.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha goede oplossing!!!!
Ze lag gisteren te klagen over het felle licht.... of ze dat speciaal voor haar ff wilden 'dimmen'
Toch als er slaapbeelden zijn en als die dan op Kenzy gericht zijn slaapt ze .quote:Op donderdag 13 april 2023 10:47 schreef xsaskiax het volgende:
Janet gaf ook aan Wendy door dat Kenzy in de kas wil slapen, dat moet besproken worden.... het is tenslotte 'haar' kas he..... ze vindt dat het bioritme van Kenzy niet goed is, die moet eerder naar bed en eerder opstaan zegt Janet..... maar Kenzy ligt toch meestal als een van de eersten in bed????
quote:Op donderdag 13 april 2023 10:58 schreef xsaskiax het volgende:
Janet klaagt nog even verder over Rupert..... ook over zijn management.... doet zijn eigen zin.... verwisselde boodschappen.... hij bestelt dingen voor zichzelf.... ze wil hem weg... ze is er klaar mee
ik ben een nachtmens en zie via de streams Kenzy altijd met haar ogen dicht liggen.... een ontspannen gezicht.. misschien naïef van me, maar krijg de indruk dat ze dan dus slaaptquote:Op donderdag 13 april 2023 11:05 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Toch als er slaapbeelden zijn en als die dan op Kenzy gericht zijn slaapt ze .
Rupi kon de vorige keer niet omdat hij toen manager was, dus nomineerden ze Imadindingeding.quote:
Leuk idee!quote:Op donderdag 13 april 2023 11:16 schreef R0T29 het volgende:
Bern wil een vlaggenparade....wuiven met een vlaggetje....
En komt er als laatste er uit.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:47 schreef xsaskiax het volgende:
Janet gaf ook aan Wendy door dat Kenzy in de kas wil slapen, dat moet besproken worden.... het is tenslotte 'haar' kas he..... ze vindt dat het bioritme van Kenzy niet goed is, die moet eerder naar bed en eerder opstaan zegt Janet..... maar Kenzy ligt toch meestal als een van de eersten in bed????
Ze kunnen beiden lekker katten tegen elkaar en ik denk dat Wendy nog het geduld heeft met Janet omdat zij Wendy een beetje als haar dochter beschouwd.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:48 schreef xsaskiax het volgende:
Nu is het ook zo dat ze Janet 'de ruimte' geven om zich overal mee te bemoeien, ze blijven lief en vriendelijk terwijl je vooral bij Wendy ziet dat ze zich vaak aan haar ergert....
Dat klopt ook wel.. ik zie ook altijd dat hij al een halve maaltijd heeft geproefd voordat het eten de keuken uit gaat.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:51 schreef pingu66 het volgende:
Ja hoor als Ja et kookt dan neemt geen enkele hap van het eten om te proeven. En Rupi wel,die graait volgens Janet
Precies dat!quote:Op donderdag 13 april 2023 11:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik krijg bij Janet steeds meer het gevoel dat ze jaloers op anderen is, de vergelijkingen die ze maakt, de toon die ze aanslaat...... haar haan moet koning kraaien en zo niet, dan kun je een sneer of grote mond krijgen....
De 'lieve oma' die ze eerst leek is totaal verdwenen..... ja ze kan aardig tegen je doen, zolang je maar doet wat zij wil en zegt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |