kenzy wil zoveel , ze heeft toch eigen bedquote:Op donderdag 13 april 2023 10:43 schreef pingu66 het volgende:
Kenzy wil misschien elke dag in de kas slapen.
quote:Op donderdag 13 april 2023 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt minstens 100
Maar hij heeft bedacht dat hij verkeerd heeft opgeteld
Ipv 1385 heeft hij 1285 opgeschreven
Waarom krijg ik steeds meer het gevoel dat Eunice Mirthe 'gebruikt' (die is sterk en ook 'plakkerig') voor haar eigen doeleinden???quote:
Toch kunnen ze wel samenwerken en krijgen wat gedaan. Frustratie zie ik over en weer.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:48 schreef xsaskiax het volgende:
Nu is het ook zo dat ze Janet 'de ruimte' geven om zich overal mee te bemoeien, ze blijven lief en vriendelijk terwijl je vooral bij Wendy ziet dat ze zich vaak aan haar ergert....
Doet ze ook. Weet niet of ze het bewust doet maar klopt wel.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Waarom krijg ik steeds meer het gevoel dat Eunice Mirthe 'gebruikt' (die is sterk en ook 'plakkerig') voor haar eigen doeleinden???
Zij krijgt via Mirthe (die achter Eunice's rug om loopt te klagen over haar) de shine.... met ballet, nu met acrogym...
edit: maar alles moet wel om Eunice blijven draaien natuurlijk, zij is de 'ster' !!!
hahaha goede oplossing!!!!quote:Op donderdag 13 april 2023 10:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ze pk niet slapen en in de kas is het rustig. Nou ik denk niet dat de groep daarmee akkoord gaat, de kas iedere dag alleen voor mevrouw.
Gaat maar lekker bij de marine vragen of ze een aparte hut krijgt op het dek.
Volgens mij is de kas van hen allemaalquote:Op donderdag 13 april 2023 10:47 schreef xsaskiax het volgende:
Janet gaf ook aan Wendy door dat Kenzy in de kas wil slapen, dat moet besproken worden.... het is tenslotte 'haar' kas he..... ze vindt dat het bioritme van Kenzy niet goed is, die moet eerder naar bed en eerder opstaan zegt Janet..... maar Kenzy ligt toch meestal als een van de eersten in bed????
ik krijg bij Janet steeds meer het gevoel dat ze jaloers op anderen is, de vergelijkingen die ze maakt, de toon die ze aanslaat...... haar haan moet koning kraaien en zo niet, dan kun je een sneer of grote mond krijgen....quote:Op donderdag 13 april 2023 10:57 schreef greysbones het volgende:
Janet overlegt met Sas
Dat ze op Rupie gaat
Want hij graait en hij doet
Als ze eten koken wil hij altijd proeven
Dat doet ze zelf nooit
Kenzy moet zelf een beetje dimmen!!quote:Op donderdag 13 april 2023 10:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha goede oplossing!!!!
Ze lag gisteren te klagen over het felle licht.... of ze dat speciaal voor haar ff wilden 'dimmen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |