Ze moeten wel flink hun best doen om geen kampioen te wordenquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:22 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk Napoli hypetrain
Crasht nog harder dan die van Arsenal
Gaat Inter nog evengoed naar de CL met deze stand?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze moeten wel flink hun best doen om geen kampioen te worden
quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gaat Inter nog evengoed naar de CL met deze stand?
Mussolini?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik stap trouwens nú de bioscoop in om een documentaire te bekijken over een bekende Italiaan
Volgens mij hebben ze 4 tickets en staat Inter 5e.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Eerste twee landen krijgen toch een extra ticket?
Marco Borsato?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik stap trouwens nú de bioscoop in om een documentaire te bekijken over een bekende Italiaan
De moeder van @Sked ?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Danny ging vandaag ook naar de film.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De eerste twee landen op de landencoeffecientenranking krijgen een extra ticket volgens mij sinds dit seizoen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze 4 tickets en staat Inter 5e.
Dat is geen Italiaan.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Allemaal fout! Het juiste antwoord was Chris Pratt.
Coolquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, in de tweede helft krijgen ze messen.
Hier wordt gepost door voetbal liefhebbers betreffende de huidige wedstrijden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |