Hoe beviel Almere?quote:Op woensdag 12 april 2023 20:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
ik heb toch aardig wat gereisd, voornamelijk afrika, maar nog nooit heb ik ergens voor 50 euro per nacht kunnen slapen wat een mooi hotel is.
Wellicht heb je andere standaarden dan TSquote:Op woensdag 12 april 2023 20:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
ik heb toch aardig wat gereisd, voornamelijk afrika, maar nog nooit heb ik ergens voor 50 euro per nacht kunnen slapen wat een mooi hotel is.
Lekker op een slaapzaal liggen met kotsende duitsers, neukende amerikanen en tokkie engelsen.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:56 schreef iamredleader het volgende:
Hostels zijn wel zo gezellig. Lekker met een groepje samen koffie drinken
Dat is ook in Duitsland (iig in de grote steden) zeldzaam, en dan heb ik het over 2 of 3 sterren. Tijdens m'n zoektochten naar een hotel om voor vakanties in Duitsland te boeken (Düsseldorf, Hamburg, deze zomer Hannover), kwam ik ze iig amper tegen. Maar dat kan ook liggen aan de wens om dicht bij het station te zitten.quote:Op woensdag 12 april 2023 20:29 schreef ph-buf het volgende:
Je hoeft niet eens zo ver te reizen om voor minder dan 50 euro per nacht in een mooi hotel te slapen. Maar waarom is dat vrijwel onmogelijk in de Nederlandse grote steden? Voor die prijs heb je alleen hostels.
Frankfurt, is daar nog iets betaalbaars? Zit ik binnenkort.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:00 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat is ook in Duitsland (iig in de grote steden) zeldzaam, en dan heb ik het over 2 of 3 sterren. Tijdens m'n zoektochten naar een hotel om voor vakanties in Duitsland te boeken (Düsseldorf, Hamburg, deze zomer Hannover), kwam ik ze iig amper tegen. Maar dat kan ook liggen aan de wens om dicht bij het station te zitten.
Buiten de deur eten geeft daar wel meer waar voor je geld dan hier.
Men zal daar maar van houden...quote:Op donderdag 13 april 2023 17:26 schreef SootSprite het volgende:
[..]
Daar heb je nog wel uitgaansplekken waar je voor een paar euro een drugsslet kan hosselen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Het trekt me op het eerste gezicht sowieso niet zo aan.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:07 schreef blomke het volgende:
[..]
Frankfurt, is daar nog iets betaalbaars? Zit ik binnenkort.
Bahnhofviertel is cheap en je krijgt een gratis voorproefje van de toekomst van Europaquote:Op donderdag 13 april 2023 20:07 schreef blomke het volgende:
[..]
Werkgever betaalt, dus eigenlijk maakt het me ook geen barst uit.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:46 schreef flyguy het volgende:
[..]
Bahnhofviertel is cheap en je krijgt een gratis voorproefje van de toekomst van Europa
https://www.premierinn.co(...)INTTYP1=DB&BRAND=PIDquote:Op donderdag 13 april 2023 20:07 schreef blomke het volgende:
[..]
Kijk momenteel voor Rotterdam studo daar is toch wel rond de 960 euro dus dat is 31 euro per nachtquote:Op donderdag 13 april 2023 12:16 schreef borbit het volgende:
50 euro per nacht betaal je al als je gewoon een studio huurt in de randstad verdomme.
Oh? Je betaalde vroeger geen belasting over Box 1 inkomsten?quote:Op woensdag 7 juni 2023 09:42 schreef hoechst het volgende:
Belasting wordt nu ook geheven op Box1 inkomsten ..
Dusja, typisch Holland, maar dat moet dus doorberekend worden....🥳
Toevallig gister nog gekeken naar overnachting voor vier nachten in een ietwat kleinere stad in Croatia voor een werktrip volgende maand, maar de keuze was ook daar tussen een goed hotel voor 300+ euro per nacht of een soort van backpackers-achtig hostel voor 49 euro (kosten worden achteraf wel vergoed, maar die 300 blijft toch wel een fiks bedrag als je er vermoedelijk hooguit tusen 23:00 en 7:00 bent en verder ergens anders genoeg te doen hebt, maar je wil 's nachts wel een oog dicht kunnen doen)quote:Op woensdag 12 april 2023 20:29 schreef ph-buf het volgende:
Je hoeft niet eens zo ver te reizen om voor minder dan 50 euro per nacht in een mooi hotel te slapen. Maar waarom is dat vrijwel onmogelijk in de Nederlandse grote steden? Voor die prijs heb je alleen hostels.
Huhquote:Op woensdag 7 juni 2023 09:42 schreef hoechst het volgende:
Belasting wordt nu ook geheven op Box1 inkomsten ..
Dusja, typisch Holland, maar dat moet dus doorberekend worden....🥳
IDD!!quote:Op woensdag 7 juni 2023 10:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh? Je betaalde vroeger geen belasting over Box 1 inkomsten?
Vertel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |