Jij zit er ook nietquote:
Wilde het net typenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:38 schreef engine het volgende:
Vervelende Isaac maakt lijstje voor manager Wen.
eensquote:Op woensdag 12 april 2023 18:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom klikt hij ook zo goed met Isaac want die stookt ook graag de boel op. Het is alleen jammer van Jeff dat hij het altijd op een hele kwetsende manier doet.
voor de gymlessenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:31 schreef Puzzie het volgende:
Bern wil graag een trampolinen een kast huren ,maar dat kost 250 euro , of meer
Jeff is geen eikel, maar gedraagt zich als een eikel. Dat is het probleem van Jeff.quote:
Mooie post.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff is geen eikel, maar gedraagt zich als een eikel. Dat is het probleem van Jeff.
dat is zijn idee om het jaar van je leven door te komenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff is geen eikel, maar gedraagt zich als een eikel. Dat is het probleem van Jeff.
En met die roze muts op z'n kop al helemaalquote:Op woensdag 12 april 2023 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Goh mooi omschrevenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oh ja ik zie het verschilquote:Op woensdag 12 april 2023 18:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe dan ?quote:
Het klopte niet.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:43 schreef greysbones het volgende:
JW is volgens mij een beeeetje jaloers
dat Babs het geld heeft gewonnen
Die riep vanmiddag toch ook al dat er niet goed was geteld?quote:Op woensdag 12 april 2023 18:43 schreef greysbones het volgende:
JW is volgens mij een beeeetje jaloers
dat Babs het geld heeft gewonnen
quote:Op woensdag 12 april 2023 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die riep vanmiddag toch ook al dat er niet goed was geteld?
Heeft iemand het hier exact nageteld?quote:Op woensdag 12 april 2023 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die riep vanmiddag toch ook al dat er niet goed was geteld?
Ik nietquote:Op woensdag 12 april 2023 18:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heeft iemand het hier exact nageteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |