quote:Op woensdag 12 april 2023 18:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow wacht. Één zomer brengt nog geen zwaluw.
Niet weggooien natuurlijk maar dan moeten het er wel twee zijnquote:Op woensdag 12 april 2023 18:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ook kleine gehaktballen gooi ik niet weg hoor
Maar een klein balletje en dan helemaal niet gaar. Dan hebben ze niet veel vuur gezien.
1 zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op woensdag 12 april 2023 18:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow wacht. Één zomer brengt nog geen zwaluw.
Snapte al vanaf het begin die 'haat' richting haar niet want vond het juist altijd al een aardige vrouw met dosis humorquote:Op woensdag 12 april 2023 18:23 schreef lojanda het volgende:
Wendy is de ballen aan het bakken en ondertussen staat ze weer af te wassen
Jeff heeft het zelf eigenlijk al meerdere keren gezegdquote:Op woensdag 12 april 2023 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is dat wat ik al langer denk, 1 grote act. Vooral als je ziet dat hij een heel klein hartje heeft. Kijk hem bijv. samen met Moraima, dan is hij heel lief en leuk met haar. Het rijmt voor mij gevoel niet, maar ik kan het ook flink mis hebben....
Vaak te goed voor anderen en daar wordt grondig gebruik van gemaakt.. aan alle kanten.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Snapte al vanaf het begin die 'haat' richting haar niet want ik vond het juist altijd al een aardige vrouw met dosis humor
We gaan het meemakenquote:Op woensdag 12 april 2023 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ow wacht jawellus want de rest komt er achter aan
Daarom klikt hij ook zo goed met Isaac want die stookt ook graag de boel op. Het is alleen jammer van Jeff dat hij het altijd op een hele kwetsende manier doet.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff heeft het zelf eigenlijk al meerdere keren gezegd
Dat hij bepaalde dingen doet om die boel op te stoken
Kim kon daar niks mee en daar hadden ze dan ruzie om
Ik weet. Houd ervan om spreekwoorden om te draaienquote:Op woensdag 12 april 2023 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
1 zwaluw maakt nog geen zomer
Waarna de goeden onder de kwaden lijden inderdaadquote:Op woensdag 12 april 2023 18:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vaak te goed voor anderen en daar wordt grondig gebruik van gemaakt.. aan alle kanten.
oké, dan weet ik datquote:Op woensdag 12 april 2023 18:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik weet. Houd ervan om spreekwoorden om te draaien
Het moet nog wel een soort van bal blijven natuurlijk..quote:Op woensdag 12 april 2023 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
Een hele platte gehaktbal is een hamburger.. óók lekker en nóg sneller op je bordje
Bern vertelde dat hij graag naar achter wil en Sas vroeg waaromquote:Op woensdag 12 april 2023 18:27 schreef 5thencounter het volgende:
SaikSas en Bern gemute? wat nou weer
Dat ze daar eens een keer een camera hangen. Meer te dan als in de loods geloof ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |