Dan krijgt zoe een error als hij het vol houdtquote:Op woensdag 12 april 2023 16:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , maar tot nu toe reageert Ice wel koeltjes
Ik ben benieuwd
Als Babs ballen heeft dan laat ze voor 100 euro 'snoep' bestellen en in ruil daarvoor zal die 175 worden kwijtgescholden. Zijzelf is een kettingroker want vanwege haar verslaving is die hele fittie toen losgebarsten. Neem dus je verantwoordelijkheid en daarmee help je bovendien je beste vriendin Wendy uit de brand aangezien zij tegenwoordig manager is en het op haar bordje heeft gekregen. Stort daarnaast wederom 100 euro naar de voedselebank waarna je 300 euro voor jezelf hebt te besteden.quote:
Dan zouden ze daar gewoon de was ofzo kunnen hangen.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon dicht omdat de deelnemers anders te verspreid zitten over de loods
Die kan op k3 of buitenquote:Op woensdag 12 april 2023 16:38 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dan zouden ze daar gewoon de was ofzo kunnen hangen.
quote:Op woensdag 12 april 2023 16:42 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë heeft het wel weer voor elkaar dat Isaac haar straks uit gaat leggen hoe ze een vuurtje moet maken... ze kwam vertellen dat 'de kachel' van de hottub nu vol hout zit, maar ze kan het niet aan krijgen....
Isaac zei een beetje lachend dat hij het haar wel zou leren....... Zoë weer helemaal blij, alleen die blikken van haar zeggen al zoveel, eindelijk weer aandacht....
Als Isaac afstand had willen bewaren had hij ook kunnen zeggen dat hij het vuurtje zo wel aan zou gaan maken.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:42 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë heeft het wel weer voor elkaar dat Isaac haar straks uit gaat leggen hoe ze een vuurtje moet maken... ze kwam vertellen dat 'de kachel' van de hottub nu vol hout zit, maar ze kan het niet aan krijgen....
Isaac zei een beetje lachend dat hij het haar wel zou leren....... Zoë weer helemaal blij, alleen die blikken van haar zeggen al zoveel, eindelijk weer aandacht....
Rolmops eet pizza met mayonaisequote:
En haar laten wachten.Dat zou ik doen.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Isaac afstand had willen bewaren had hij ook kunnen zeggen dat hij het vuurtje zo wel aan zou gaan maken.
Blijkbaar streelt de aandacht van de blobbakvis het ego van Isaac.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En haar laten wachten.Dat zou ik doen.
Lulletje rozenwater moet eens wat meer van zich afbijten en haar eens goed op haar plek zetten.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bern zit al langer niet lekker in zijn vel , dat heeft meer met die achterbakse streken van zijn vriendin te maken
Daar ligt de oorzaak
Het is imo al veel te ver gegaan,.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan krijgt zoe een error als hij het vol houdt
Babs insinueerde gister ook al zoiets dat je soms bijna nog gaat denken dat Isaac het misschien óók wel leuk vindtquote:Op woensdag 12 april 2023 16:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Isaac afstand had willen bewaren had hij ook kunnen zeggen dat hij het vuurtje zo wel aan zou gaan maken.
Als ik dit nu zo hoor vind ik dat geen hele rare gedachte van Babette.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs insinueerde gister ook al zoiets dat je soms bijna nog gaat denken dat Isaac het misschien óók wel leuk vindt
quote:Op woensdag 12 april 2023 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
Handig zo`n bril als je in je been hakt.
Het is bovendien niet zo dat Zoe een hele sterke pion is zoals bijv. Babs dus z'n aandacht richting Zoe is wel heel erg extreemquote:Op woensdag 12 april 2023 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik dit nu zo hoor vind ik dat geen hele rare gedachte van Babette.
Waarom zou Babs haar gewonnen geld met de andere moeten delen. Zij is toch niet de enige die rookwaar heeft gekregen uit de huishoudpot. Daarbij is ze een van de enige die nooit iets voor haar zelf heeft gevraagd bv eigen doelen ect. . Heeft iemand ooit gezegd /gevraagd of Ice zijn geld moest delen hij mocht nog uitlenen wat Babs niet mag.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als Babs ballen heeft dan laat ze voor 100 euro 'snoep' bestellen en in ruil daarvoor zal die 175 worden kwijtgescholden. Zijzelf is een kettingroker want vanwege haar verslaving is die hele fittie toen losgebarsten. Neem dus je verantwoordelijkheid en daarmee help je bovendien je beste vriendin Wendy uit de brand aangezien zij tegenwoordig manager is en het op haar bordje heeft gekregen. Stort daarnaast wederom 100 euro naar de voedselebank waarna je 300 euro voor jezelf hebt te besteden.
Isaac heeft ook wel toegegeven het leuk te vinden maar niet te weten dat Zoe zo ver zou gaan.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik dit nu zo hoor vind ik dat geen hele rare gedachte van Babette.
Dat vind ik dan wel weer een foute insinuatie die ik niet zo heb gezien , heb wel een aantal gesprekken daarover gezien en dat ging vooral over Zoe die er meer van maakt en hem overal volgt.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs insinueerde gister ook al zoiets dat je soms bijna nog gaat denken dat Isaac het misschien óók wel leuk vindt
Nu weet hij dat wel, dus zou hij daarin zijn grenzen aan moeten geven, maar blijkbaar is dat ruggengraatloze besmettelijkquote:Op woensdag 12 april 2023 16:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Isaac heeft ook wel toegegeven het leuk te vinden maar niet te weten dat Zoe zo ver zou gaan.
Wel te bang dat hij zijn prijs moet delen. Hij gaat liever alleen zitten eten.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:19 schreef Frummelie het volgende:
Dat gekloot met dat eten op de bank, ga toch gewoon aan tafel zitten eten..
Ik moet lachen.Dit is echt man eigen.Wij weten dat niet Dees.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu weet hij dat wel, dus zou hij daarin zijn grenzen aan moeten geven, maar blijkbaar is dat ruggengraatloze besmettelijk
quote:Op woensdag 12 april 2023 16:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wel te bang dat hij zijn prijs moet delen. Hij gaat liever alleen zitten eten.
Dus alle mannen zijn ruggengraatloosquote:Op woensdag 12 april 2023 16:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet lachen.Dit is echt man eigen.Wij weten dat niet Dees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |