Waarom moet hij wel alles delen wat hij trouwens regelmatig doet en bij een ander het te gek voor woorden is dat ze moet delen. Ik begin het zeiken om het zeiken een beetje beu te worden.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wel te bang dat hij zijn prijs moet delen. Hij gaat liever alleen zitten eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Ik heb even overleg gedaan.Mannen laten zich vrij snel meeslepen in dit en dan is moeilijk om de grens te stellen.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus alle mannen zijn ruggengraatloos
Dat jaquote:Op woensdag 12 april 2023 16:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Isaac heeft ook wel toegegeven het leuk te vinden maar niet te weten dat Zoe zo ver zou gaan.
Je mag toch even hardop nadenken terwijl hiermee op televisie weeral een mooie sier en respect afdwingt richting de groepquote:Op woensdag 12 april 2023 16:51 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Waarom zou Babs haar gewonnen geld met de andere moeten delen. Zij is toch niet de enige die rookwaar heeft gekregen uit de huishoudpot. Daarbij is ze een van de enige die nooit iets voor haar zelf heeft gevraagd bv eigen doelen ect. . Heeft iemand ooit gezegd /gevraagd of Ice zijn geld moest delen hij mocht nog uitlenen wat Babs niet mag.
Het is maar goed dat ice niet wat dat zoe allang heeft gesuggereerd dat er wat gebeurt zou zijnquote:
Maar er is een verschil tussen aandacht en wat zoe doetquote:
FEBO doet een dutje met Bernquote:Op woensdag 12 april 2023 17:04 schreef 5thencounter het volgende:
Duurt dat Isaacgekneed niet wat erg lang voor 1 stream?
Zoe vindt het niet leuk dat je haar nu vergelijkt met Estherquote:Op woensdag 12 april 2023 17:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar er is een verschil tussen aandacht en wat zoe doet
Jij post het precies goed.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar er is een verschil tussen aandacht en wat zoe doet
Isaac bespeelt iedereen daarquote:Op woensdag 12 april 2023 17:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij post het precies goed.
Maar dat kon Isaac niet weten toch?
Jawelquote:Op woensdag 12 april 2023 17:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij post het precies goed.
Maar dat kon Isaac niet weten toch?
Als ik jou eenquote:Op woensdag 12 april 2023 17:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac bespeelt iedereen daar
Maar je kunt daarin ook overdrijven
Hij speelt het nu via Babs.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel
Hij voelt wel aan dat dit wat zoe doet niet normaal is
Maar wij zien niet alles
Dus misschien heeft hij allang eens gezegd
Zoe ik heb een vrouw en kinderen
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan haal ik gelijk de vaseline erbij
Zeker weten,die was 10 keer erger.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:11 schreef Kakadylo het volgende:
En toch zie ik 10x liever Zoe dan Mexx
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
foto van Zoe gevonden met blond haarlolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoe is eigenlijk al de vleesgeworden karikatuur van zichzelf :
Kilo's wimpers, overdaad aan make-up , diverse lagen plamuur en nep haar.
Maar ach ze is nog jong en wil er graag goed uitzien
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |