Echt mooi, ook zo in die vormquote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:10 schreef heywoodu het volgende:
Heel erg mee vermaakt, hij is mooi![]()
[ afbeelding ]
Dat is en gelukquote:Op zondag 13 augustus 2023 21:29 schreef Fietsertje70 het volgende:
Het regende op vakantie, gelukkig (???) lagen er puzzels in het huisje, weliswaar uit de jaren 80. 1000 stukjes, en niet te zien of een stukje paste. Volgend jaar maar een puzzel meenemen voor als het regent.
[ afbeelding ]
Doet me denken aan mijn jeugd. Ik was gek van puzzels maar ze waren in de winkel altijd te duur voor mijn ouders. Dus mijn moeder kreeg altijd van bejaarden waar ze voor zorgde op haar werk van die oude puzzels mee. Landschappen, kastelen, bergen en pitoreske plekjes.quote:Op zondag 13 augustus 2023 21:29 schreef Fietsertje70 het volgende:
Het regende op vakantie, gelukkig (???) lagen er puzzels in het huisje, weliswaar uit de jaren 80. 1000 stukjes, en niet te zien of een stukje paste. Volgend jaar maar een puzzel meenemen voor als het regent.
[ afbeelding ]
Heb ook zo rol gehad maar vond het helemaal niets, ik heb nu zo puzzelkoffer die bevalt mij veel betet eerlijk gezegdquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:04 schreef valentijn101 het volgende:
Ik zie dat Action nu puzzels met een puzzelrol erbij heeft. ¤6,95
https://www.action.com/nl-nl/p/legpuzzel/[ afbeelding ]
Ziet er ook wel handig uit. Maar ik denk dat ook met dit het onmogelijk puzzelen blijft met3 katten in huisquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 05:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ook zo rol gehad maar vond het helemaal niets, ik heb nu zo puzzelkoffer die bevalt mij veel betet eerlijk gezegd
Ik heb een puzzelkoffer en ik heb 2 katten. Het is meer dat 1 kat in de gaten moet houden dat hij geen puzzelstukjes uit de doos haalt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 17:54 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ziet er ook wel handig uit. Maar ik denk dat ook met dit het onmogelijk puzzelen blijft met3 katten in huis
Dat is balen dan, maar je hebt hem toch afgemaakt dat vind ik dan wel topquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:27 schreef heywoodu het volgende:
Niet echt mee vermaakt![]()
Kutkwaliteit, alle stukjes die niet bij de rand hoorden hadden dezelfde vorm (de een ķets groter of kleiner dan de ander, maar dezelfde basisvorm verder, zoals je ziet), er zaten allerlei hardnekkige kleine stukjes stof op die precies op de sterren leken, etc. Uiteindelijk heb ik de poster gepakt die erbij zat, en kwam ik er achter dat die op exact de grootte van de puzzel was....dus ik ben de stukjes op de poster gaan leggen want ik wilde 'm af hebben(ook dat was kut bij alles behalve het stuk met de bomen)
Al met al, niks aan (ook al vind ik het plaatje verder wel mooi). Maar goed, dat kan, op naar de volgende
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er meestal 1 languit op de puzzel, 1 lekker in de doos met puzzelstukjes en 1 onder de tafel die af en toe met een pootje de stukjes van tafel hengelt. Ik heb thuis puzzelen opgegevenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb een puzzelkoffer en ik heb 2 katten. Het is meer dat 1 kat in de gaten moet houden dat hij geen puzzelstukjes uit de doos haalt.
Ik heb puzzelrol waar ik de puzzels maak die 1500 of 2000 stukjes zijn, maar die puzzelrol past niet op mijn tafel. Dus dan ben ik aangewezen om op de grond puzzelen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat met mijn 2 katten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 07:59 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ik heb er meestal 1 languit op de puzzel, 1 lekker in de doos met puzzelstukjes en 1 onder de tafel die af en toe met een pootje de stukjes van tafel hengelt. Ik heb thuis puzzelen opgegeven
Hou de camera bij de hand, hier wil ik een foto vanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb puzzelrol waar ik de puzzels maak die 1500 of 2000 stukjes zijn, maar die puzzelrol past niet op mijn tafel. Dus dan ben ik aangewezen om op de grond puzzelen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat met mijn 2 katten.
Film!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:15 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Hou de camera bij de hand, hier wil ik een foto van
Oeps, inderdaad. Bedankt voor de behulpzame correctiequote:
Nee joh, foto EN filmquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:46 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Oeps, inderdaad. Bedankt voor de behulpzame correctie
Die heb ik ookquote:Op zondag 20 augustus 2023 11:14 schreef heywoodu het volgende:
Nieuw projectje, laptop ernaast voor de schaal![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel stukjes is dit? Wij zijn nu met onze eerste 1500 stukjes bezigquote:Op zondag 20 augustus 2023 11:14 schreef heywoodu het volgende:
Nieuw projectje, laptop ernaast voor de schaal![]()
[ afbeelding ]
Die is leuk!quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:02 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb een van mijn favorietjes weer eens gemaakt :-)
Zo, dat was weer een beste en kleurrijkquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:02 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb een van mijn favorietjes weer eens gemaakt :-)
Dat je dat aan het randje al zo snel zietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |