quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:32 schreef Postbus100 het volgende:
@:Maily zit jij de hele dag te F5'en of heb je mentions aanstaan ofzo? Dit is al de tweede keer dat je een bericht van mij binnen 5 seconden na plaatsen liket/beantwoordt
Het valt me gewoon opquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 14:36 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Het valt me gewoon opHeb ik nčt een bericht geplaatst, krijg ik direct een mention van een like. En het is altijd van jou
![]()
(ik heb gewoon een scherp geheugen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Zo, je hebt er heel wat in de aanbiedingquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:45 schreef KapiteinIglo het volgende:
Opruiming! We hebben 49 puzzels te koop staan, in de volgende batches:
4000: 3
3000: 13
2000: 5
1500:2
1000: 12
1000 jvh: 5
500: 2
Overig/bijzonder: 7
Als iemand interesse heeft in alle, mag je ze voor 250 euro komen halen. Je mag ook een prijs opvragen voor een vd batches. Losse puzzels komen uiteindelijk op marktplaats, als er geen FOK!kers zijn die hierop reageren
Disclaimer: we weten niet 100% zeker van elke puzzel of die compleet is. Van 2 weten we zeker dat er 1 stukje mist. De meerderheid moet compleet zijn.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Volgens mij was t duizend stukjesquote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:13 schreef heywoodu het volgende:
Beetje bij beetje, ik vind hem leuk![]()
[ afbeelding ]
Staat het merk op de doos? Ik kan het me niet herinneren, in elk geval niet als bekend merk, maar hij puzzelt echt heel goed, topkwaliteit!quote:
Nee volgens mij stond er idd geen merk opquote:Op zaterdag 29 juli 2023 09:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Staat het merk op de doos? Ik kan het me niet herinneren, in elk geval niet als bekend merk, maar hij puzzelt echt heel goed, topkwaliteit!
Was het niet national geograpicquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:01 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Nee volgens mij stond er idd geen merk op
Of deze?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:22 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Was het niet national geograpic
Nee volgens mij nietquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:22 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Was het niet national geograpic
Ravensburger heeft ook veel puzzels die erg op elkaar lijken. Vooral in bijv thema Afrikaanse savannequote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of deze?
https://www.amazon.com/Am(...)Pieces/dp/B00064SAWU
Maar die is, vreemd genoeg, nét iets anders volgens mij. Toch wel opmerkelijk dat er meerderen zijn met nagenoeg exact dezelfde vorm, maar dan een net iets ander plaatje.
Veel blauwquote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:13 schreef heywoodu het volgende:
Beetje bij beetje, ik vind hem leuk![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |