Ja, ze doen mooi werk. Vaak zijn het laatste bezoeken aan ouderlijk huizen, strand, dierentuin, of wat ook maar dierbaar is voor mensen (ze mogen het zelf aangeven), maar dit keer dus blijkbaar het NK Puzzelenquote:Op woensdag 10 mei 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tof voor deze mensen dat deze wens in vervulling is gegaan. Maar wel heftig zeg.
Ja he tis zeker prachtig werk wat die mensen doen. Heb het al vaker gehoord. Leuk dat deze het NK puzzelen mee heeft kunnen maken.quote:Op woensdag 10 mei 2023 17:23 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, ze doen mooi werk. Vaak zijn het laatste bezoeken aan ouderlijk huizen, strand, dierentuin, of wat ook maar dierbaar is voor mensen (ze mogen het zelf aangeven), maar dit keer dus blijkbaar het NK Puzzelen![]()
Ja ik heb ze een keer meegemaakt op een bruiloft. De vader van mijn schoonzus kon toen dankzij de wensambulance aanwezig zijnquote:Op woensdag 10 mei 2023 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja he tis zeker prachtig werk wat die mensen doen. Heb het al vaker gehoord. Leuk dat deze het NK puzzelen mee heeft kunnen maken.
Fijn hequote:Op woensdag 10 mei 2023 19:30 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ja ik heb ze een keer meegemaakt op een bruiloft. De vader van mijn schoonzus kon toen dankzij de wensambulance aanwezig zijn
1 uur en 10. Minuten ben weken bezig met en puzzel en jullie doen hem in een uur.quote:Op woensdag 10 mei 2023 19:08 schreef KapiteinIglo het volgende:
Net getimed.
1 uur en 10 minuten
500 stukjes
Met 2 personen (@:superkimmi en ik)
Maar dit is geen JvH en ik ik kon bij deze puzzel aanzienlijk minder (minder snel vooral ook) doen ivm de moeilijkheidsgraad.
[ link | afbeelding ]
Vanavond gaan we kijken hoe lang we over een JvH doen van 1.000 stukjes die we 1x eerder hebben gelegd. Met zn tweetjes. Hebben we beetje eerste indicatie voor het NKquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
1 uur en 10. Minuten ben weken bezig met en puzzel en jullie doen hem in een uur.
Jullie zijn echt kanjer puzzelaars. JvH heb ik nooit gedaan daar vind ik zelf niet zo veel aanquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:36 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Vanavond gaan we kijken hoe lang we over een JvH doen van 1.000 stukjes die we 1x eerder hebben gelegd. Met zn tweetjes. Hebben we beetje eerste indicatie voor het NK
Wij zijn ook niet zo jvh fan, maar dat is nou eenmaal de puzzel op het nkquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jullie zijn echt kanjer puzzelaars. JvH heb ik nooit gedaan daar vind ik zelf niet zo veel aan
O echt, jammerquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:52 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet zo jvh fan, maar dat is nou eenmaal de puzzel op het nk
Missende stukjesquote:Op donderdag 11 mei 2023 16:02 schreef KapiteinIglo het volgende:
3 uur en 7 minuten
Met twee personen en er missen dus twee stukjes…
[ link | afbeelding ]
Maar met 4 personen zou die tijd aanzienlijk verminderen
quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:22 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Iets makkelijkere puzzel, andere strategie (dan wordt aangeraden zelfs). Zie tijd op timer. 1:46:07met zn tweetjes
Nou vooral die m&m’s vliegen erdoorquote:Op donderdag 11 mei 2023 22:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap dat je er dan zo doorheen vliegt
Welke strategie gebruikt?quote:Op donderdag 11 mei 2023 22:22 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Iets makkelijkere puzzel, andere strategie (dan wordt aangeraden zelfs). Zie tijd op timer. 1:46:07met zn tweetjes
Ik heb gesorteerd en @superkimmi is vanaf moment 1 gelijk gaan puzzelenquote:
140quote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:21 schreef heywoodu het volgende:
120 stuks, alsjeblieft.
https://www.marktplaats.n(...)07-b5b4-c86114b87dea
Die glow in the dark kun je ook in het donker makenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:21 schreef heywoodu het volgende:
120 stuks, alsjeblieft.
https://www.marktplaats.n(...)07-b5b4-c86114b87dea
Daar heb ik er vorig jaar één van gemaakt, maar die ga je niet in het donker kunnen makenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:42 schreef maily het volgende:
[..]
Die glow in the dark kun je ook in het donker maken
Jammerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 12:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar heb ik er vorig jaar één van gemaakt, maar die ga je niet in het donker kunnen maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |