Ja alle escape puzzels zijn volgens mij helemaal herbruikbaarquote:Op donderdag 4 mei 2023 12:27 schreef heywoodu het volgende:
Deze snap ik dan niet (en dan heb ik het niet over het erbij zetten van een foto van de gecompleteerde puzzel, wat gewoon een spoiler is die plezier weg haalt):
https://www.marktplaats.n(...)4e-a876-71b59d15b8a0
[..]
Maar....dit is de Escape-puzzel die ik zelf net klaar heb. Er zijn helemaal geen spullen die je nodig hebt en 'verbruikt'. Er zit een dichte envelop in met het antwoord (daar verandert niks aan, behalve dat de envelop wellicht open is inmiddels), en er zit een boekje bij met het verhaaltje, maar daar hoef je niet in te schrijven ofzo. Hele rare omschrijving dus.
Dat zijn dé koopjesquote:Op vrijdag 5 mei 2023 22:09 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voor 50 cent gekocht op de vrijmarkt op koningsdag. Tot nu toe helemaal compleet (rand af en eerste twee blokken zeg maar). En goede kwaliteit.
Zouden ze niet bedoelen dat er weinig meer aan is als je de oplossing weet?quote:Op donderdag 4 mei 2023 12:27 schreef heywoodu het volgende:
Deze snap ik dan niet (en dan heb ik het niet over het erbij zetten van een foto van de gecompleteerde puzzel, wat gewoon een spoiler is die plezier weg haalt):
https://www.marktplaats.n(...)4e-a876-71b59d15b8a0
[..]
Maar....dit is de Escape-puzzel die ik zelf net klaar heb. Er zijn helemaal geen spullen die je nodig hebt en 'verbruikt'. Er zit een dichte envelop in met het antwoord (daar verandert niks aan, behalve dat de envelop wellicht open is inmiddels), en er zit een boekje bij met het verhaaltje, maar daar hoef je niet in te schrijven ofzo. Hele rare omschrijving dus.
Maar die weet je niet als je zo'n puzzel tweedehands koopt en iemand hem gewoon uit elkaar gehaald heeft. De oplossing zit in een envelop, als je die opent kun je 'm uiteraard weer sluiten - of als 'ie open is kun je uiteraard de keuze maken niet te kijken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Zouden ze niet bedoelen dat er weinig meer aan is als je de oplossing weet?
Beetje maf wel, maar misschien drukt het de prijs mooi voor een nieuwe koperquote:Op zaterdag 6 mei 2023 14:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar die weet je niet als je zo'n puzzel tweedehands koopt en iemand hem gewoon uit elkaar gehaald heeft. De oplossing zit in een envelop, als je die opent kun je 'm uiteraard weer sluiten - of als 'ie open is kun je uiteraard de keuze maken niet te kijken.
En de stukjes zijn gewoon één geheel, zoals bij een gewone puzzel. Dus het is echt een rare toevoeging van de verkoper
Nope. Wij gaan straks lasergamen met de fhf meetquote:
Volgens mij is zo'n NK ook gewoon gezellig, zeker als je niet al te competitief bentquote:Op zondag 7 mei 2023 12:09 schreef Madhouse11 het volgende:
Puzzelen is voor mij ontspanning, daar past geen tijdsdruk bij. Ook al kan ik prima snel onder druk spelen, ik word er niet gezelliger van.
Het lijkt me best leuk om een keer aan (een voorronde voor) het NK puzzelen mee te doen, maar ik heb niet het idee dat ik dat kan winnenquote:Op zondag 7 mei 2023 12:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij is zo'n NK ook gewoon gezellig, zeker als je niet al te competitief bent
Als er geen gekke dingen gebeuren hebben we op 18 mei een eerste trainingssessie voor evt volgend jaar
Daar gaat het fout , fanatieke hond hier. Zojuist puber ingemaakt met poolen en flink ingewrevenquote:Op zondag 7 mei 2023 12:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij is zo'n NK ook gewoon gezellig, zeker als je niet al te competitief bent
Als er geen gekke dingen gebeuren hebben we op 18 mei een eerste trainingssessie voor evt volgend jaar
quote:Op zondag 7 mei 2023 12:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
O dat is leuk ben benieuwdquote:Op zondag 7 mei 2023 12:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met 4 personen 50 minuten doen over een 1000 stukjes jvh klinkt niet extreem snel en nog haalbaar.quote:Op zondag 7 mei 2023 23:08 schreef Madhouse11 het volgende:
De winnaars deden er 50 minuten over![]()
Toch maar een keer gaan timen thuis
WK is maar 500 stukjesquote:Op maandag 8 mei 2023 08:55 schreef linebear het volgende:
Op het WK deden ze er 30 minuten over, geloof ik....
Mijn mega puzzel wil maar niet echt opschieten. Maar geef de moed nog niet op
Ik heb bij hun in de voorronde gezeten paar jaar geleden, maar t is wel een clubje ook hoorquote:Op zondag 7 mei 2023 23:07 schreef maily het volgende:
https://www.facebook.com/puzzelpoezen/
[ afbeelding ]
Je weet in de voorrondes ook niet welke puzzel je gaat leggen, dus je kan niet vooraf kopen en oefenen. Tenzij je alle 1000 stukjes puzzels van de laatste jaren gaat oefenen en trainen. Maar dan moet je er dus echt tig kennen.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:29 schreef superkimmi het volgende:
De voorrondes doorkomen zal sowieso wel haalbaar zijn denk ik. Die puzzel kan je vooraf kopen en oefenen. Ik zag een oude voorronde puzzel van een zwembad (1000 stukjes) die heb ik in 1,500 stukjes liggen en leg ik inmiddels in mn eentje binnen het uur![]()
Maar de finale is anders. Dan ken je de puzzel niet.
[..]
WK is maar 500 stukjes
Haha wow dat is wel echt respect hoor. Alleen al alle stukjes op de goede kant leggen en dan de randjes sorteren van een 1000 stukjes puzzel kost met vaak alwel een 10 min/kwartiertje.quote:Op maandag 8 mei 2023 09:29 schreef superkimmi het volgende:
De voorrondes doorkomen zal sowieso wel haalbaar zijn denk ik. Die puzzel kan je vooraf kopen en oefenen. Ik zag een oude voorronde puzzel van een zwembad (1000 stukjes) die heb ik in 1,500 stukjes liggen en leg ik inmiddels in mn eentje binnen het uur![]()
Maar de finale is anders. Dan ken je de puzzel niet.
[..]
WK is maar 500 stukjes
Je moet ook niet eerst de randen gaan doenquote:Op maandag 8 mei 2023 09:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha wow dat is wel echt respect hoor. Alleen al alle stukjes op de goede kant leggen en dan de randjes sorteren van een 1000 stukjes puzzel kost met vaak alwel een 10 min/kwartiertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |