Motor rijden is wel de leukste denk ikquote:
Ik ben wel eens mensen tegengekomen zonder hobby'squote:
Tof!quote:Op woensdag 4 september 2024 21:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Motor rijden is wel de leukste denk ik
Wat zijn jullie hobbys?quote:
Knutselen in heel veel vormen (handwerken en tekenen/schilderen en etc)quote:
Oh vetquote:Op woensdag 4 september 2024 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knutselen in heel veel vormen (handwerken en tekenen/schilderen en etc)
Verder lees ik veel. Beetje gamen soms. Puzzelen...
Ja beterquote:Op woensdag 4 september 2024 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vervelen is een zeldzaamheid hier
Dat vind ik ook wel een goede vraag. Je moet toch wat doen met je tijd? Ik beschouw series/films op Netflix kijken zelfs als een hobby.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben wel eens mensen tegengekomen zonder hobby's
Alleen wat doen zulke mensen als ze vrij zijn
Er is al een plekkiequote:Op woensdag 4 september 2024 20:12 schreef Aberkullie het volgende:
@:fok-it @:mortaxx @:flippingcoin @:kaneelstokje@solotovski
Hier verder
Heb je ook een motor? Ik ben vaak achterop meegereden maar ik kan mij niet echt ontspannen als ik er op z itquote:Op woensdag 4 september 2024 21:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Motor rijden is wel de leukste denk ik
Fok!kenquote:Op woensdag 4 september 2024 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben wel eens mensen tegengekomen zonder hobby's
Alleen wat doen zulke mensen als ze vrij zijn
Lekker languit op de bankquote:Op woensdag 4 september 2024 22:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel een goede vraag. Je moet toch wat doen met je tijd? Ik beschouw series/films op Netflix kijken zelfs als een hobby.
Ja achterop is ook niet fijn vind ik, zelf rijden is wel ontspannen na een tijdje.quote:Op donderdag 5 september 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je ook een motor? Ik ben vaak achterop meegereden maar ik kan mij niet echt ontspannen als ik er op z it
Ik heb een keer gehad, was ik achterop van Zutphen naar Enschede geweest.quote:Op donderdag 5 september 2024 08:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja achterop is ook niet fijn vind ik, zelf rijden is wel ontspannen na een tijdje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |