Ik had zelfs nog gecheckt omdat dit vaker gebeurt bij een lapo , sorry ik wist het nietquote:Op woensdag 12 april 2023 11:57 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
maakt niet uit, maar was al bezig
Ja hadden ze meteen recht kunnen trekken nuquote:Op woensdag 12 april 2023 11:59 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano: "Maar bij Isaac kun je nog lenen"
Ja en? Dan moet zij Babette dat oplossen? Ze zou wel gek zijn.quote:Op woensdag 12 april 2023 11:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat haar bestie manager is. Er is totaal geen geld voor eten.
Toen was er genoeg geld voor eten. Groot verschil.quote:Op woensdag 12 april 2023 11:59 schreef chufi het volgende:
Zou deze 500 van Babs ook zo lang meegaan als die 500 van ICe?
Niet afstaat.. uitlenen en dat krijgt hij gewoon weer terug.quote:Op woensdag 12 april 2023 11:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat van Erik en anderen ook verwacht wordt dat hij zijn voorraadje eten afstaat?
Zodat ze zelf een misgunner en gierigaard is? Het is geen kleuterschool.quote:Op woensdag 12 april 2023 11:59 schreef Silves het volgende:
Heerlijk..hoop dat ze de overlopers, de misgunners, de gierige, en vooral iedereen die haar eruit wilde..niks geeft en alles houdt voor haarzelf, /wendy en de rest wat wel achter haar stond..
bericht verwijderd ik was spuit 11quote:Op woensdag 12 april 2023 11:55 schreef Sestra666 het volgende:
ik had lapo, wil niet kinderachtig doen ofzo
Ik zou er geen seconde over hoeven na te denken tbh.quote:Op woensdag 12 april 2023 12:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja en? Dan moet zij Babette dat oplossen? Ze zou wel gek zijn.
Er komen trouwens vandaag boodschappen.
Niet Babette haar probleem..quote:Op woensdag 12 april 2023 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er komen vandaag boodschappen binnen
Voor 2 of 3 dagen
Afstaat/uitleent, hij doet het niet en daarom wordt hij gierig genoemd, maar als Babette niet deelt heeft ze groot gelijkquote:Op woensdag 12 april 2023 12:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet afstaat.. uitlenen en dat krijgt hij gewoon weer terug.
Er is vaak zat geen eten geweestquote:Op woensdag 12 april 2023 12:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Toen was er genoeg geld voor eten. Groot verschil.
Ja maar is dat al zeker..?quote:
Zoveel is 500 nou ook weer niet.quote:
Niet voor geld, maar wel voor oesters, schoenen en peukenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette zou nu kunnen laten zien, wat ze altijd zegt, dat ze er niet voor het geld in de loods zit. Kijken of ze nog wat geld in de pot doet
Ik snap er echt geen hol van, je gebruikt dat geld toch gewoon zodat iedereen een fatsoenlijke maaltijd heeft?quote:Op woensdag 12 april 2023 12:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afstaat/uitleent, hij doet het niet en daarom wordt hij gierig genoemd, maar als Babette niet deelt heeft ze groot gelijk
prima bestemmingenquote:Op woensdag 12 april 2023 12:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet voor geld, maar wel voor oesters, schoenen en peuken
Heeft Moraima goed gedaan dan.. een dikke tien kilo afgevallenquote:Op woensdag 12 april 2023 11:59 schreef spapaars het volgende:
Met de vorige weegspel woog Mori 135,8
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |