en daar gaat god heibel over makenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bernieboy heeft gewoon staan liegen
omdat niemand anders aan zijn gymlessen mee wil doen
Jeff heeft dus waarschijnlijk achter gehoord dat het helemaal niet zo verplicht is en komt nu de stoere boy uithangen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:45 schreef Kakadylo het volgende:
Je hoeft helemaal nergens verplicht aan mee te doen want dit zijn notabene evenementen bedacht door de deelnemers zelf. Die vlieger gaat enkel op voor zaken zoals zo'n droompresentatie want juist zoiets is 'vrijwillig verplicht' door FEBO opgelegd.
whaha en fucking den hartogquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja want Bernieboy staat gewoon te liegen
Gelukkig heeft Jeff dat nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja want Bernieboy staat gewoon te liegen
Hartogquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
whaha en fucking den hertog heeft nooit gelogen zeker
oeps den hartog danquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hartog
als je het doet
moet je het goed doen
Zeker, ik verzin van alles wat mij bevalt, dat het U niet bevalt interesseert mij eigenlijk niet meer.. ik probeer het nog vriendelijk te houden..quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
tuurlijk joh geloof wat je zelf wil geloven
Liar liar pants on firequote:Op dinsdag 11 april 2023 19:47 schreef HappyCharly het volgende:
Bern gaat nu iets mededelen... ben benieuwd
nuquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
bij mij heeft ie nog niks gezegd... loop ik achter?
ik wacht in spanning...
dat laatstequote:Op dinsdag 11 april 2023 19:50 schreef HappyCharly het volgende:
Zou iemand nu nog publiekelijk reageren of gaan we allemaal zometeen roddelen?
Het gaat werkelijk helemaal nergens overquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:47 schreef xsaskiax het volgende:
Bern loopt erbij of hij naar het schavot gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |