En zullen wij het nooit precies wetenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wellicht heeft ze dat gedaan. Echt geen idee maar er zal vast iemand zijn die het wel weet hoe het zit.
Hij moet een keer gaan spelen dus wie weet.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat we die ook nooit zullen gaan zien ,Bern gaat alles uit de weg,. jammer wel
Komend weekend wordt het mooi weerquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:02 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff heeft zin in een weekend Antwerpen, lekker banjeren door de dierentuin, kroegie, terras, uit eten
En toch, toen hij Sasha laatst vertelde dat 'zijn emmer pittig vol raakte' leek het de goeie kant op te gaan. Maar helaas, Sas lulde 'm weer 'terug z'n hok in' .. Was wel teambern toen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat we die ook nooit zullen gaan zien ,Bern gaat alles uit de weg,. jammer wel
Jammer voor ze, misschien een andere supermark nemen, want een klant als John de Mol negeren is niet meer van deze tijd,.. Bij Utopia kwamen ze bijkans snachts nog leverenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jawel maar geen bestelmoment meer. Want die 270¤ kwam te laat
Dat is waar!! Ik denk dat Bern hoopt dat hij er zo lang mogelijk tussendoor kan glippen en zo in de finale komtquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:02 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij moet een keer gaan spelen dus wie weet.
Yep, Sasha werd weer wat meegaander en Bern ging weer af.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En toch, toen hij Sasha laatst vertelde dat 'zijn emmer pittig vol raakte' leek het de goeie kant op te gaan. Maar helaas, Sas lulde 'm weer 'terug z'n hok in' .. Was wel teambern toen.
Soms heb ik het idee dat hij zich schaamt voor het gedrag van Sascha en daarom alles maar sust.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En toch, toen hij Sasha laatst vertelde dat 'zijn emmer pittig vol raakte' leek het de goeie kant op te gaan. Maar helaas, Sas lulde 'm weer 'terug z'n hok in' .. Was wel teambern toen.
Dat was wel sneu hoe dat ging , en zelfs toen liet hij zijn masker op en probeerde hij alles zo lief mogelijk te laten wetenquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wil alles correct doen voor Sas, omdat zij dit eigenlijk van hem eist. En juist omdat hij dit doet, itrinteerd Sas zich weer aan hem. Ook tijdens het hele paasfeest Bern negeren en alleen met Jappie plezier maken en toen ze later op de avond flink dronken was, met een smoesje medelijden opwekkende Bern en aan hem vragen: je gaat toch niet bij me weg hé.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wil alles tot in de puntjes correct doen
Nee het bestelmoment wat ze hadden gereserveerd was al weer voorbij.daarna kwam pas weer geld binnen. Het was ook Pasen en kennelijk weinig bestelmomenten bij de Jumbo. De picnic doet zo moeilijk niet.quote:
Vliegtuigje!quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gooi een tennisbal met die tip in het net
Dit had een eerdere manager even kunnen doorgeven, even een overdracht hoe dit werkt. Jeff weet dit bijvoobeeld heel goed.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:05 schreef xsaskiax het volgende:
Wat ik begreep uit wat ze zeiden was dat er een bestelling ingepland was, maar dat het geld er niet was.
Wendy ging er vanuit dat je dan niet mag bestellen en ALS ze zou bestellen dat 'achter' het niet door zou geven (was eerder ook eens gebeurd zeiden ze).
Ze heeft toen gedacht er goed aan te doen door de bestelling te annuleren.
Toen er geld was wilde ze toch bestellen, maar waren alle bestelmomenten vol (er schijnen voor hen diverse momenten mogelijk te zijn, niet alle momenten die jij en ik kunnen gebruiken).
Ik kan het niet zo goed meer volgen maar Marciano was vrij duidelijk. Er had gewoon eten kunnen zijn vandaag.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:05 schreef xsaskiax het volgende:
Wat ik begreep uit wat ze zeiden was dat er een bestelling ingepland was, maar dat het geld er niet was.
Wendy ging er vanuit dat je dan niet mag bestellen en ALS ze zou bestellen dat 'achter' het niet door zou geven (was eerder ook eens gebeurd zeiden ze).
Toen er geld was wilde ze toch bestellen, maar waren alle bestelmomenten vol (er schijnen voor hen diverse momenten mogelijk te zijn, niet alle momenten die jij en ik kunnen gebruiken).
Babette was de laatste dagen vaak en veel in het kantoor te vinden, omdat ze Wendy nodig had voor de tabakskwestie.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:05 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hoop dat Wendy nog wat meer geld krijgt, het is lastig manager zijn als er weinig budget is. Tot nu toe doet ze het prima en daarnaast ook nog haar gewone dingen als knippen, koken etc. Lekker mens.
Heb het idee dat Wendy soms wat neergezet/gezien wordt alsof ze dom is. Maar ze is alleenstaande werkende moeder en runt volgens mij zonder problemen het huishouden. En ook als manager is ze helemaal niet in de stress zoals een Madeleine. Zou het wel leuk voor haar vinden als ze iets meer ondersteuning krijgt, Babs is niet zo aanwezig..
Jeff kan haar helpen Jeff is fan Wendyquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:05 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hoop dat Wendy nog wat meer geld krijgt, het is lastig manager zijn als er weinig budget is. Tot nu toe doet ze het prima en daarnaast ook nog haar gewone dingen als knippen, koken etc. Lekker mens.
Heb het idee dat Wendy soms wat neergezet/gezien wordt alsof ze dom is. Maar ze is alleenstaande werkende moeder en runt volgens mij zonder problemen het huishouden. En ook als manager is ze helemaal niet in de stress zoals een Madeleine. Zou het wel leuk voor haar vinden als ze iets meer ondersteuning krijgt, Babs is niet zo aanwezig..
Wendy had een bestelmoment gereserveerd maar omdat er geen geld was heeft ze die weer verwijderd. Nu heeft iedereen daar commentaar op en snappen niet dat ze toch niet de bestelling heeft geplaatst. Wendy geeft aan dat ze anders waarschijnlijk de bestelling had moeten laten annuleren en dat is een heel gedoe. Ze kunnen dat niet zelf en dat moet dan door achter worden gedaan en dat wilde ze voorkomen omdat ze achter daar niet blij van worden.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:05 schreef xsaskiax het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |