abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 april 2023 @ 19:01:51 #201
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_208739762
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:00 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Stiekem trekjes, die wil ik zien :D
Ik ook maar hij zit nu nog te veel onder de radar.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
  Moderator dinsdag 11 april 2023 @ 19:02:20 #202
184769 crew  Deisyy
pi_208739769
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:01 schreef engine het volgende:

[..]
:D
Wellicht heeft ze dat gedaan. Echt geen idee maar er zal vast iemand zijn die het wel weet hoe het zit.
En zullen wij het nooit precies weten -O-

#storyofourlives
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 11 april 2023 @ 19:02:22 #203
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_208739770
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:01 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik denk dat we die ook nooit zullen gaan zien ,Bern gaat alles uit de weg,. jammer wel
Hij moet een keer gaan spelen dus wie weet.
pi_208739771
Jeff heeft zin in een weekend Antwerpen, lekker banjeren door de dierentuin, kroegie, terras, uit eten
Trust nobody
pi_208739775
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:02 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff heeft zin in een weekend Antwerpen, lekker banjeren door de dierentuin, kroegie, terras, uit eten
Komend weekend wordt het mooi weer ;)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_208739777
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:01 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik denk dat we die ook nooit zullen gaan zien ,Bern gaat alles uit de weg,. jammer wel
En toch, toen hij Sasha laatst vertelde dat 'zijn emmer pittig vol raakte' leek het de goeie kant op te gaan. Maar helaas, Sas lulde 'm weer 'terug z'n hok in' .. Was wel teambern toen. :)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  dinsdag 11 april 2023 @ 19:03:59 #207
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_208739779
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:01 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Jawel maar geen bestelmoment meer. Want die 270¤ kwam te laat
Jammer voor ze, misschien een andere supermark nemen, want een klant als John de Mol negeren is niet meer van deze tijd,.. Bij Utopia kwamen ze bijkans snachts nog leveren
  dinsdag 11 april 2023 @ 19:04:11 #208
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_208739782
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:02 schreef Alocanda het volgende:

[..]
Hij moet een keer gaan spelen dus wie weet.
Dat is waar!! Ik denk dat Bern hoopt dat hij er zo lang mogelijk tussendoor kan glippen en zo in de finale komt
Ik zou het wel leuk vinden als dat masker een keer afgaat en iedereen de echt Bern gaat zien :Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator dinsdag 11 april 2023 @ 19:04:43 #209
184769 crew  Deisyy
pi_208739787
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:03 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
En toch, toen hij Sasha laatst vertelde dat 'zijn emmer pittig vol raakte' leek het de goeie kant op te gaan. Maar helaas, Sas lulde 'm weer 'terug z'n hok in' .. Was wel teambern toen. :)
Yep, Sasha werd weer wat meegaander en Bern ging weer af.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 11 april 2023 @ 19:04:59 #210
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_208739790
quote:

[..]
Soms heb ik het idee dat hij zich schaamt voor het gedrag van Sascha en daarom alles maar sust.
  dinsdag 11 april 2023 @ 19:05:30 #211
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_208739793
quote:

[..]
Dat was wel sneu hoe dat ging , en zelfs toen liet hij zijn masker op en probeerde hij alles zo lief mogelijk te laten weten
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_208739795
Wat ik begreep uit wat ze zeiden was dat er een bestelling ingepland was, maar dat het geld er niet was.
Wendy ging er vanuit dat je dan niet mag bestellen en ALS ze zou bestellen dat 'achter' het niet door zou geven (was eerder ook eens gebeurd zeiden ze).
Ze heeft toen gedacht er goed aan te doen door de bestelling te annuleren.
Toen er geld was wilde ze toch bestellen, maar waren alle bestelmomenten vol (er schijnen voor hen diverse momenten mogelijk te zijn, niet alle momenten die jij en ik kunnen gebruiken).
pi_208739798
Ik hoop dat Wendy nog wat meer geld krijgt, het is lastig manager zijn als er weinig budget is. Tot nu toe doet ze het prima en daarnaast ook nog haar gewone dingen als knippen, koken etc. Lekker mens.

Heb het idee dat Wendy soms wat neergezet/gezien wordt alsof ze dom is. Maar ze is alleenstaande werkende moeder en runt volgens mij zonder problemen het huishouden. En ook als manager is ze helemaal niet in de stress zoals een Madeleine. Zou het wel leuk voor haar vinden als ze iets meer ondersteuning krijgt, Babs is niet zo aanwezig..
Trust nobody
pi_208739801
Jeff: ik ben overal bovengemiddeld in maar ik heb geen 1 talent (zoiets zei hij)
Trust nobody
pi_208739807
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:03 schreef engine het volgende:

[..]
Gooi een tennisbal met die tip in het net ;)
Trust nobody
pi_208739808
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 18:43 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
Wil alles tot in de puntjes correct doen
Wil alles correct doen voor Sas, omdat zij dit eigenlijk van hem eist. En juist omdat hij dit doet, itrinteerd Sas zich weer aan hem. Ook tijdens het hele paasfeest Bern negeren en alleen met Jappie plezier maken en toen ze later op de avond flink dronken was, met een smoesje medelijden opwekkende Bern en aan hem vragen: je gaat toch niet bij me weg hé.
Sas is heel manipulatief/ complex/
dominant en nasty.
pi_208739814
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:01 schreef engine het volgende:

[..]
Vergeten te reserveren dus?
Nee het bestelmoment wat ze hadden gereserveerd was al weer voorbij.daarna kwam pas weer geld binnen. Het was ook Pasen en kennelijk weinig bestelmomenten bij de Jumbo. De picnic doet zo moeilijk niet.
Maar ja geen sponsor van ejvjl
pi_208739815
oh ja en er was laatst iets met een fles Baccardi, waar ze van dachten dat de bestelling geannuleerd was, maar die toch kwam.... (volgens mij zat Rupert daar achter)
pi_208739816
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:06 schreef HappyCharly het volgende:

[..]
Gooi een tennisbal met die tip in het net ;)
Vliegtuigje! *O*
pi_208739825
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:05 schreef xsaskiax het volgende:
Wat ik begreep uit wat ze zeiden was dat er een bestelling ingepland was, maar dat het geld er niet was.
Wendy ging er vanuit dat je dan niet mag bestellen en ALS ze zou bestellen dat 'achter' het niet door zou geven (was eerder ook eens gebeurd zeiden ze).
Toen er geld was wilde ze toch bestellen, maar waren alle bestelmomenten vol (er schijnen voor hen diverse momenten mogelijk te zijn, niet alle momenten die jij en ik kunnen gebruiken).
Dit had een eerdere manager even kunnen doorgeven, even een overdracht hoe dit werkt. Jeff weet dit bijvoobeeld heel goed.
Trust nobody
pi_208739840
quote:
Ik kan het niet zo goed meer volgen maar Marciano was vrij duidelijk. Er had gewoon eten kunnen zijn vandaag.
pi_208739846
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:05 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hoop dat Wendy nog wat meer geld krijgt, het is lastig manager zijn als er weinig budget is. Tot nu toe doet ze het prima en daarnaast ook nog haar gewone dingen als knippen, koken etc. Lekker mens.

Heb het idee dat Wendy soms wat neergezet/gezien wordt alsof ze dom is. Maar ze is alleenstaande werkende moeder en runt volgens mij zonder problemen het huishouden. En ook als manager is ze helemaal niet in de stress zoals een Madeleine. Zou het wel leuk voor haar vinden als ze iets meer ondersteuning krijgt, Babs is niet zo aanwezig..
Babette was de laatste dagen vaak en veel in het kantoor te vinden, omdat ze Wendy nodig had voor de tabakskwestie.
Verder heeft Babette heel veel (misschien goedbedoeld) commentaar en advies, zegt dingen dan weer ja en dan weer nee...... waar Wendy zich steeds meer aan gaat ergeren.
Als het er op aankomt laat Babette zich niet horen in de groep en moet Wendy het opknappen...... Babette komt dan met een eventuele 'aanvulling' waarvan je denkt: hallo houd nu ook je mond!!!
pi_208739847
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:03 schreef engine het volgende:

[..]
1 september is het ook mooi weer....
Allemaal cabaretteketet!
pi_208739848
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 april 2023 19:05 schreef HappyCharly het volgende:

Jeff kan haar helpen Jeff is fan Wendy
pi_208739849
quote:
Wendy had een bestelmoment gereserveerd maar omdat er geen geld was heeft ze die weer verwijderd. Nu heeft iedereen daar commentaar op en snappen niet dat ze toch niet de bestelling heeft geplaatst. Wendy geeft aan dat ze anders waarschijnlijk de bestelling had moeten laten annuleren en dat is een heel gedoe. Ze kunnen dat niet zelf en dat moet dan door achter worden gedaan en dat wilde ze voorkomen omdat ze achter daar niet blij van worden.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')