Dat is 1 van de weinige waarvan ik denk we hebben de echte Bern nog niet gezien. Hij zit nog stevig in zijn acteurs rol.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bern is ontzettend saai, te meegaand ook, dat is toch om super geīrriteerd an te worden. Hij doet niets verkeerd, maar juist dat is irritant.
Foutje geloof ikquote:
Niemand houdt het 7 maand vol zo politiek een week te reageren op een vriendin, die hem op alle manieren afsnauwt en gebruiktquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:55 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat is 1 van de weinige waarvan ik denk we hebben de echte Bern nog niet gezien. Hij zit nog stevig in zijn acteurs rol.
Hij zit vooral in de grijze muis zonder ruggengraatrol, hij mag wel wat meer ballen laten zien......figuurlijk danquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:55 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat is 1 van de weinige waarvan ik denk we hebben de echte Bern nog niet gezien. Hij zit nog stevig in zijn acteurs rol.
En toch denk ik dat hij dat wel kan.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niemand houdt het 7 maand vol zo politiek een week te reageren op een vriendin, die hem op alle manieren afsnauwt en gebruikt
Maar dan kan ze toch zo weer die bezorgtijd kunnen kiezenquote:
dit is zijn tactiek denk ikquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zit vooral in de grijze muis zonder ruggengraatrol, hij mag wel wat meer ballen laten zien......figuurlijk dan
Geen idee ik bestel nooit online boodschappen. Dat begrijp ik uit het verhaal van Marciano. Dat er geprutst is met het bezorgmoment en daarom vandaag geen eten. Dan is het moment weg ofzo?quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan kan ze toch zo weer die bezorgtijd kunnen kiezen
Helemaal eens, ik wil de echte Bern ook wel eens zien en dan denk ik dat hij ook wel stiekeme trekjes heeft.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zit vooral in de grijze muis zonder ruggengraatrol, hij mag wel wat meer ballen laten zien......figuurlijk dan
Voorlopig werkt het, want hij zit er nog steeds in.quote:
Bij Jumbo kan je niet zo heel makkelijk je moment eruit halen, tenzij je je gereserveerde moment laat verlopen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:58 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee ik bestel nooit online boodschappen. Dat begrijp ik uit het verhaal van Marciano. Dat er geprutst is met het bezorgmoment en daarom vandaag geen eten. Dan is het moment weg ofzo?
pcies.. is dit de man die een paar honderd condooms meenam?quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorlopig werkt het, want hij zit er nog steeds in.
Stiekem trekjes, die wil ik zienquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Helemaal eens, ik wil de echte Bern ook wel eens zien en dan denk ik dat hij ook wel stiekeme trekjes heeft.
Ik denk dat we die ook nooit zullen gaan zien ,Bern gaat alles uit de weg,. jammer welquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:55 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Jawel maar geen bestelmoment meer. Want die 270¤ kwam te laatquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaarkeuken eten? Die ¤270 waren niet genoeg? Wel even snel voor ¤140 roken uit de Pot weten te jatten..
Op niemand, het was een vraag, waarschijnlijk omdat ie er met die 1000-yard stare bij zat ..quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij Jumbo kan je niet zo heel makkelijk je moment eruit halen, tenzij je je gereserveerde moment laat verlopen.
#jumbobestelexpert
Vergeten te reserveren dus?quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jawel maar geen bestelmoment meer. Want die 270¤ kwam te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |