Bern neemt nooit een standpunt in, gaat conflicten uit de weg , behalve als het om de prijzenpot gaat,quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wil alles tot in de puntjes correct doen
Nu staat Wendy eens op haar zelf. Ik heb daar geen moeite mee. Ze lift al maanden op Babettequote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bern neemt nooit een standpunt in, gaat conflicten uit de weg , behalve als het om de prijzenpot gaat,
precies dát wekt ergernis op bij de mensen
Ze zal er vast baat bij hebben , hoe weet ik nietquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
Rest nog de vraag, nu alle feesies eindelijk voorbij zijn, waarom SeikSas nog steeds meer bij Lulletje Jappie hangt dan bij haar Grote Liefde Bern..
En als ie nu ineens wel zijn mening geeft over andere dingen wordt ie niet serieus genomen en/of geeft ie meteen op "Oh, ja, ja... ja.. tja.. als je het zo bekijkt .."quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bern neemt nooit een standpunt in, gaat conflicten uit de weg , behalve als het om de prijzenpot gaat,
precies dát wekt ergernis op bij de mensen
Ja dat komt omdat Bern alleen een mening had /gaf als het om geld uit de prijzenpot ging , alles wat (hem) geld kost is iets om boos over te worden en dan later over te zeuren , Bern zegt nooit iets direct slappe lulquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En als ie nu ineens wel zijn mening geeft over andere dingen wordt ie niet serieus genomen en geeft ie meteen op "Oh, ja, ja... ja.. tja.. als je het zo bekijkt .."
Gaarkeuken eten? Die ¤270 waren niet genoeg? Wel even snel voor ¤140 roken uit de Pot weten te jatten..quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:48 schreef engine het volgende:
Ik eet vanavond wel ergens anders![]()
[ afbeelding ]
Ik vind dat Wendy zich prima redt als manager, maar het is wel fijn om iemand als side kick te hebben, dat hadden de meeste andere managers ook en wat dat betreft laat Babette het wel een beetje afweten.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nu staat Wendy eens op haar zelf. Ik heb daar geen moeite mee. Ze lift al maanden op Babette
Ik gun haar de nieuwe tietenquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff: De manager zelf weer aan het werk.
Spliterwten ook!quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:48 schreef engine het volgende:
Ik eet vanavond wel ergens anders![]()
[ afbeelding ]
Babs is een beetje zoals Wanda want in achterkamertjes volop actief maar verantwoordelijkheid neemt ze nooitquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat Wendy zich prima redt als manager, maar het is wel fijn om iemand als side kick te hebben, dat hadden de meeste andere managers ook en wat dat betreft laat Babette het wel een beetje afweten.
Janet?quote:
En eerder was iedereen bang dat Babet zich er te veel mee zou bemoeien. Wendy redt zich prima, die weet van wanten en laat zich niet zo snel uit het veld slaan. Vind het een topmeid en is beter af zonder Babelaarquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat Wendy zich prima redt als manager, maar het is wel fijn om iemand als side kick te hebben, dat hadden de meeste andere managers ook en wat dat betreft laat Babette het wel een beetje afweten.
Het is even aanpoten voor Wendy, maar een prima manier om te laten zien wat ze waard is, want dat ze het kan is een feitquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En eerder was iedereen bang dat Babet zich er te veel mee zou bemoeien. Wendy redt zich prima, die weet van wanten en laat zich niet zo snel uit het veld slaan. Vind het een topmeid en is beter af zonder Babelaar
Lullig... Febo geeft haar ook nixquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:52 schreef engine het volgende:
Ja Wendy is geweldig als manager. Allemaal niks te eten
Omdat niemand kan rekenenquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:52 schreef engine het volgende:
Ja Wendy is geweldig als manager. Allemaal niks te eten
Zeker wetenquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is even aanpoten voor Wendy, maar een prima manier om te laten zien wat ze waard is, want dat ze het kan is een feit
Of omdat Wen bezorgmomentjes verwijdertquote:
Waarom zou ze dat doen?quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
Of omdat Wen bezorgmomentjes verwijdert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |