Dat niet, maar als ik hem dan afgelopen weekend zie hoe hij als een tam hondje achter Sasha aanloopt om een kruikje en thee te maken, en dat Sasha als een blad aan de boom omdraait als er anderen bij zijn, vind ik het toch heel fascinerend om te zien hoe Bern daar mee om gaat.quote:
Ik hoor nu geen Rock bij hunquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:35 schreef Puzzie het volgende:
Sas en Jappie houden van de rock uit de jaren 80
Zeker weten, ik zou heel dwars worden van een meelevende ruggengraatloze vriend als Bern.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Andersom zou ik er ook nog begrip voor kunnen hebben
Die gast is toch vreselijk saai. Vlees zonder kruidenquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker weten, ik zou heel dwars worden van een meelevende ruggengraatloze vriend als Bern.
Ik snap haar wel , zelfs haar vriendin zit te zeiken en helpt voor geen meterquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:41 schreef engine het volgende:
Babbelhet is niet leuk.
En ik zie toch echt wel een beetje stress bij Wendy. Het gezeur wordt wat veel.
Bern is ontzettend saai, te meegaand ook, dat is toch om super geïrriteerd an te worden. Hij doet niets verkeerd, maar juist dat is irritant.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die gast is toch vreselijk saai. Vlees zonder kruiden
Ja beetje jammer van Babette. Echt een team zijn ze niet momenteel.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap haar wel , zelfs haar vriendin zit te zeiken en helpt voor geen meter
Neer , ik vind dit wel teleurstellend van haarquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja beetje jammer van Babette. Echt een team zijn ze niet momenteel.
Wil alles tot in de puntjes correct doenquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bern is ontzettend saai, te meegaand ook, dat is toch om super geïrriteerd an te worden. Hij doet niets verkeerd, maar juist dat is irritant.
Een beetje sneu ja.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap haar wel , zelfs haar vriendin zit te zeiken en helpt voor geen meter
Irritant dus.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wil alles tot in de puntjes correct doen
Ik draag strakke sportbroekjes, die blijven op hun plaats zitten en geen inkijkquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:29 schreef schizolientje het volgende:
[..]
blijft jouw sportkleding netjes zitten als je bezig bent??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |