Dat en de stand van de camera, sowieso niets mis met de billen van Eunicequote:Op dinsdag 11 april 2023 18:29 schreef schizolientje het volgende:
[..]
blijft jouw sportkleding netjes zitten als je bezig bent??
Prima billen, stoor mij er niet aanquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat en de stand van de camera, sowieso niets mis met de billen van Eunice
Broedt daar iets? Zat vandaag ook al een tijd te schrijven?quote:
hij is bezig met schrijven voor cabaret dat hij gaat doenquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Broedt daar iets? Zat vandaag ook al een tijd te schrijven?
Er is wel ietsquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Broedt daar iets? Zat vandaag ook al een tijd te schrijven?
Ja hoor Mirthe, ga lekker in de kas liggen, daar word je nog sneller bruinquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:32 schreef pingu66 het volgende:
Mithe wil buiten in de zon zitten "anders worden we niet bruin"
( 18.30 uur)
weet jij wat er in zit??quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:29 schreef humpty het volgende:
en daar loopt Mirthe weer met een beker in haar hand
die zorgt wel dat ze niets te kort komt
Ik dacht eigenlijk aan een afscheidsspeechquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij is bezig met schrijven voor cabaret dat hij gaat doen
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan een afscheidsspeech
Ik denk het ook, hij straalt dat uit en met zo'n vriendin als Sasha kan ik het ook wel begrijpen.quote:
spijtig voor u en paar andere neequote:Op dinsdag 11 april 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan een afscheidsspeech
quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk het ook, hij straalt dat uit en met zo'n vriendin als Sasha kan ik het ook wel begrijpen.
Kan toch ook gewoon water inzitten. Zie het probleem niet zoquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:29 schreef humpty het volgende:
en daar loopt Mirthe weer met een beker in haar hand
die zorgt wel dat ze niets te kort komt
Van mij hoeft niemand eruit, als er meer mensen uit gaan wordt het nog saaier, dus ik vind de eliminaties meer dan voldoende.quote:
Even je best doenquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Het is wel moeilijk om iets fatsoenlijks te typen met deze saaie streams
Bern is niet bepaald spraakmakendquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van mij hoeft niemand eruit, als er meer mensen uit gaan wordt het nog saaier, dus ik vind de eliminaties meer dan voldoende.
Andersom zou ik er ook nog begrip voor kunnen hebbenquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk het ook, hij straalt dat uit en met zo'n vriendin als Sasha kan ik het ook wel begrijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |