Zag net dat ze de pijpen naar binnen had gevouwen, nja moet ze ook zelf weten, ik vind het er niet uitzienquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:11 schreef engine het volgende:
[..]
Is het niet gewoon sportkleding want ze is aan het sporten?
Dan vallen de lek-sporen op de zoom niet op, daarom naar binnen vouwenquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zag net dat ze de pijpen naar binnen had gevouwen, nja moet ze ook zelf weten, ik vind het er niet uitzien
Jij hebt er meer moeite mee, dan zij dat heeft denk ikquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja snap ik haha, maar tis niet normaal toch, zo te wiebelen met je kont en dan in zo'n kort broekje?
Zij kijkt er ook niet zelf tegenaanquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij hebt er meer moeite mee, dan zij dat heeft denk ik
verwend kreng kenzy , alles moet gaan zoals zij het wilquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:21 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe: "Wil je geen D&D meer doen?"
Kenzy: "Nee ik ben chag.. Nee nee, ik heb de hele dag gewacht en nu moeten we wachten omdat Bern zonodig wil wachten op zijn eten, ik heb daar geen zin in, ik heb andere dingen te doen"
Mirthe: "Dat snap ik wel"
Kenzy: "Dus nee, ik heb er geen zin in, dat heeft ie aan zichzelf te danken"
Dat 'ik ben chagrijnig' lijkt zo ingebakken te zitten dat ze het riep en snel weer inslikte
Als jij een andere stream erop zet ook nietquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zij kijkt er ook niet zelf tegenaan
Geldt voor Bernie ook, ze lijken wel op elkaar wat dat betreftquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
verwend kreng kenzy , alles moet gaan zoals zij het wil
Wat hebben ze nou helemaal in die loods te doen, met d'r "ik heb andere dingen te doen"quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:21 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy: "Nee ik ben chag.. Nee nee, ik heb de hele dag gewacht en nu moeten we wachten omdat Bern zonodig wil wachten op zijn eten, ik heb daar geen zin in, ik heb andere dingen te doen"
Dat 'ik ben chagrijnig' lijkt zo ingebakken te zitten dat ze het riep en snel weer inslikte
Kenzy is wel vaak beusquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:21 schreef KinKiJan het volgende:
Vreselijk jaquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:24 schreef humpty het volgende:
Die hele kop van haar straalt het ook uit
Ze straalt moedeloosheid uitquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:24 schreef humpty het volgende:
Die hele kop van haar straalt het ook uit
(Proberen te) slapen?quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat hebben ze nou helemaal in die loods te doen, met d'r "ik heb andere dingen te doen"
Ja wat dan?quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat hebben ze nou helemaal in die loods te doen, met d'r "ik heb andere dingen te doen"
blijft jouw sportkleding netjes zitten als je bezig bent??quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja snap ik haha, maar tis niet normaal toch, zo te wiebelen met je kont en dan in zo'n kort broekje?
ik ook niet en ze heeft al heel wat maaltijden op tafel gezet daar dus ze zal er wel iets van wetenquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zie haar eerlijk gezegd niet pissed zijn nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |