Ik denk dat ze 1x 'n poging gaat wagen, en daarna heeft ze spitquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
gaat kenzy zelf meedoen met kogelstoten
geen idee, maar ik loop ook al weken te hoesten en te proesten, verkoudheid die niet wil doorzetten, liever wel dan ben ik er vanafquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:36 schreef schizolientje het volgende:
Die hoestbuien van Moirara waar komt dat toch vandaan?
Nee ze is organisatorquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
gaat kenzy zelf meedoen met kogelstoten
"strijdend ten onder gaan" Dat betekent in Jappie-Taal ergens in een hoekje gaan zitten wachten tot hij misschien wel de per ongeluk de laaste overblijft en zomaar ineens een paar honderd duizend Euro krijgtquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:47 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano in de kas in gesprek met Kenzy, febo wisselde naar hun toe toen zij midden in dit gesprek zaten.
Marciano: "....weet je dat, toen zei hij 'beiden' "
Kenzy: "Dat ze wacht?"
Marciano: "Ja, toen zei hij 'ja beiden, ik hoop het, maar ik weet het'. Ik zeg hier is hier he, buiten is een heel ander verhaal. Hij zegt 'als hij 5 maanden hier blijft weer te lang zou zijn, en een maandje voor zijn gevoel zou alles een beetje geregeld zijn'. Ik weet niet hoor"
Kenzy: "Nou, ik zou het heel knap vinden als eh.. Maar hij is echt helemaal verliefd he?"
Marciano: "Hij is zwaar verliefd, hij zegt dat hij dit gevoel eigenlijk nooit eerder heeft gehad"
Kenzy: "Maar vanuit haar kant was dat echt niet zo"
Marciano: "Ergens moet hij z'n gevoel wel volgen weet je wel?"
Kenzy: "Als je alleen maar ellendig loopt te doen heeft het ook geen nut om hier te zijn"
Marciano: "Nee, sowieso niet, en mensen zien dat ook en die hebben dan een soort van het beste met je voor door te zeggen beter ga je naar huis, ik zet jou op de stip want er zijn mensen die wel echt hier willen zijn snap je?"
Kenzy knikt instemmend
Marciano: "Ja, misschien wil ie strijdend ten onder gaan"
Kenzy: "Is wel typisch Jap"
Marciano: "Hij denkt dat ie het kan. Nee hij denkt dat hij zijn emoties kan verbloemen, kan camoufleren, maar je ziet gewoon aan hem dat hij met dingen zit. Is ie buiten?"
Kenzy: "Nee, ik denk dat hij heel zwaar voor zichzelf maakt hier, hij zal echt even een knop op moeten zetten en zo niet, dan niet. Is echt aan hem"
Er loopt nog een Erik-Container rond daar.. no problemquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
janet weer commentaar op hoeveelheid gehakt dat Wendy besteld heeft (2 kilo) veel te veel volgens Janet
Je was er zelf mee bij toen we bestelden zei Wendy...ja maar ik wist niet hoeveelquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
janet weer commentaar op hoeveelheid gehakt dat Wendy besteld heeft (2 kilo) veel te veel volgens Janet
2 kilo is echt niet veel voor 18 man om een gehaktbal van te makenquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:00 schreef humpty het volgende:
[..]
Je was er zelf mee bij toen we bestelden zei Wendy...ja maar ik wist niet hoeveel
ik vertrouwde op jou...misselijk mens
Snel in de kluis leggen en wegrennen dan maar.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk die zakkenbrenger of zakloper
Omdat JW...quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom half in haar blote reet?
Kan je beter aan haar vragenquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom half in haar blote reet?
Janet is gewoon pissed dat Esther geen manager is geworden en zij geen opperhoofd keukenquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ja snap ik haha, maar tis niet normaal toch, zo te wiebelen met je kont en dan in zo'n kort broekje?quote:
Ik zie haar eerlijk gezegd niet pissed zijn nuquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Janet is gewoon pissed dat Esther geen manager is geworden en zij geen opperhoofd keuken
Is het niet gewoon sportkleding want ze is aan het sporten?quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja snap ik haha, maar tis niet normaal toch, zo te wiebelen met je kont en dan in zo'n kort broekje?
Sportbroekiequote:Op dinsdag 11 april 2023 18:11 schreef engine het volgende:
[..]
Is het niet gewoon sportkleding want ze is aan het sporten?
Meer dan een ons per bal, en dan nog uitjes en van alles er in.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
2 kilo is echt niet veel voor 18 man om een gehaktbal van te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |