wrm verwijderenquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:18 schreef engine het volgende:
Wendy nog wat bezorgmomentjes verwijderen op de pc.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik levert wat eten in uit zijn voorraadof restjes bambooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ze worden zat van haar ...viel mij ook opquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:23 schreef KinKiJan het volgende:
Babs: "Ik heb echt 3 uur in de kas gezeten!"
Zoe: "Ja maar daar was ik niet bij!"
Babs: "Ja wat was jij aan het doen,
Zoe: "Maar ik was daar" (ik vermoed k5)
Babs: "Ja en wat deed je daarna? Creme smeren, lippenstift bijwerken, haartjes bijwerken"
Zoe: "Ik was daar"
Babs: "Niet de hele tijd"
Zoe: "Maar die creme smeren had ik juist meegenomen"
Merk dat Babs er moe van wordt. Vanmorgen ook al de hele tijd tegen Zoe in toen die op haar bed was gaan liggen omdat Babs haar kast ging opruimen .. Niet dat ik het gek vind ofzo
Zou tijd worden , ik ben Zoe helemaal zatquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:23 schreef KinKiJan het volgende:
Babs: "Ik heb echt 3 uur in de kas gezeten!"
Zoe: "Ja maar daar was ik niet bij!"
Babs: "Ja wat was jij aan het doen,
Zoe: "Maar ik was daar" (ik vermoed k5)
Babs: "Ja en wat deed je daarna? Creme smeren, lippenstift bijwerken, haartjes bijwerken"
Zoe: "Ik was daar"
Babs: "Niet de hele tijd"
Zoe: "Maar die creme smeren had ik juist meegenomen"
Merk dat Babs er moe van wordt. Vanmorgen ook al de hele tijd tegen Zoe in toen die op haar bed was gaan liggen omdat Babs haar kast ging opruimen .. Niet dat ik het gek vind ofzo
Was een grapje. Al zou het wel een goede stunt zijn.quote:
Jij?quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:36 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
zit onder een dekentje![]()
moirama stikt weer bijna
Heftig he? Haar lichaam hunkert naar de tijd van onbeperkt sigaren roken.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:36 schreef schizolientje het volgende:
Die hoestbuien van Moirara waar komt dat toch vandaan?
quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:38 schreef Shrien het volgende:
[..]
Heftig he? Haar lichaam hunkert naar de tijd van onbeperkt sigaren roken.
zij rookt toch helemaal niet? Mssch in het verleden maar zo lang hoest je dan ook weer niet daarnaquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:38 schreef Shrien het volgende:
[..]
Heftig he? Haar lichaam hunkert naar de tijd van onbeperkt sigaren roken.
Ik denk die zakkenbrenger of zakloperquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:41 schreef pingu66 het volgende:
Kenzy wil kogelstoten met 10 en 20 kg![]()
Bij het professionele kogestoten. Stoten manne met 7 kg
En vrouwen met 4 kg.
Ik zeg succes Kenzy.
Oh en als die zakken zand er niet optijd zijn gaat Kenzy slaan ( wie of wat,weet ik niet.)
gaat kenzy zelf meedoen met kogelstotenquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk die zakkenbrenger of zakloper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |