Meestal word ik pas later begrepenquote:
voor jou hetzelfde antwoord als ik aan mootie gaf, zullen we het hier bij laten en het over de (saaie) streams hebben ?quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze krijgt elke avond een net zo vol bord als de anderen.
ik zie het punt niet helemaal.
Dat ze af en toe nogal nadrukkelijk aanwezig is en goed kan overdrijven vind ik haar zeker geen verwend persoon, ik vind haar juist één van de positiefste bewoners daar.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vind haar een vreselijk verwend, irritant, aanstellerig kindvrouwtje, dat zogenaamd alles gedaan en geleerd heeft, weet alles beter en kan zogenaamd alles, ondertussen de godgeslagen dag aandacht eisend van het liefst de mannen, maar van vrouwen is ze ook niet vies........ en ik heb zo'n hekel aan dergelijke types, daar ben IK dus allergisch voor !
Normaliter heb je er natuurlijk ook niet mee te dealen maar zit je daar in die loods dan ontkom je er niet aanquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ze af en toe nogal nadrukkelijk aanwezig is en goed kan overdrijven vind ik haar zeker geen verwend persoon, ik vind haar juist één van de positiefste bewoners daar.
Je kon de hap horen, dan is de peer te hard. Die moet lekker sappig en zacht zijnquote:
Neenquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kon de hap horen, dan is de peer te hard. Die moet lekker sappig en zacht zijn
Nee inderdaad, daar ontkom je niet aan andere mensenquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Normaliter heb je er natuurlijk ook niet mee te dealen maar zit je daar in die loods dan ontkom je er niet aan
Als ik daar zat dan ging ik echt wel gesprekken aan met Eunice maar dat verandert niet mijn mening over hoe ik ernaar kijkquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee inderdaad, daar ontkom je niet aan andere mensen
Dat is Jw onzinquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij houdt dus van buikkrampperen, dat mag
10 uur laterquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ik daar zat dan ging ik echt wel gesprekken aan met Eunice maar dat verandert niet mijn mening over hoe ik ernaar kijk
Kijk eens naar de smiley, niet zo serieus nemen johquote:
Kijk eens naar de smileyquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk eens naar de smiley, niet zo serieus nemen joh
Bedoelen ze daar niet mee dat toen Jeff ruzie had met Marciano Zoe en Babet Jeff richting de keuken / buiten duwde en hem tegen hield toen die weer de loods in wou gaan. Anders zou die een gele of rode kaart opgelopen zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:34 schreef greysbones het volgende:
Zoe en Babs hebben Jeff gesaved
Geen idee wanneer
Maar goed
Dat we het even weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |