Dit klopt wel.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac bespeelt mensen als soort van 'pater familias' maar bij dramateen Zoe heb je vervolgens een stalker op je dak
quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl Erik 47 is maar altijd overkomt als 77
Dat zeiden ze toch net… buikkrampperen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zijn die peren eigenlijk wel rijp???? zo te zien zijn ze wel erg 'stevig'....
Ze zien er niet rijp uitquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:31 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zijn die peren eigenlijk wel rijp???? zo te zien zijn ze wel erg 'stevig'....
Steeltje knagen en sabbelen, eew.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:31 schreef Puzzie het volgende:
JW is zijn appel of peer aan het herkauwen
een paar potten? doe maar dol!quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk mag ze niks meer? Geef haar een paar potten kikkererwten en niet meer naar omkijken.
Soms lijkt het alsof ze allerlei pigmentvlekken heeft maar dan blijkt het uitgelopen of slecht bijgewerkte make-upquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe ziet er echt niet uit. Vreselijk al die meuk op haar gezicht
Ik snap echt niet waar je heen wil. Ze moet maar een half bordje nemen?quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
een paar potten? doe maar dol!
Nee geintje, ik gun haar van alles te eten, maar ze zorgt echt wel dat haar bord iedere avond vol ligt
Ze krijgt elke avond een net zo vol bord als de anderen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
een paar potten? doe maar dol!
Nee geintje, ik gun haar van alles te eten, maar ze zorgt echt wel dat haar bord iedere avond vol ligt
Je hebt ervoor betaald of je hebt het nietquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:32 schreef engine het volgende:
Bern gaat ook een keer een potje biljarten.
oh op die fiets, ff niet in de gaten, sorry!quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zeiden ze toch net… buikkrampperen.
Geen woorden verdraaien of anders interpreteren aub, zullen we het hier maar bij laten en het verder over de (saaie) streams hebben?quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar je heen wil. Ze moet maar een half bordje nemen?
De rest mag wel volle borden?
Je gunt haar van alles te eten, maar een bord vol is not done?
quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:35 schreef engine het volgende:
Heeee hoooooo heeeee hoooo![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |