quote:
Met mijn mentaliteit...quote:
Gehaaide tante hoorquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:05 schreef Puzzie het volgende:
Eunice is nu aandacht aan het zoeken en toneel aan het spelen
Want? Kim Holland zoekt een schoonmaakster?quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat ze een uitnodiging krijgt van Kim Holland
ze moet die vette pukkel eens uitknijpen, irriteert me mateloosquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:58 schreef Deisyy het volgende:
Eunice klinkt een beetje als een drammend klein kind nu
Is toch ook niet verboden om Wendy niet als geweldige manager te zien?quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:56 schreef greysbones het volgende:
Valt me van janet ook tegen dat ze wendy niet verdedigt
Kinderen houden je actief, zeggen ze toch?quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:06 schreef greysbones het volgende:
Houdt je actief zegt mirthe
Net als kinderen krijgen
Huh wat
Wat doet ze zelf beter?quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:07 schreef greysbones het volgende:
Eunice
Waarom ben ik niet als Babette
Gewoon niks doen
Dom doen
Beetje met je haar
Make up
Dit lijkt me wel heel grappigquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:08 schreef greysbones het volgende:
Zou ik een beetje zoe worden
Zal ik me zo gedragen
Gewoon een week
Voor de fun
Eigenlijk zit ze op een slinkse wijze te roddelenquote:
Zo gedraagt ze zich heel vaak, drammen als ze haar zin niet krijgt, zogenaamd sip kijken.....en als een verliefd pubermeisje als ze bij JW zit..... om dat af te wisselen met zogenaamd sexy 'blikjes'....knipperen, lachjes..quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:58 schreef Deisyy het volgende:
Eunice klinkt een beetje als een drammend klein kind nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |