Ik dacht dat Janet een zwak voor Wendy had, "haar dochter".quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:56 schreef greysbones het volgende:
Valt me van janet ook tegen dat ze wendy niet verdedigt
quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:57 schreef Giggio het volgende:
[..]
liggen hier in de kast - sorry bewoners
Hebben zeker niet in de gaten dat het pasen is geweest en gister laat pas geld is binnen gekomen..quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:54 schreef greysbones het volgende:
Tiano
Het management is niet je van het
Er worden fouten gemaakt
We hadden niet zonder hoeven zitten
Schaamt die man zich niet ?
Blijkbaar niet als er geen eten isquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Janet een zwak voor Wendy had, "haar dochter".
Wat een gezever . Vind het ook erg nep overkomenquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:58 schreef Deisyy het volgende:
Eunice klinkt een beetje als een drammend klein kind nu
Beetje flauw om Wendy hierop af te rekenen, alsof zij er iets aan kan doe dat er maar van die kleine bedragen verdiend worden.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkbaar niet als er geen eten is
Voor zover ik kan zien doet wendy heel erg haar best
Dat er vandaag geen eten is .. tja
Als het geld op is wat moet je dan
Ze hebben gisteravond pas kunnen bestellen
Hij doet alsof hij het in zijn maand helemaal geweldig heeft gedaanquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Hebben zeker niet in de gaten dat het pasen is geweest en gister laat pas geld is binnen gekomen..
Ze kan Wendy niet aan.Dat is haar isseeu.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:56 schreef greysbones het volgende:
Valt me van janet ook tegen dat ze wendy niet verdedigt
Heeft Janet dit zelf uitgesproken of proberen we nu invulling te geven aan haar gedachte?quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje flauw om Wendy hierop af te rekenen, alsof zij er iets aan kan doe dat er maar van die kleine bedragen verdiend worden.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze kan Wendy niet aan.Dat is haar isseeu.
Eensquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:00 schreef Silves het volgende:
Marcia is geen teamplayer, elke keer weer dat overlopen, wil overal de controle over hebben de sjagrijn.
Ik heb het hier over Marciano, die de opmerking maakte.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:00 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft Janet dit zelf uitgesproken of proberen we nu invulling te geven aan haar gedachte?
Wendy en Janet doen wel vaker kribbig naar elkaar lees en zie ik.
Janet beaamde hetquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het hier over Marciano, die de opmerking maakte.
Ho ho, aanspreken doen ze daar niet aan.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:02 schreef Silves het volgende:
En niemand nu die Wendy aanspreken, zodat ze een weerwoord kan geven.
Steekjes om de boel uit elkaar te laten vallenquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:02 schreef Silves het volgende:
En niemand nu die Wendy aanspreken, zodat ze een weerwoord kan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |