Ik kijk gewoon en zie niet wat jij zietquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:48 schreef 5thencounter het volgende:
De zieke grapjes van Sjeffie doen het wel weer goed bij de "Brô's "
Figuranten spelen in een hottub .. jaja.. Onze Lieve Sjeffie blijft een gluiperige negatieve eikel
als even niemand kijkt...
[ afbeelding ]
Dat zijn ze allemaal, als het erop aankomtquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:48 schreef 5thencounter het volgende:
De zieke grapjes van Sjeffie doen het wel weer goed bij de "Brô's "
Figuranten spelen in een hottub .. jaja.. Onze Lieve Sjeffie blijft een gluiperige negatieve eikel
als even niemand kijkt...
[ afbeelding ]
Waarover? Heb geen live. Op werk in pauze.quote:
Ik zou met Babs prima een wijntje kunnen drinken.quote:
Wacht en luister maar... tot Sjeffie weer begint met zijn Mantra "Wat doe ik hier.. bij die Conjo's.."quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon en zie niet wat jij ziet
Ik luister graag.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:50 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
dan wordt je wel knettergek en geen minuut stil denk ik
Dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wacht en luister maar... tot Sjeffie weer begint met zijn Mantra "Wat doe ik hier.. bij die Conjo's.."
Kom er net in, was met Mirthe en Eugine, maar typisch Bern met z'n ik ga er even over nadenken.quote:
geitenwollensokkenneukersquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wacht en luister maar... tot Sjeffie weer begint met zijn Mantra "Wat doe ik hier.. bij die Conjo's.."
ze vroegen bern om iets te schrijven myrte en eunice daarover ging hij nadenkenquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kom er net in, was met Mirthe en Eugine, maar typisch Bern met z'n ik ga er even over nadenken.
Dat is wel een nieuwe.. milder.. een betere kreet dan zijn " Mongolen, klootzakken en Ouwe Lullen"quote:
liggen hier in de kast - sorry bewonersquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:54 schreef greysbones het volgende:
Alle havermout is op
2 pakken zijn verdwenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |