Wat wil ze hebben dan?? Ik volg t niet echtquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:30 schreef Setje72 het volgende:
Mag toch hopen op een NEE voor de stelling van Zoë net 750 euries nieuwe makup
Het begon dat meerdere mensen schoenen wilden. Janet en Moraima een bh. Gister zei Moraima al van kunnen we geen bedrag doen zodat iedereen weer wat nieuws kan kopen. Nu gaat Zoë daarover verder doordat ze van plan is om een stelling daarover op te gooienquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:31 schreef cinsan het volgende:
[..]
och stelling is alleen voor madam zoe , zijn nog mensen die mss nieuwe kleding willen
Babs hoopt dat haar moeder haar eruit haalt als ze te negatief over komtquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:40 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe heeft een visioen over een brief,snap je wat ik bedoel?
ik dacht kledingquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:41 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Wat wil ze hebben dan?? Ik volg t niet echt
Niks mis met Bepquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs hoopt dat haar moeder haar eruit haalt als ze te negatief over komt
Voor janet een andere BH zou ik geen overbodige luxe noemenquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:42 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
Het begon dat meerdere mensen schoenen wilden. Janet en Moraima een bh. Gister zei Moraima al van kunnen we geen bedrag doen zodat iedereen weer wat nieuws kan kopen. Nu gaat Zoë daarover verder doordat ze van plan is om een stelling daarover op te gooien
Dat ze een uitnodiging krijgt van Kim Hollandquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:40 schreef Deisyy het volgende:
Zoe heeft een visioen dat er deze maand weer een brief voor iemand komt.
Wat was Zoe haar reactie?quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs hoopt dat haar moeder haar eruit haalt als ze te negatief over komt
Dat haar moeder er echt wel uit zou halenquote:
nou ik ben toch blij dat ik niet verwant ben aan haarquote:
Niemand hier toch?quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:44 schreef schizolientje het volgende:
[..]
nou ik ben toch blij dat ik niet verwant ben aan haar
Meen je dit?quote:
Achter glas wordt je zeker wel bruin, alleen minder snel. Voorbeeld is mijn oma. Die lag tijdens ziekbed op bed, voor het raam, met daarbij altijd haar ene arm op het raamkozijn. Deze arm was na verloop van tijd toch echt bruiner als haar andere arm.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ze hoopt dat het glas extra meedraagt aan een bruin kleurtje
Ik heb met Zoe minder moeite, dan met Babette.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |