en vervolgens loopt hij voorbijquote:
dan was hij weer gaan liggenquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die zag ik eerder al in de keuken brood smeren
ahhhhhh en je liet ons denken dat hij nog te bedde was......quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die zag ik eerder al in de keuken brood smeren
Het zijn dan ook 2 enorme tegenpolen. Zij altijd erg bezig met van alles en nog wat en haar kijk op het leven. En hij nog te lui om uit zijn ogen te kijken en helemaal nergens kijk op. Hij vindt alles wel best maar klaagt wel de hele dag door en kan en weet het altijd wel beter.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was haar gisteren even goed zat.
Zouden ze dat wel kunnen denk je?quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
klaar over en uit
op naar koekhappen
En gij geleuft datquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:04 schreef engine het volgende:
[..]
Tja als er toch altijd nieuwe komt heeft ook niemand daar motivatie voor.
Gelukkig gaat Babbel nog een maand niet roken
Bep lukt weer met Zoė mee terwijl ze Isaak belooft had om met haar te praten.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:21 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë heeft haar wimperluiken net open en ze staat weer over Isaac te mekkeren tegen Babette........ schud die meid eens goed door elkaar, wat ze ook zeggen, ze luistert niet..... en die fluwelen handschoentjes.... pffff
waarom doet Ice dat dan niet zelfquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bep lukt weer met Zoė mee terwijl ze Isaak belooft had om met haar te praten.
Omdat ze van Bep meer aanneemt hoopt hij. Wat hij zegt komt niet binnen bij Zoėquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom doet Ice dat dan niet zelf
niemand neemt ze daar wat van aanquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Omdat ze van Bep meer aanneemt hoopt hij. Wat hij zegt komt niet binnen bij Zoė
quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Omdat ze van Bep meer aanneemt hoopt hij. Wat hij zegt komt niet binnen bij Zoė
Neequote:
Dat heb ik gezien jaquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
niemand neemt ze daar wat van aan
Baps heeft het gisteren ook geprobeerd
ja maar ja maar ja maar
ik wil ik doe ik ik ik
Ze houden telkens weer de hand boven het hoofd van die kleuter.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bep lukt weer met Zoė mee terwijl ze Isaak belooft had om met haar te praten.
Ik ook niet ze is te verslaafdquote:
Sowieso bro, so-wie-so. 300% woorden, 1% inhoud, je weet toch bro.quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sowieso bro, so-wie-so. 300% woorden, 1% inhoud, je weet toch bro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |