ze dagen elkaar uitquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:11 schreef Chea49 het volgende:
Eunice is niet de enige die uitdaagt, dat doet JW net zo goed.
Knap he van de FEBOquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:12 schreef xsaskiax het volgende:
Telkens denk ik dat het niet saaier kan, maar wie schetst mijn verbazing..... het lukt ze iedere keer weer!!
saaie dag vandaag zal geen zoemer komen vrees ik, eliminatie nog te vroeg , verdienopdracht denk ik ook nietquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:12 schreef xsaskiax het volgende:
Telkens denk ik dat het niet saaier kan, maar wie schetst mijn verbazing..... het lukt ze iedere keer weer!!
Nu met extra zendtijd!quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:12 schreef xsaskiax het volgende:
Er loopt toch nog een verdienopdracht of is de bingo klaar?quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
saaie dag vandaag zal geen zoemer komen vrees ik, eliminatie nog te vroeg , verdienopdracht denk ik ook niet
meer kans op goede nachtrust voor de kijkerquote:
is gedaanquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:14 schreef engine het volgende:
[..]
Er loopt toch nog een verdienopdracht of is de bingo klaar?
Hij was haar gisteren even goed zat.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:11 schreef Chea49 het volgende:
Eunice is niet de enige die uitdaagt, dat doet JW net zo goed.
klaar over en uitquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:14 schreef engine het volgende:
[..]
Er loopt toch nog een verdienopdracht of is de bingo klaar?
Die wil dat echt wel afleren, net als Babs ook ooit wil stoppenquote:
---SPOILER: ArchiefOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit houden ze zo niet vol, volgens mij MOETEN ze gewoon meer gaan doen als in spellen, opdrachten, e.d. anders is die extra zendtijd echt niet te vullen, zeker niet met dit saaie gebeurenquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die wil dat echt wel afleren, net als Babs ook ooit wil stoppenHoepel om de buik horizontaal.SPOILER: ArchiefOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Vreemde link misschien, maar moest er hierdoor toch aan denken. Hebben ze eigenlijk al een recordpoging op het oog voor deze maand?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die wil dat echt wel afleren, net als Babs ook ooit wil stoppenik zeg een maandlang geen snot voor ErikSPOILER: ArchiefOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Vreemde link misschien, maar moest er hierdoor toch aan denken. Hebben ze eigenlijk al een recordpoging op het oog voor deze maand?Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |