Heeft JW de liefde verklaard aan Eunice?quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:20 schreef Judiwi het volgende:
Vraag me af als Esther de afleveringen terugziet. Hoe ze nu over JW denkt. Zij op de bank en hij zijn liefde verklaren aan Eunice in de keuken.
Gisteren was hij Eunice een beetje zat en lag vroeg op bed.
hij was het gedram en gedoe rond stelling van rookwaar beuquote:Op dinsdag 11 april 2023 09:20 schreef Judiwi het volgende:
Vraag me af als Esther de afleveringen terugziet. Hoe ze nu over JW denkt. Zij op de bank en hij zijn liefde verklaren aan Eunice in de keuken.
Gisteren was hij Eunice een beetje zat en lag vroeg op bed.
Euhhh...quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:33 schreef pingu66 het volgende:
Erik: als ik te weinig eten krijg,ga ik dom zitten kijken op de bank.
Hoe meer ze dat doen hoe minder ze krijgen, de vorige keer dat ze een Etos bon wonnen is Bern naar achter geweest om te zeggen dat hij daar niets aan had. En of dat niet anders (kon voor de mannen) de volgende bon was een nutricion xxl (quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:32 schreef greysbones het volgende:
tis eigenlijk een mini bespreking
over hoe de FEBO het doet
en ze zijn niet tevreden
Hij gaf aan dat als er geen camera's waren er allang wat gebeurd was. Hij wilde haar ook buiten de loods zien.quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heeft JW de liefde verklaard aan Eunice?
Dat is Esther's tekstquote:Op dinsdag 11 april 2023 09:42 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Hij gaf aan dat als er geen camera's waren er allang wat gebeurd was. Hij wilde haar ook buiten de loods zien.
En reageerde Eunice daar positief op?quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:42 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Hij gaf aan dat als er geen camera's waren er allang wat gebeurd was. Hij wilde haar ook buiten de loods zien.
Hij KIJKT verliefdquote:Op dinsdag 11 april 2023 09:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten, Eunice net in de 40 met 2 redelijk jonge kinderen, JW is 63
64quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten, Eunice net in de 40 met 2 redelijk jonge kinderen, JW is 63
Dat doet ze goed Wendyquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:12 schreef pingu66 het volgende:
Een en Janet bekijken de bestellingen :
Wen: en 1 knoflook
Janet: Nee ik heb geen knoflook besteld
Wen: jawel,voor de knoflooksaus
Janet:ik heb geen knoflooksaus nodig
Wen: Jawel voor de shoarma
Janet: Oh, maar heb je dan ook mayo besteld?
Wen ja kijk hier staat het. Tis maar goed dat ik alles opschrijf .
Die Janet spoort gewoon niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |