Eigenlijk iets wat we al wisten.quote:Op dinsdag 11 april 2023 08:41 schreef cinsan het volgende:
effe off topic , heeft er iemand lldl gezien gister met berend , ik wel tenenkrommend vond ik het , vrouw gaf aan apart te willen slapen ok , berend vraagt niet of zij in bed wilde slapen , nee hoor hij lege zich gelijk op bed neer , dame ging op de bank slapen . mijn partner vond berend rare en vieze gast
quote:Op dinsdag 11 april 2023 08:45 schreef spapaars het volgende:
Zul je altijd zien, schrijf je er iets over, doet hij z'n 3-maandelijkse douche
[ afbeelding ]
Nee nog niet gezien... tsja Berend....quote:Op dinsdag 11 april 2023 08:41 schreef cinsan het volgende:
effe off topic , heeft er iemand lldl gezien gister met berend , ik wel tenenkrommend vond ik het , vrouw gaf aan apart te willen slapen ok , berend vraagt niet of zij in bed wilde slapen , nee hoor hij lege zich gelijk op bed neer , dame ging op de bank slapen . mijn partner vond berend rare en vieze gast
Zie het hem wel wat vaker doen, maar soms is he took niet in beeldquote:Op dinsdag 11 april 2023 08:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Niet te geloven.... hij heeft ons gehoord..
Het leek wel of hij sinds zijn exit niet meer zo vaak een douche of kapper heeft gezien. Niets veranderd dus..quote:Op dinsdag 11 april 2023 08:41 schreef cinsan het volgende:
Wendy Doucht bijna iedere dagquote:Op dinsdag 11 april 2023 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie het hem wel wat vaker doen, maar soms is he took niet in beeld
Erik ook onder de douche
Ik zie moraima en Janet ook niet veel onder de dousen Wendy ook niet
Maar dat wil niet zeggen dat ze niet geweest zijn wij zien niet altijd alles natuurlijk
morri doucht s avonds laatquote:Op dinsdag 11 april 2023 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy Doucht bijna iedere dag
Janet niet de heeft er een hekel aan
Mori doucht liever alleen
zonder iemand in de badkamer en dus nooit in de ochtend(vroeg)
Maar het valt me heel veel mee dat hij wel op gewicht blijft. Dacht toch wel dat hij weer in zijn oude patroon zou vervallen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 08:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het leek wel of hij sinds zijn exit niet meer zo vaak een douche of kapper heeft gezien. Niets veranderd dus..
Daar heb je ook gelijk in hoor..de meeste hebben een ochtend ritueel.. en andere pakken en ander tijdstip.quote:Op dinsdag 11 april 2023 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie het hem wel wat vaker doen, maar soms is he took niet in beeld
Erik ook onder de douche
Ik zie moraima en Janet ook niet veel onder de dousen Wendy ook niet
Maar dat wil niet zeggen dat ze niet geweest zijn wij zien niet altijd alles natuurlijk
en toch is het wel lekkerquote:Op dinsdag 11 april 2023 09:12 schreef Frummelie het volgende:
Jam en pindakaas nieuwe combi... ieuwww lijkt me niet echt smakelijk.
ze hebben meestal bruinquote:Op dinsdag 11 april 2023 09:16 schreef Frummelie het volgende:
Erik gaat er vandoor met 2 boterhammen met pindakaas en een proteïneshake..
Ik snap eigenijk niet dat ze witbrood nemen voed voor geen meter.
Meestal volkorenquote:Op dinsdag 11 april 2023 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben meestal bruin
ik geloof dat ze af en toe een wit doen
om wat afwisseling te hebben
hij is al bezig ......................quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:18 schreef pingu66 het volgende:
JW: kijk ik hou ook van een biertje,maar als het op is,is het op. Ik zeur nooit.![]()
Foutje van mij, het is bruin brood geloof ik.quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben meestal bruin
ik geloof dat ze af en toe een wit doen
om wat afwisseling te hebben
Omg krijgen we dat de hele dag in de herhaling...quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:18 schreef pingu66 het volgende:
JW: kijk ik hou ook van een biertje,maar als het op is,is het op. Ik zeur nooit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |