Mwah, kampioen word je doorgaans omdat de ondergrens wat hoger ligt dan de rest. En dat is bijna altijd het team met de meest stabiele defensie, zo ook dit seizoen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]Dat klinkt allemaal geweldig maar goed genoeg hoor om 15 van 17 ploegen te verslaan en die andere 2 spant het erom.
Wel maar 1 goal minder tegen dan Feyenoord, puur op dat gebied is het verschil ook weer niet zo groot..quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, kampioen word je doorgaans omdat de ondergrens wat hoger ligt dan de rest. En dat is bijna altijd het team met de meest stabiele defensie, zo ook dit seizoen.
Denk meer dat het probleem is/was dat je niet zonder Alvarez op het middenveld kan maar tegelijkertijd zonder Alvarez we een gat in de verdediging hebben dat niet op te vullen bleek te zijn.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een extreem matige verdediging en een middenveld dat in geen enkele samenstelling cht klopt word je doorgaans geen kampioen.
Jij bent echt een eikel.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:24 schreef Caland het volgende:
Om de continuteit te waarborgen zou ik Heitinga naast het hoofdtrainerschap volgend seizoen ook een langdurig contract geven. Daarmee geef je hem ook het vertrouwen naar de spelersgroep toe.
Mwah oneens, en dan ga je er aan voorbij dat de eerste veertien potjes onze aanval extreem matig was en bovendien ons middenveld qua samenstelling ook totaal niet klopte, en we hadden geen fatsoenlijke linksback ook. In die periode liepen we al uit terwijl wij echt niet stabiel waren, ook defensief niet. Ajax had ons al vrij eenvoudig op een flinke achterstand kunnen zetten en hadden vervolgens kunnen uitlopen toen wij het zware programma kregen, dat hebben ze echt nagelaten.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een extreem matige verdediging en een middenveld dat in geen enkele samenstelling cht klopt word je doorgaans geen kampioen.
Defensie of hoe je defensief speelt, dat is een groot verschil, dat is bij Feyenoord gewoon beter voor elkaar maar ook maar 1 goal minder tegen dan Ajax hoor, Ajax vorig seizoen deed dat echt goed.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, kampioen word je doorgaans omdat de ondergrens wat hoger ligt dan de rest. En dat is bijna altijd het team met de meest stabiele defensie, zo ook dit seizoen.
Na de eerste 14 potjes stonden we nog tweede met bijna geen achterstand. Uiteindelijk is het die wedstrijden 12-18 geweest waarin je 7x niet wint. Dat is waarom we geen kampioen zijn niet vanwege de eerste 14 wedstrijden.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah oneens, en dan ga je er aan voorbij dat de eerste veertien potjes onze aanval extreem matig was en bovendien ons middenveld qua samenstelling ook totaal niet klopte, en we hadden geen fatsoenlijke linksback ook. In die periode liepen we al uit terwijl wij echt niet stabiel waren, ook defensief niet. Ajax had ons al vrij eenvoudig op een flinke achterstand kunnen zetten en hadden vervolgens kunnen uitlopen toen wij het zware programma kregen, dat hebben ze echt nagelaten.
Had juist wel vertrouwen in Overmars, de Go Ahead Eagles-volgers waren destijds zeer positief over hem.quote:Op maandag 10 april 2023 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Afwachten maar weer, geen idee hoe het gaat uitpakken.
Beetje hetzelfde dus als toen overmars begon.
Niet alleen goals tegen maar ook hoe je van daaruit opbouwt of in ieder geval het lef hebt om dat te doen, dat zit toch het hele seizoen al prima in elkaar met Trauner, Geert en Hancko.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah oneens, en dan ga je er aan voorbij dat de eerste veertien potjes onze aanval extreem matig was en bovendien ons middenveld qua samenstelling ook totaal niet klopte, en we hadden geen fatsoenlijke linksback ook. In die periode liepen we al uit terwijl wij echt niet stabiel waren, ook defensief niet. Ajax had ons al vrij eenvoudig op een flinke achterstand kunnen zetten en hadden vervolgens kunnen uitlopen toen wij het zware programma kregen, dat hebben ze echt nagelaten.
Hij had er wel een goed gevoel voor maar hem z'n gang laten gaan met "bierviltjes" afspraken is er mede de oorzaak van dat je in zo'n gat valt op voetbaltechnisch gebied, ook dat vind ik onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Had juist wel vertrouwen in Overmars, de Go Ahead Eagles-volgers waren destijds zeer positief over hem.
En het feit dat hij afdingt op de menukaart in een restaurant vond ik ook een goed voorteken
Wel benieuwd hoe dat laatste bij de Duitser is dan!quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Had juist wel vertrouwen in Overmars, de Go Ahead Eagles-volgers waren destijds zeer positief over hem.
En het feit dat hij afdingt op de menukaart in een restaurant vond ik ook een goed voorteken
Welke alternatieven zijn er? Geen Bosz fan, maar Sonny lijkt mij nog minder.quote:Op dinsdag 11 april 2023 08:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen Bosz, dat is al een opluchting, of Heitinga het wordt is afwachten.
Ik heb echt geen idee, ik hoop de TD wel.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Welke alternatieven zijn er? Geen Bosz fan, maar Sonny lijkt mij nog minder.
Ik durf wel met aardige zekerheid te zeggen dat het gewoon Heitinga wordtquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ik hoop de TD wel.
Ja dat is de vraag inderdaad of die man er wat van kan.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, ik hoop de TD wel.
Er zijn wel meer hele goede coaches beschikbaar, maar dat kost je aan salaris op jaarbasis alleen al 1 transfer.quote:
Dat heeft het dit seizoen waarschijnlijk ook wel gelostquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er zijn wel meer hele goede coaches beschikbaar, maar dat kost je aan salaris op jaarbasis alleen al 1 transfer.
Als dat een trainer is die spelers beter maakt en het elftal als een team laat spelen, vind ik het dat wel waard.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er zijn wel meer hele goede coaches beschikbaar, maar dat kost je aan salaris op jaarbasis alleen al 1 transfer.
Vrees weer een redelijke exodus deze zomer (Kudus, Alvarez, Timber) dus dat zal wel wat meer worden dan 40-45 miljoen.quote:Op maandag 10 april 2023 21:04 schreef DeeBee het volgende:
Benieuwd wat die Mislintat met 40-45 miljoen euro kan doen op de transfermarkt deze zomer
Voor dergelijke trainers is de eredivisie toch totaal niet interessant genoeg. Laat staan als je niet eens de zekerheid hebt van CL voetbalquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als dat een trainer is die spelers beter maakt en het elftal als een team laat spelen, vind ik het dat wel waard.
Je moet het net als een speler als een opstap zien naar meer, dus die gevestigde namen zie ik het ook niet doen. Zo'n Xabi Alonso die aan het bouwen is aan z'n carrierre, zulke types moet je het een beetje in zoeken.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor dergelijke trainers is de eredivisie toch totaal niet interessant genoeg. Laat staan als je niet eens de zekerheid hebt van CL voetbal
Heb vanmorgen zijn profiel eens doorgelezen en het ziet er best prima uit wat hij bij Dortmund heeft neergezet. Dat hij daarna niet helemaal uit de verf kwam bij Arsenal zegt me dan niet zo veel. Ook bij Stuttgart was hij naar behoren en daar wilde hij zelf niet meer verlengen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet het net als een speler als een opstap zien naar meer, dus die gevestigde namen zie ik het ook niet doen. Zo'n Xabi Alonso die aan het bouwen is aan z'n carrierre, zulke types moet je het een beetje in zoeken.
Als het John wordt is het te hopen dat Sven op spelersgebied betere bronnen heeft.
We gaan het meemaken, ik vind het op zich wel goed dat ze verder kijken dan wie Johan en Valentijn aanbevelen, ook mooi dat Huntelaar blijft, die zou dat stokje dan moeten overnemen in 26 als het goed gaat.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb vanmorgen zijn profiel eens doorgelezen en het ziet er best prima uit wat hij bij Dortmund heeft neergezet. Dat hij daarna niet helemaal uit de verf kwam bij Arsenal zegt me dan niet zo veel. Ook bij Stuttgart was hij naar behoren en daar wilde hij zelf niet meer verlengen.
Daarnaast vind ik het ook wel prima als we de jeugd een kans blijven geven. Ik vind het toch wel leuk dat we gasten als Vos en Godts hun debuut zien maken. Hato is ook gewoon een prima talent met Ajax 1-potentie.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vrees weer een redelijke exodus deze zomer (Kudus, Alvarez, Timber) dus dat zal wel wat meer worden dan 40-45 miljoen.
Ajax heeft geld genoeg.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kun je nu nog niets over zeggen wat we wel met zekerheid kunnen zeggen is dat Bosz op 1 seizoen na met smerig veel geluk overal gefaald is.quote:
Godts ja? Dat is gewoon een aankoopquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik het ook wel prima als we de jeugd een kans blijven geven. Ik vind het toch wel leuk dat we gasten als Vos en Godts hun debuut zien maken. Hato is ook gewoon een prima talent met Ajax 1-potentie.
Dus niet alleen maar kopen om het kopen, maar dat de talentvolle jeugd in ieder geval een backup is van de 11 spelers (die 11 moeten natuurlijk wel op hun positie in principe de beste van de Eredivisie zijn). Op die manier kun je ook je team wat makkelijker managen ipv dat je 14/15 gearriveerde basisklanten tevreden moet houden.
Dat valt erg tegen bij de halfjaarcijfers in februari hadden we 41,5 miljoen aan liquide middelen en je wilt wel een redelijke winst/verliesrekening behouden en dan is een topcoach met topsalaris al snel te veel geld.quote:
Vind je dat tegenvallen?quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat valt erg tegen bij de halfjaarcijfers in februari hadden we 41,5 miljoen aan liquide middelen en je wilt wel een redelijke winst/verliesrekening behouden en dan is een topcoach met topsalaris al snel te veel geld.
41 miljoen aan liquide middelen is al veel. Laat staan dat dat werkelijk een momentopname is die per dag verschilt.quote:
Van die 41,5 miljoen heb je al 20 miljoen nodig als je CL mist om de gemiste inkomsten te kunnen dekken (Ajax heeft CL nodig om quitte te draaien), om maar een voorbeeld te noemen hoe snel dat geld verdwijnt.quote:
Nee zo door blijven modderen en de komende 3-4 jaar sporadisch kampioen worden en Europees niets voorstellen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
dan is een topcoach met topsalaris al snel te veel geld.
Dat snap ik, ik zei ook "jeugd" en geen "eigen jeugd". Hij is in ieder geval niet gehaald om meteen in Ajax 1 mee te draaien zoals een Bassey, Wijndal etc. Dat soort aankopen moeten meteen raak zijn en ze moeten in ieder geval niet de jeugd in de weg zitten als bankzitter....quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Godts ja? Dat is gewoon een aankoop
Dat valt wel mee zeker in de laatste week van december, die 41,5 miljoen is een redelijk goede weergave van het geld dat ze hebben.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
41 miljoen aan liquide middelen is al veel. Laat staan dat dat werkelijk een momentopname is die per dag verschilt.
Maar ik denk dat je vooral betere spelers daarvoor nodig gaat hebben en dat een coach weinig verandert aan de matigheid van de huidige Ajax-selectie en de opkomende jeugd.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee zo door blijven modderen en de komende 3-4 jaar sporadisch kampioen worden en Europees niets voorstellen.
Je wil toch zo snel mogelijk terug naar een kwartfinale/halve finale op Europees niveau?
Met je eens, de huidige selectie is matig.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar ik denk dat je vooral betere spelers daarvoor nodig gaat hebben en dat een coach weinig verandert aan de matigheid van de huidige Ajax-selectie en de opkomende jeugd.
Jij hanteert de telraam methode? Het eigen vermogen is 273 miljoen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat valt wel mee zeker in de laatste week van december, die 41,5 miljoen is een redelijk goede weergave van het geld dat ze hebben.
Eigen vermogen kan je geen spelers van kopen...quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij hanteert de telraam methode? Het eigen vermogen is 273 miljoen.
Dat past toch wel een beetje bij Ajax. 7 goede jaren en dan weer 7 slechte jaren.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee zo door blijven modderen en de komende 3-4 jaar sporadisch kampioen worden en Europees niets voorstellen.
Je wil toch zo snel mogelijk terug naar een kwartfinale/halve finale op Europees niveau?
Mwah, deels wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eigen vermogen kan je geen spelers van kopen...
True, maar dan nog is het totaal eigen vermogen irrelevant zeker bij een NV, zo bestaat dat eigen vermogen al uit 100 miljoen agioreserve wat de facto niets is.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, deels wel natuurlijk.
Die 41 miljoen is handig als je cash moet afrekenen. Alleen gaat dat tegenwoordig vaak over jaren.
Als je elke zomer 100 miljoen stukslaat op de Basseys en Brobbeys van deze wereld kan het snel gaan. Maar zo’n slechte transferzomer is ook wel vrij uitzonderlijkquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
True, maar dan nog is het totaal eigen vermogen irrelevant zeker bij een NV, zo bestaat dat eigen vermogen al uit 100 miljoen agioreserve wat de facto niets is.
Uiteindelijk is het onverdeeld resultaat 76 miljoen wat al niet zo ver van die 41,5 miljoen cash zit. Uiteindelijk zijn we gewoon niet meer zo'n rijke club na de coronacrisis.
Neemt niet weg dat het gewoon onzin is wat je stelt, je kan het ene niet los zien van het andere. Het laatste financiele half jaar was ook zonder CL inkomsten met winst afgesloten, uiteraard komt dat door de transferinkomsten maar dat je liquide middelen moet aanwenden om een CL loos jaar te overbruggen slaat nergens op.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Eigen vermogen kan je geen spelers van kopen...
Dit ja, al gaat het er uiteindelijk weer om wat ze op gaan leveren en dat eventuele verlies erop zal best wel weer meevallen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je elke zomer 100 miljoen stukslaat op de Basseys en Brobbeys van deze wereld kan het snel gaan. Maar zo’n slechte transferzomer is ook wel vrij uitzonderlijk
Dit.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat past toch wel een beetje bij Ajax. 7 goede jaren en dan weer 7 slechte jaren.
Kunnen we weer NL+ en EU+ makkelijk opbouwen. Ik kom er nu niet meer tussen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit.
Je ziet het iedere cyclus weer.
Het gaat slecht, Ajax moet concentreren op beperkte middelen en zet een goede opleiding neer.
Opleiding genereert goede spelers, goede spelers worden met beperkte gerichte middelen aangevuld en een team wordt gebouwd.
Succes. Succes brengt geld, Ajax gaat uitgeven, nog meer succes.
Ajax gaat nog meer uitgeven en verliest het doel uit het oog en het eerste raakt in verval.
Succes blijft opeens uit, geen geld en moet weer met beperkte middelen verder.
Rinse and repeat.
Maar dat is exact hetzelfde als het aanwenden van liquide middelen om het verlies van geen CL te compenseren, het kost je linksom of rechtsom dus 20 miljoen die je niet kan besteden aan transfers.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het gewoon onzin is wat je stelt, je kan het ene niet los zien van het andere. Het laatste financiele half jaar was ook zonder CL inkomsten met winst afgesloten, uiteraard komt dat door de transferinkomsten maar dat je liquide middelen moet aanwenden om een CL loos jaar te overbruggen slaat nergens op.
Eerst maar eens kijken of je het wel of niet haalt en hoe het verschil tussen aankopen en verkopen gaat zijn.
Nee je hebt 20 miljoen minder inkomsten zonder CL, niet meer en niet minder, waar je dat verder aan zou besteden doet er helemaal niet toe.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat is exact hetzelfde als het aanwenden van liquide middelen om het verlies van geen CL te compenseren, het kost je linksom of rechtsom dus 20 miljoen die je niet kan besteden aan transfers.
Dat is ook wat ik zeg, Ajax heeft een omzet gebaseerd op het behalen van CL en zonder het behalen van CL maak je verlies vr afschrijvingen en resultaat vergoedingssomen en moet je dat dus compenseren.
Nee, jij denkt teveel aan je lessen economie en te weinig aan de voetbalclub die Ajax is. In de situatie van Ajax betekent missen van CL dat je potentieel 20 miljoen minder kan besteden en of je die 20 miljoen direct uit de kas haalt of via de balans van koop en verkoop spelers maakt dan niets uit.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee je hebt 20 miljoen minder inkomsten zonder CL, niet meer en niet minder, waar je dat verder aan zou besteden doet er helemaal niet toe.
Je haalt begroting en omzet ook door elkaar.
Wow dat is voor mij wel heel lang geleden maar jouw wijsheid komt van klok klepel of die debiel van vi want daar klopt heel weinig van.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, jij denkt teveel aan je lessen economie en te weinig aan de voetbalclub die Ajax is. In de situatie van Ajax betekent missen van CL dat je potentieel 20 miljoen minder kan besteden en of je die 20 miljoen direct uit de kas haalt of via de balans van koop en verkoop spelers maakt dan niets uit.
Het is niet alsof Ajax die 20 miljoen even ergens kan wegbezuinigen wat bij een normaal bedrijf misschien wel zou kunnen want dat kan dus niet in het geval van de voetbalclub Ajax. Die 20 miljoen die je mist zal je ergens vandaan moeten halen, want de begroting wordt niet opeens magisch 20 miljoen minder bij de voetbalclub Ajax.
Jij mag dan speciaal aan mij gaan uitleggen hoe je de kosten moet gaan betalen die 20 miljoen hoger zijn dan de inkomsten (als je CL-mist) zonder dat je extra spelers verkoopt of een greep in de kas doet.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wow dat is voor mij wel heel lang geleden maar jouw wijsheid komt van klok klepel of die debiel van vi want daar klopt heel weinig van.
Ajax draaide afgelopen financiele jaar nog 26 miljoen verlies, heb je er wat van gemerkt?quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij mag dan speciaal aan mij gaan uitleggen hoe je de kosten moet gaan betalen die 20 miljoen hoger zijn dan de inkomsten zonder dat je extra spelers verkoopt of een greep in de kas doet.
Nogmaals, de kosten veranderen niet bij Ajax zonder dat je spelers verkoopt.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax draaide afgelopen financiele jaar nog 26 miljoen verlies, heb je er wat van gemerkt?
Je hebt dus geen argumenten meer, ook goed hoor.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sorry, dacht dat ik een serieuze discussie aan het voeren was, maar laat maar als dit echt het niveau van je denken is.
Je kan kan veel van hem zeggen maar verzaken is er niet eentje van.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
zo hard gelachen om dit bericht
de man is knetter
ik snap nu waarom hij zo langs de kant te springen toen schreuder er nog was
echt een viese vuile matennaaier deze gast
walgelijk
Nouja het is misschien ook wat lastig om meteen als buitenstaander een clubheld te ontslaan.quote:
Er zit ook wat tussenin h, je kan zeggen dat je het de komende weken aankijkt, maar misschien is dat ook wel zo en geeft hij hem nu het vertrouwen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja het is misschien ook wat lastig om meteen als buitenstaander een clubheld te ontslaan.
ach wel al bijna 5 jaar je beste speler en ook ik vind hem vervelendquote:Op dinsdag 11 april 2023 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
zo hard gelachen om dit bericht
de man is knetter
ik snap nu waarom hij zo langs de kant aan het springen was toen schreuder er nog was
echt een viese vuile matennaaier deze gast
walgelijk
dit bericht is alleen bedoelt om heitinga nog een beetje te motiverenquote:
hij moet eerst maar is zijn diplomaas gaan halen...quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach wel al bijna 5 jaar je beste speler en ook ik vind hem vervelend
Dat lijkt me wel aardig rond, anders zou je het wat vager verwoorden lijkt me.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zit ook wat tussenin h, je kan zeggen dat je het de komende weken aankijkt, maar misschien is dat ook wel zo en geeft hij hem nu het vertrouwen.
Denk toch wel dat het af gaat hangen van de resultaten tot einde seizoen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel aardig rond, anders zou je het wat vager verwoorden lijkt me.
Het is niet alleen dat ik groot voorstander ben van Bosz maar ik ben ook niet echt weg van Heitingaquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komt goed maatje Bosz kan ook echt niet.
Uiteindelijk boeit het niet zozeer wat wij van Heitinga vinden maar wat de spelers er van vinden en dat lijkt positiefquote:Op dinsdag 11 april 2023 17:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat ik groot voorstander ben van Bosz maar ik ben ook niet echt weg van Heitinga
quote:Op dinsdag 11 april 2023 17:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Zijn Bosz en Heitinga de enige kandidaten dan?
Het zou me echt niet verbazen he dat
[ afbeelding ]
Hoeveel titels hebben heitinga en bosz dan gewonnen
waarom zou je niet gewoon Frank de Boer nemen? waarom niet?
Met Sjonnie ben ik ook niet echt blij, tot nu toe overtuigt hij mij totaal niet en daarnaast snap ik totaal niet hoe je als club die serieus in de CL wil meedoen, kan kiezen voor een coach die nog nooit op het hoogste niveau heeft gewerkt.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:20 schreef Heeinz het volgende:
Man als Frank zou terugkomen stop ik echt met kijken
Lekker het jezelf heel moeilijk maken tegen Jablonec , Steaua en Moldegenotquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:20 schreef Heeinz het volgende:
Man als Frank zou terugkomen stop ik echt met kijken
Die had ook geen 100 miljoen te besteden. De Boer heeft de basis gelegd samen met Overmars en VdSar voor waar we nu staan.quote:Op dinsdag 11 april 2023 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker het jezelf heel moeilijk maken tegen Jablonec , Steaua en Moldegenot
Helpt ook niet als je bijvoorbeeld Vd Hoorn een betere stormram vindt dan bijv Milikquote:Op dinsdag 11 april 2023 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die had ook geen 100 miljoen te besteden. De Boer heeft de basis gelegd samen met Overmars en VdSar voor waar we nu staan.
Dat was niet zijn beste beslissing nee.quote:Op dinsdag 11 april 2023 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helpt ook niet als je bijvoorbeeld Vd Hoorn een betere stormram vindt dan bijv Milik
Duarte als linksback tegen Salzburg was ook al zo'n pareltjequote:Op dinsdag 11 april 2023 19:20 schreef manny het volgende:
[..]
Dat was niet zijn beste beslissing nee.
Prima, beter dan alles en iedereen wat nu genoemd wordtquote:Op dinsdag 11 april 2023 19:09 schreef TLC het volgende:
Als Ronald dadelijk ook flopt tegen Kroatie springt ie op de trein naar Amsterdam
Hij praat geen onzin.quote:
Als als... als mijn tante een piemel had was het mijn oom geweest.quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij praat geen onzin.
Ik vraag me af als ajax op de nummer 1 positie zou staan of van der sar deze man had binnengehaald. Volgens mij heeft hij snel maar deze man binnengehaald om zijn eigen positie veilig te stellen. Nu verschuift s alle kritiek straks naar deze man.
quote:Van der Sar: "Hij wordt niet de nieuwe Ajax-trainer"
"'Van der Sar is er in zijn beleving echter van overtuigd dat de voormalig coach van Ajax (2016-2017) niet de juiste man voor de club is", zegt journalist Valentijd Driessen in De Telegraaf. "Vandaar dat hij in de veronderstelling leeft dat hij helemaal niet over zijn schaduw hoeft heen te stappen als de controverse tussen hem en Bosz van zes jaar geleden wordt aangehaald." Bosz lijkt dus naast de job te grijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |