Als ik het zo een beetje lees was dat met Ward al heel snel over want die Mislintat was/is al 6 weken met Ajax bezig.quote:Op woensdag 12 april 2023 18:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid. Er komt een nieuwe hoofdscout volgend jaar? Waar ze Ward voor op het oog hadden, die vanwege gebrek aan daadkracht Ajax (vlg Telegraaf) afhaakte? Of gaan ze het intern oplossen?
Leuk dat Huntelaar wel met zijn vuist op tafel kan slaan maar dat lijkt me niet de belangrijkste kwaliteit voor een hoofdscout.
Dat lijkt me nogal logisch die Ward wou eerst vakantie.quote:Op woensdag 12 april 2023 22:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik het zo een beetje lees was dat met Ward al heel snel over want die Mislintat was/is al 6 weken met Ajax bezig.
quote:Op donderdag 13 april 2023 09:33 schreef Tjacka het volgende:
Zitten jullie ook klaar voor de bekerfinale?
@:damsco
| 1 2 3 4 | Zo 16/04/2023 20:00 competitie: Ajax - FC Emmen Zo 23/04/2023 14:30 competitie: PSV - Ajax Zo 30/04/2023 18:00 beker: Ajax - PSV Za 06/05/2023 21:00 competitie: Ajax - AZ |
Dat worden extra ME-busjesquote:Op donderdag 13 april 2023 10:09 schreef Tjacka het volgende:
JAAA TICKET VOOR DE BEKERFINALE
ABOUTALEB TJACKA KOMT ER AAN
Sloop even de horeca. Dat kan wel weer een nieuwe beurt gebruiken. Was met de toiletten de vorige keer ook primaquote:Op donderdag 13 april 2023 10:09 schreef Tjacka het volgende:
En ook de toegangspoortjes zodat we eindelijk automatische poortjes krijgen. Godverdomme wat erger ik mij daar aan.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Sloop even de horeca. Dat kan wel weer een nieuwe beurt gebruiken. Was met de toiletten de vorige keer ook prima
Hoe the fuck gaan jullie naar binnen nu danquote:Op donderdag 13 april 2023 10:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En ook de toegangspoortjes zodat we eindelijk automatische poortjes krijgen. Godverdomme wat erger ik mij daar aan.
Er zit iemand met het IQ van een aanstekergooier bij de poortjes die je kaartje scant.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe the fuck gaan jullie naar binnen nu dan
Regelmatig na een halfuur wachten want er is vaak niet genoeg personeel.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zit iemand met het IQ van een aanstekergooier bij de poortjes die je kaartje scant.
Sinds kort kan dat eindelijk via de telefoon (lol)
quote:Op donderdag 13 april 2023 10:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zit iemand met het IQ van een aanstekergooier bij de poortjes die je kaartje scant.
Vorig jaar hadden ze geen kaartjes meer. Toen stond mijn broertje zonder ticket buiten de poorten.quote:Op donderdag 13 april 2023 10:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Stickers besteld?quote:Op donderdag 13 april 2023 10:09 schreef Tjacka het volgende:
Wij zijn vrij, doe je huiswerkquote:
Gisteren bij de CL hymne moest ik er even aan denken, niet aan jouw club uiteraard maar meer aan het feit dat CL nog niet binnen is, het waren 5 mooie jaren.quote:
wet van de remmende voorsprong is een dingquote:Op donderdag 13 april 2023 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteren bij de CL hymne moest ik er even aan denken, niet aan jouw club uiteraard maar meer aan het feit dat CL nog niet binnen is, het waren 5 mooie jaren.
Het is vooralsnog een incident dus ik zie het niet zo somber in.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wet van de remmende voorsprong is een ding
Al heeft Ajax gewoon alle middelen om weer de beste selectie te hebben na de zomer. Moet die Duitsert wel aan het werk
Of Ten Hag (net als Slot) was het incident.quote:Op donderdag 13 april 2023 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is vooralsnog een incident dus ik zie het niet zo somber in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |