Ik denk dat ze die pot hebben begraven, hopend dat er kleine potjes zullen groeienquote:Op maandag 10 april 2023 17:14 schreef engine het volgende:
[..]
Rupie kan het kasje volzetten met tabaksplaten dan
Nou nee. Paar man nog in discussie. De helft is al afgehaakt.quote:Op maandag 10 april 2023 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff gaat dartenRest nog in discussie.
Kenzy is ook al weggelopen.quote:Op maandag 10 april 2023 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Kenzy al in de keuken, JW op de bank, Isaac op de blauwe stoelquote:Op maandag 10 april 2023 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie het .. val er midden inquote:Op maandag 10 april 2023 17:15 schreef engine het volgende:
[..]
Nou nee. Paar man nog in discussie. De helft is al afgehaakt.
Is zich natuurlijk weer in aan het houden want al dat domme volk kan ie niet aanquote:Op maandag 10 april 2023 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Is nog maar een paar keer fout gegaanquote:Op maandag 10 april 2023 17:16 schreef FreshFruit het volgende:
Rupi is proefpersoon bij medische studies.
Dat wordt idd vaak gezegd, dat ex rokers de grootse zeikerds zijn al het om roken gaat.quote:Op maandag 10 april 2023 17:16 schreef humpty het volgende:
Ja laten we gaan zeuren over stoppen met roken Eunice
Laat iedereen dat toch lekker zelf weten
Rook zelf al jaren niet meer maar hoop nooit
die zeikerd te worden die tegen een ander zegt dat het ongezond is.
Zijn toch vaak de dikste zeuren die zelf gerookt hebben
Ik zou dat vanaf dag 1 al doen, ruimt lekker op als ze daarom naar huis gaanquote:Op maandag 10 april 2023 17:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is uiteindelijk heel simpel. Als je het spel enigszins hard wil spelen ga je ontzettend op rood staan voor de tabak.
quote:Op maandag 10 april 2023 17:17 schreef engine het volgende:
[..]
Is nog maar een paar keer fout gegaan
Uitroken?quote:Op maandag 10 april 2023 17:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou dat vanaf dag 1 al doen, ruimt lekker op als ze daarom naar huis gaan
Van mij mogen ze zich het heen en weer roken. Maar als er niets te eten is en dan wel shag kopen vind ik rond uit schandaligquote:Op maandag 10 april 2023 17:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat wordt idd vaak gezegd, dat ex rokers de grootse zeikerds zijn al het om roken gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |