Wendy is de eerste die het om haar oren krijgt, dat vind ik niet reëel, dan moeten ze de anderen managers er ook op aanspreken, waaronder Kenzy en Ruppiequote:Op maandag 10 april 2023 16:25 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe hoeveel managers geleden. De snoepersgroep gaat nu op hun strepen staan en er was geen enkele roker die zei heeft de andere groep ook hun deel gehad.
Gewoon ff kijken welke getallen er nog open staan op de niet volle bingokaarten... en dan het meest plausibele pakkenquote:
quote:Op maandag 10 april 2023 16:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon ff kijken welke getallen er nog open staan op de niet volle bingokaarten... en dan het meest plausibele pakken
Iemand als Rupi haalt er zelfs voldoening uit en mag je gerust een regelrechte pestkop noemenquote:Op maandag 10 april 2023 16:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wendy is de eerste die het om haar oren krijgt, dat vind ik niet reëel, dan moeten ze de anderen managers er ook op aanspreken, waaronder Kenzy en Ruppie
quote:
En nu is het voor hun genoeg geweest. Weer een stelling over roken met een maandenlange schuld. Niet snoepen niet roken. Als bv Erik manager was geweest was het dezelfde discussie. Het gaat ook niet om de persoon Wendy bij de snoepers.quote:Op maandag 10 april 2023 16:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wendy is de eerste die het om haar oren krijgt, dat vind ik niet reëel, dan moeten ze de anderen managers er ook op aanspreken, waaronder Kenzy en Ruppie
Kim heeft haar 'portie" voor Jeff verstopt en hij heeft idd nogquote:Op maandag 10 april 2023 16:28 schreef engine het volgende:
Iedereen rookt nu van Ciano
Alleen Jeff heeft nog zelf geloof ik.
Dat is het risico van het vakquote:Op maandag 10 april 2023 16:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Marciano kreeg toen de stash van Martin.quote:Op maandag 10 april 2023 16:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim heeft haar 'portie" voor Jeff verstopt en hij heeft idd nog
Toen Kenzy manager was heeft ze voor 50 euro snoep gekocht voor de niet-rokers.quote:Op maandag 10 april 2023 16:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee,dit keer niet.quote:
Erg he, ze blijft maar doordrammenquote:Op maandag 10 april 2023 16:33 schreef pingu66 het volgende:
Jaaaaaahaaaa Babbel nu weten we het wel....!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |