Nee, ze heeft gevraagd of ze het s'nachts mogen spelen omdat het overdag max. 2 uur mag en maar 1 of 2 per weekquote:
Zelfs de manager met een eigen mening, doet er vrolijk aan meequote:Op maandag 10 april 2023 16:19 schreef engine het volgende:
Roddelkamer gaat flink tekeer als de deur dicht is.
moet bep effe in de spiegel kijken , die spiegel valt in 1000 stukjes danquote:Op maandag 10 april 2023 16:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette over Kenzy, ze is een egoïstisch persoon.
Ik snap dat ook wel, maar die deal is een paar managers geleden. En er moet wel genoeg geld voor snoep zijn, ze hebben niet eens genoeg voor fatsoenlijke maaltijden (wel voor bier)quote:Op maandag 10 april 2023 16:20 schreef Alocanda het volgende:
Volgens mij gaat heel die rokersdiscussie daar niet om het feit dat ze de rokers geen tabak gunnen maar dat ze eerst nog een schuld in te lossen hebben. Zij roken de andere groep snoep. En ik snap dat wel, een deal is een deal.
Moet uitgerekend zij zeggen met haar 'voedselebank' waar je vervolgens nooit meer iets over hoort want 'afgevinkt'quote:
voor takak vanavondquote:Op maandag 10 april 2023 16:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Wanneer zijn die stemmingen. Iets over bekend?
Met drank op is het al helemaal een feestquote:Op maandag 10 april 2023 16:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoe krijgt ze het woord uit haar strot
dat schaap volgt hun blindelingsquote:Op maandag 10 april 2023 16:23 schreef spapaars het volgende:
Denk dat ze Zoë zover hebben om met ze mee te stemmen
Dat doet er niet toe hoeveel managers geleden. De snoepersgroep gaat nu op hun strepen staan en er was geen enkele roker die zei heeft de andere groep ook hun deel gehad.quote:Op maandag 10 april 2023 16:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik snap dat ook wel, maar die deal is een paar managers geleden. En er moet wel genoeg geld voor snoep zijn, ze hebben niet eens genoeg voor fatsoenlijke maaltijden (wel voor bier)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |