Dit dusquote:Op maandag 10 april 2023 15:52 schreef Verida het volgende:
[..]
tuurlijk, suikers en vetten zijn ook slecht. Maar door gezond te gaan leven, kun je dat weer goed maken. Het lichaam kan dan herstellen
Schade aangebracht door tabak, vooral in de longen, maar ook de bloedvaten, is gewoon niet meer om te draaien.
Als je op tijd stopt herstellen je longen ook weer.quote:Op maandag 10 april 2023 15:52 schreef Verida het volgende:
[..]
tuurlijk, suikers en vetten zijn ook slecht. Maar door gezond te gaan leven, kun je dat weer goed maken. Het lichaam kan dan herstellen
Schade aangebracht door tabak, vooral in de longen, maar ook de bloedvaten, is gewoon niet meer om te draaien.
Joh, je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 10 april 2023 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
De schade die door obesitas ontstaat is net zo min omkeerbaar
Leververvetting, slecht werkende nieren, slijtage aan je bewegingsapparaat
Bsquote:
Hoe laat is dat ongeveer?quote:Op maandag 10 april 2023 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je op tijd stopt herstellen je longen ook weer.
Nee.quote:Op maandag 10 april 2023 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk.quote:
Heb je Jeff ooit gehoord tijdens een tabakdiscussie???quote:Op maandag 10 april 2023 15:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vind ik niet helemaal vergelijkbaar, bij Jeffrey werd het echt op de man gespeeld, Babette probeert nu alle mogelijke onderbouwingen te verzamelen om haar gelijk te krijgen
Je zegt het goed, als je op tijd stopt. Wanneer je te laat bent, is het fataal. Vermeld dat er ook even bij. Vader, zwager, goede kameraad. Één kan het gelukkig nog na vertellen.quote:Op maandag 10 april 2023 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Recht lullen wat krom isquote:Op maandag 10 april 2023 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bs
Net zo schadelijk en net zoveel onomkeerbare gevolgen
Op een forum kun je imo geen normale inhoudelijke praat voeren met alle bijhorende nuances dus waag ik mij daar niet aanquote:
Mijn aanname is dat hij zijn naam hoorde.quote:
Was hier in het Oosten nog hoorbaarquote:Op maandag 10 april 2023 15:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heb je Jeff ooit gehoord tijdens een tabakdiscussie???![]()
'Je naam is gevallen...'quote:Op maandag 10 april 2023 15:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn aanname is dat hij zijn naam hoorde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |