Dan is het dus een aanname, dat er boven een duw is geweest.quote:Op maandag 10 april 2023 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja de duw boven laten ze dus niet zien
Terwijl die er wel was
Jeff zegt het
Ik kom naar je toe
Hier naar boven en je duwt me
Luister even naar het filmpjequote:Op maandag 10 april 2023 14:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan is het dus een aanname, dat er boven een duw is geweest.
nee, het is door diverse bewoners ook benoemdquote:Op maandag 10 april 2023 14:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is wat Jeff en meerdere daar zeggen.quote:Op maandag 10 april 2023 14:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zelfs toegegeven door Marciano tijdens het nachtelijke gesprek tussen Jeff en Marcianoquote:Op maandag 10 april 2023 14:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als het niet in beeld is geweest, hoe kun je dan aangeven dat er een duw is geweest? Dat Marciano rood had moeten hebben, is voor mij geen discussie, maar de boel aandikken is ook een kunst.quote:Op maandag 10 april 2023 14:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je zag het ook aan de reacties van de anderen, Esther die zelfs opsprong, dat was tijdens/na de duw bovenaan
En Jeffrey houd wel van een beetje overdrijven...Ook die kus met JW en Eunice....quote:Op maandag 10 april 2023 14:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gezien en dat Jeff dan zegt duwen op de trap zegt mij nietsquote:
En daar gaan we dan maar vanuit. Geen beelden geen bewijs.quote:Op maandag 10 april 2023 14:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee, het is door diverse bewoners ook benoemd
Zijn al beelden gelekt. Daar is de duw op de trap niet te zien.quote:Op maandag 10 april 2023 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wat Jeff en meerdere daar zeggen.
Maar wie weet is het vanavond op tv te zien
Die er wel degelijk was en zelfs toegegeven door Eunice en JWquote:Op maandag 10 april 2023 14:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
En Jeffrey houd wel van een beetje overdrijven...Ook die kus met JW en Eunice....
Jeff zegt letterlijkquote:Op maandag 10 april 2023 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zelfs toegegeven door Marciano tijdens het nachtelijke gesprek tussen Jeff en Marciano
Ja, die op het aanrecht. En die was ook in beeld in de uitzending..quote:Op maandag 10 april 2023 14:37 schreef danaqui het volgende:
[..]
Die er wel degelijk was en zelfs toegegeven door Eunice en JW
Jeff zelf is Gandhi en zou een vlieg geen kwaad doen. Verheerlijkingquote:Op maandag 10 april 2023 14:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
En Jeffrey houd wel van een beetje overdrijven...Ook die kus met JW en Eunice....
Staat al in een topic hierquote:Op maandag 10 april 2023 14:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zijn al beelden gelekt. Daar is de duw op de trap niet te zien.
Ik snap je manier van denken, maar er wordt (in ieder geval door mij) in dit geval niets aangedikt. Diverse bewoners (die je nu ook in beeld ziet) hebben het over 'de duw' gehad, ook Marciano zelf toen hij met Jeffrey het nachtelijke gesprek had.quote:Op maandag 10 april 2023 14:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als het niet in beeld is geweest, hoe kun je dan aangeven dat er een duw is geweest? Dat Marciano rood had moeten hebben, is voor mij geen discussie, maar de boel aandikken is ook een kunst.
Ook die van buiten hebben JW en EUNICE toegegevenquote:Op maandag 10 april 2023 14:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, die op het aanrecht. En die was ook in beeld in de uitzending..
Okay, laat ik het dan anders brengen. Marciano is fout geweest en had rood kunnen en misschien wel rood moeten hebben, hoe kijk je dan tegen al die situaties aan, wanneer Jeff weer eens verbaal tegen zijn medebewoners tekeer gaat/ging.? Keur je dat gedrag dan wel goed? Dan gaan we even een vergelijking aan.quote:Op maandag 10 april 2023 14:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik snap je manier van denken, maar er wordt (in ieder geval door mij) in dit geval niets aangedikt. Diverse bewoners (die je nu ook in beeld ziet) hebben het over 'de duw' gehad, ook Marciano zelf toen hij met Jeffrey het nachtelijke gesprek had.
Sorry, maar in dit geval heb je echt geen gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |